Banner Image

بهترین مارک غذاساز چیست؟

4.8/5 - (5 امتیاز)

قدیم‌ترها خرید وسایل برقی مورد نیاز برای آشپزخانه یک دردسر و چالش بسیار بزرگ بود؛ چون باید تعداد زیادی وسیله از چرخ‌گوشت گرفته تا آسیاب، مخلوط‌کن و … مجزا خریداری می‌شد؛ اما از آنجایی‌ که تکنولوژی هیچ ایستگاه توقف و استراحتی ندارد، غذاساز ساخته و به بازار عرضه شد. حالا فقط باید بدانید بهترین مارک غذاساز چیست و آن را برای یک آشپزخانه امروزی بخرید. این وسیله به قول قدیمی‌ها مجموع حسن‌ها است و هرآنچه می‌خواهید را در خود دارد. تنوع مدل‌های این محصول نیز باعث شده تا هر نوع کاربری از خانگی تا حرفه‌ای، برای کار بتوانند از آن استفاده کنند. در ادامه بهترین‌ها را در این زمینه به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین مارک غذاساز حرفه ای

اگر برای کار خود و آشپزی حرفه‌ای مدام از خود می‌پرسید که بهترین مارک غذاساز چیست و به دنبال خرید یک وسیله کاربردی و جذاب هستید، 5 مدلی که در ادامه معرفی شده است را از دست ندهید. شاید از نظر قیمت بالاتر از محصولات معمولی موجود در بازار باشند؛ اما ویژگی‌هایی دارند که به آن‌ها ارزش خرید بالایی می‌بخشد.

  • نکته: قیمتی که برای این محصولات ذکر شده مربوط به زمان نگارش مقاله در مردادماه 1402 است و ممکن است نوساناتی داشته باشد.

1.    غذاساز شیائومی مدل Smart Cooking Robot MCC01M-1A

این غذاساز شیائومی با 35 کاربرد مختلف، بدون شک یک ربات آشپزی هوشمند و جذاب امروزی است. از ویژگی‌های خاص آن می‌توان به یک قابلمه استیل با ظرفیت 2.2 لیتر اشاره کرد و صفحه نمایش یکپارچه لمسی که بیش از 200 دستور غذا دارد. موتور این محصول چند سرعته بوده و محدوده سرعت آن بین 40 تا 12000 دور در دقیقه است.

غذاساز شیائومی مدل Smart Cooking Robot MCC01M-1A

غذاساز شیائومی مدل Smart Cooking Robot MCC01M-1A

خرد کردن مواد غذایی، مخلوط کردن و ورز دادن خمیر با چنین موتوری به کاری آسان تبدیل خواهد شد. علاوه بر این موارد با تکیه بر هوش مصنوعی دائماً به‌روز شده و مواردی چون دمای دیگ، زمان و سرعت هم زدن با این فناوری محاسبه می‌شود.

وزن 10 کیلوگرم
امکانات صفحه نمایش لمسی، 200 برنامه پخت، خرد کردن، مخلوط کردن، همزن و خمیر زن
اقلام همراه پیمانه اندازه‌گیری، قابلمه اصلی و درب آن، 1 دستگاه بخارپز، تیغه و پایه آن، همزن، سبد، ست قاشق، دفترچه راهنما
محدوده قیمت 75 میلیون تومان

2.    غذاساز بوش مدل MUM54251

این محصول بدون شک یکی از جواب‌های مناسب و درست به این سوال است که بهترین مارک غذاساز چیست. غذاساز بوش مدل MUM54251 ساخت کشور اسلوونی بوده و با استفاده از آن چرخ کردن گوشت، گرفتن آبمیوه، هم زدن و درست کردن خمیر راحت می‌شود.

غذاساز بوش مدل MUM54251

غذاساز بوش مدل MUM54251

همچنین دارای سیستم ایمنی چند‌گانه است که در هنگام بالا رفتن دمای دستگاه آن را خاموش می‌کند. نکته دیگر اینکه دارای تیغه Super Cut باکیفیتی است که کار با آن را راحت کرده و باعث می‌شود تا توان بالایی داشته باشد.

وزن
امکانات مخلوط‌کن، چرخ‌گوشت، آب مرکبات گیری، خردکن، همزن، خمیر زن
اقلام همراه کاسه و سری همزن، سری خمیر زن، سری خامه‌زن، کیف نگه‌دارنده، دیسک رنده ریز و درشت، دیسک برش ورقه‌ای
محدوده قیمت 17 میلیون تومان

بیشتر بخوانید: غذاساز چیست؟ کاربرد و روش استفاده

3.    غذاساز کنوود مدل FDM 786

کنوود یکی دیگر از برندهای مطرح در زمینه تولید لوازم ‌خانگی برقی به شمار می‌رود و اگر می‌خواهید بدانید بهترین مارک غذاساز چیست، بدون شک غذاسازهای این شرکت نظر شما را جلب می‌کند. کیفیت ساخت و نوع طراحی آن، شما را به این اطمینان می‌رساند که با یک محصول حرفه‌ای روبرو هستید.

غذاساز کنوود مدل FDM 786

غذاساز کنوود مدل FDM 786

با خرید آن نیازی به شلوغ کردن کابینت‌ها با وسایل مختلف نیست و شما در کنار موتور اصلی، یک خردکن، مخلوط‌کن، آب مرکبات گیر و آب‌میوه‌گیری در اختیار خواهید داشت.

وزن 5 کیلوگرم
امکانات خردکن، مخلوط‌کن، آب مرکبات گیر و آب‌میوه‌گیری
اقلام همراه 4 دیسک رنده، پارچ مخلوط‌کن، پایه اصلی، کاردک، برس شستشو
محدوده قیمت 17 میلیون تومان

 

4.    غذاساز براون مدل FP5160

طراحی زیبا و کارآمد از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود و یکی از کامل‌ترین غذاسازهای موجود در بازار با امکانات متعدد و متنوعی است.

غذاساز براون مدل FP5160

غذاساز براون مدل FP5160

ویژگی خاص و قابل توجه این محصول 11 سرعته بودن و امکان انتخاب سرعت با توجه به نوع عملکرد مدنظر شما است. موتور 1000 واتی و بدنه محکم آن به شما نوید می‌دهد که یک محصول با عمر طولانی ‌می‌خرید.

وزن 7 کیلوگرم
امکانات خردکن، مخلوط‌کن، سس زن و خمیر زن، آب مرکبات گیری
اقلام همراه سری آب مرکبات گیر، کاردک، برس مخصوص تمیزکننده، 5 دیسک برش ورقه‌ای و دیسک رنده ریز و درشت
محدوده قیمت 15 میلیون تومان

 

5.    غذاساز کیچن اید مدل 5KFP0919

اگر هنوز هم برای شما سوال بوده که بهترین مارک غذاساز چیست که بتوان به‌ صورت حرفه‌ای از آن استفاده کرد، کافی است که غذاساز کیچن اید مدل 5KFP0919 را از نزدیک ببینید. این محصول علاوه بر ظاهر جذاب، از قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرف‌شویی برخوردار است.

  غذاساز کیچن اید مدل 5KFP0919

  غذاساز کیچن اید مدل 5KFP0919

همچنین دو سرعته بوده و برای ساخت بدنه آن از پلاستیک مقاوم و بادوامی ساخته شده تا در طول استفاده از آن کیفیت خود را از دست ندهد.

وزن
امکانات خردکن، همزن، مخلوط‌کن
اقلام همراه 3 رنده دیسکی، تیغه خردکن، تیغه همزن، شفت میانی، مخزن خردکن
محدوده قیمت 20 میلیون تومان

 

بیشتر بخوانید: بهترین مارک غذاساز ایرانی و خارجی به همراه قیمت

بهترین مارک غذاساز خارجی به همراه قیمت

برندهای زیادی چون فیلیپس، گوسونیک، بوش، جنرال اینترنشنال، مولینکس و … در زمینه تولید غذاساز فعالیت دارند. این برندها محصولات نیمه‌حرفه‌ای و با کاربری خانگی و معمولی به بازار عرضه کرده‌اند که از ارزش خرید بالایی برخوردار است. در ادامه 10 مورد از این محصولات را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • نکته: قیمتی که برای این محصولات ذکر شده مربوط به زمان نگارش مقاله در مردادماه 1402 است و ممکن است نوساناتی داشته باشد.

1.    غذاساز فیلیپس مدل HR7778

این محصول با محفظه نگهداری اقلام همراه عرضه می‌شود تا نظم‌دهی و قرار دادن آن در کابینت برای شما مشکل نباشد. علاوه بر قیمت معقول از بدنه مقاوم و محکمی برخوردار است و پایه‌های ضد لغزش آن ایمنی شما در حین کار را تأمین می‌کند.

غذاساز فیلیپس مدل HR7778

غذاساز فیلیپس مدل HR7778

اگر دوست دارید چندین دستگاه از چرخ‌گوشت تا آسیاب را در یک محصول داشته باشید و می‌خواهید بدانید که از این نظر بهترین مارک غذاساز چیست، بهتر است این مدل را در صدر لیست خرید خود قرار دهید.

وزن 11.5 کیلوگرم
امکانات همزن، خمیر زن، مخلوط‌کن، خردکن، آسیاب، چرخ‌گوشت
اقلام همراه 5 دیسک رنده، یک کاردک پلاستیکی، یک برس برای تمیز کردن قطعات، سری همزن و خمیر زن
محدوده قیمت 9 میلیون و 500 هزار تومان

 

2.    غذاساز بوش مدل MCM3501M

برای ساخت چنین محصول باکیفیتی از پلاستیک و استیل برس‌خورده استفاده شده و یک موتور قدرتمند، توان لازم برای کاربری‌های مختلف را فراهم می‌کند. روی این محصول پیچی برای تنظیم سرعت و روشن و خاموش آن وجود دارد که از عملکرد پالس هم پشتیبانی می‌کند.

غذاساز بوش مدل MCM3501M

غذاساز بوش مدل MCM3501M

دیسک‌ رنده‌ مختلف برای ریز کردن، خرد کردن و قابلیت خمیر زن، مخلوط‌کن و آب مرکبات‌ گیری از ویژگی‌های دیگر آن است. ظرفیت مناسب و عملکردهای متنوع باعث شده تا این دستگاه در میان محصولات محبوب و پرفروش بازار باشد.

وزن 3.7 کیلوگرم
امکانات مخلوط‌کن، خردکن، آب مرکبات گیر، خمیر زن
اقلام همراه 2 دیسک رنده، تیغه شش پره مخلوط‌کن، دیسک چیپس ساز، سری خمیر زن
محدوده قیمت 5 میلیون تومان

 

3.    غذاساز بوش مدل MC812W620

این غذاساز بوش دارای 50 عملکرد مختلف و متفاوت است و جزو سری Multi Talent 8 محصولات بوش به شمار می‌رود. در ساخت تیغه‌های این محصول از جدیدترین تکنولوژی به نام cut blade استفاده شده تا کار خرد و ریز کردن را به بهترین شکل انجام دهد.

غذاساز بوش مدل MC812W620

غذاساز بوش مدل MC812W620

همچنین دارای سنسور تشخیص سرعت است تا سرعت را بر اساس ابزاری که استفاده می‌کنید تنظیم کند. با چنین مشخصاتی بدون شک بهترین جواب برای سوال بهترین مارک غذاساز چیست محسوب می‌شود.

وزن
امکانات خمیر زن، همزن، خردکن، مخلوط‌کن،
اقلام همراه کاسه XXL با ظرفیت 3.9 لیتر، 2 دیسک رنده دوطرفه، سری خمیر زن، سری آب مرکبات گیر،
محدوده قیمت 8 میلیون تومان

 

4.    غذاساز نینجا مدل BN801

نینجا از آن برندهای مطرحی است که هواپزها و سرخ‌کن‌های باکیفیتی تولید می‌کند. یکی دیگر از تولیدات این برند غذاسازهای حرفه‌ای بوده که علاوه بر دوام بالا، دارای امکانات و قابلیت‌های متعدد هستند.

غذاساز نینجا مدل BN801

غذاساز نینجا مدل BN801

اگر می‌خواهید بدانید که بهترین مارک غذاساز چیست، بهتر است این محصول را از نظر دور نکنید. سری خمیر زن، مخلوط‌کن و انواع دیسک رنده استفاده از آن را برای کاربری‌های مختلف ممکن کرده است.

وزن 4.3 کیلوگرم
امکانات دارای برنامه Blend، Max Blend، Crush، Chop & Puree، سه سرعته و عملکرد لحظه‌ای، دارای تکنولوژی Auto-iQ technology
اقلام همراه دیسک رنده، تیغه، پارچ مخلوط‌کن، سری خمیر زن
محدوده قیمت 16 میلیون تومان

 

5.    غذا ساز فیلیپس مدل HR7631

غذاساز فیلیپس HR7631 مانند یک کمک سرآشپز به شما در تسریع روند آشپزی کمک خواهد کرد. این محصول دارای 21 عملکرد و قابلیت مختلف است و با تکنولوژی « PowerChop » قدرت عالی خود در ریز کردن، خرد کردن و هم زدن مواد غذایی را به نمایش می‌گذارد.

غذا ساز فیلیپس مدل HR7631

غذا ساز فیلیپس مدل HR7631

2 سرعته بودن به همراه عملکرد پالس، قابلیت شستشو در ماشین ظرف‌شویی و پایه‌های محکم و ضد لغزش از دیگر ویژگی‌های آن است.

وزن 2.5 کیلوگرم
امکانات خردکن، مخلوط‌کن، رنده
اقلام همراه دیسک ورقه‌ای، رنده، تیغه خردکن
محدوده قیمت 5 میلیون تومان

 

6.    غذاساز گوسونیک مدل GFP-890

اگر می‌خواهید بدانید که بهترین مارک غذاساز چیست و در عین ‌حال محصولی بخرید که قیمت مناسبی داشته باشد، خرید غذاساز گوسونیک مدل GFP-890 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

غذاساز گوسونیک مدل GFP-890

غذاساز گوسونیک مدل GFP-890

این محصول در کنار قیمت مناسب از کارایی و کیفیت ساخت قابل‌قبولی برخوردار است. از تیغه‌های استیل ضدزنگ و مقاوم ساخته شده و یک دستگاه همه‌کاره در آشپزخانه شما خواهد بود.

وزن 9 کیلوگرم
امکانات چرخ‌گوشت، خردکن، مخلوط‌کن، آب مرکبات گیر
اقلام همراه یک پارچ مخلوط‌کن، ظرف آسیاب، 3 عدد تیغه متفاوت رنده، سری آب مرکبات گیر
محدوده قیمت 3 میلیون تومان

 

7.    غذاساز فیلیپس مدل HR7320

این محصول جزو سری 73xx از جدیدترین غذاسازهای فیلیپس به شمار می‌رود که علاوه بر زیبایی ظاهری و قیمت مناسب، عملکرد خوبی هم دارد. بدنه آن از جنس پلاستیک فشرده و در عین ‌حال مقاوم ساخته شده تا بتوانید راحت آن را تمیز کنید.

غذاساز فیلیپس مدل HR7320

غذاساز فیلیپس مدل HR7320

همچنین دارای تکنولوژی Power Chop است تا بتوان مواد سخت و نرم را به کمک آن راحت خرد کرد.

وزن 2.5 کیلوگرم
امکانات خردکن، رنده، مخلوط‌کن، خمیر زن
اقلام همراه یک عدد دیسک رنده، دیسک امولسیون ساز، سری خمیر زن، تیغه خردکن
محدوده قیمت 4 میلیون و دویست هزار تومان

 

8.    غذاساز بوش مدل MC812M853G

اگر از بازاری‌ها بپرسید که بهترین مارک غذاساز چیست، بدون شک بوش را به شما معرفی می‌کنند. از سری محصولات معروف این برند، Multi Talent 8 است. این غذاساز دارای 2 قابلیت مهم یعنی Supercut blade برای خرد کردن بی‌نقص و سنسور تشخیص سرعت است.

غذاساز بوش مدل MC812M853G

غذاساز بوش مدل MC812M853G

سیستم ایمنی دوگانه و کیفیت ساخت بالا استفاده از این محصول را برای شما لذت‌بخش می‌کند.

وزن 6 کیلوگرم
امکانات خردکن، آسیاب، مخلوط‌کن، همزن، خمیر زن، آب مرکبات گیر
اقلام همراه کیف نگه‌دارنده اقلام همراه، سه دیسک رنده، سری همزن، سری خمیر زن
محدوده قیمت 11 میلیون تومان

 

9.    غذاساز مولینکس مدل FP7367RT

مولینکس یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهای غذاساز در بازار است و مدل‌های مختلفی از غذاسازهای مختلف عرضه می‌کند. غذاساز مدل FP7367RT یکی از محصولات این برند به شمار می‌رود که دارای قابلیت استفاده مخلوط‌کن و غذاساز را به‌ صورت هم‌زمان دارد.

غذاساز مولینکس مدل FP7367RT

غذاساز مولینکس مدل FP7367RT

دو ویژگی مهم آن یعنی وجود پایه ضد لغزش و قفل ایمنی درب، از خطرات احتمالی کار با این محصول جلوگیری خواهد کرد.

وزن 6.7 کیلوگرم
امکانات غذاساز، مخلوط‌کن، آسیاب
اقلام همراه کاردک، سری همزن، 2 دیسک رنده
محدوده قیمت 17 میلیون تومان

 

10. غذاساز جنرال اینترنشنال مدل GI-607P

اگر به دنبال محصولات خارجی هستید و می‌خواهید بدانید که بهترین مارک غذاساز چیست، بهتر است محصولات برند جنرال اینترنشنال چون مدل GI-607P را در لیست خرید خود قرار دهید.

غذاساز جنرال اینترنشنال مدل GI-607P

غذاساز جنرال اینترنشنال مدل GI-607P

این محصول از بدنه مقاوم و خوش‌ساختی برخوردار بوده و دارای عملکرد دو سرعته و پالس (Pulse) است. 6 قابلیت این محصول از خرد کردن تا آب‌میوه‌گیری باعث می‌شود تا نیاز به خرید وسیله برقی اضافه نداشته باشید.

وزن 3.3 کیلوگرم
امکانات آب‌میوه‌گیری، مخلوط‌کن، خردکن، آسیاب‌، غذاساز
اقلام همراه گوشت‌کوب، آسیاب، سری پوره زن، پارچ، برس تمیزکننده، دفترچه‌ راهنما.
محدوده قیمت 4 میلیون و 400 هزار تومان

بهترین مارک غذاساز ایرانی به همراه قیمت

برندهای ایرانی متعددی در زمینه تولید لوازم برقی آشپزخانه فعالیت دارند. در این میان برندهایی چون ناسا الکتریک، پارس خزر و سانا طرفداران بیشتری دارند. در ادامه 5 مورد از بهترین مدل‌های غذاساز ایرانی به همراه قیمت را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • نکته: قیمتی که برای این محصولات ذکر شده مربوط به زمان نگارش مقاله در مردادماه 1402 است و ممکن است نوساناتی داشته باشد.

1.    غذاساز پارس خزر مدل ORBIT MIX

اگر هنوز هم از خود می‌پرسید بهترین مارک غذاساز چیست و به دنبال محصولی ایرانی هستید، غذاساز پارس خزر مدل ORBIT MIX انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

غذاساز پارس خزر مدل ORBIT MIX

غذاساز پارس خزر مدل ORBIT MIX

پایه محصول طوری طراحی شده که همه قطعات روی آن قرار بگیرند. این امر از گم‌شدن آن‌ها و شلوغی کابینت جلوگیری می‌کند. در کنار طراحی زیبا، دارای امکانات قابل‌قبول و در عین ‌حال قیمت بسیار مناسبی است.

وزن
امکانات گوشت‌کوب برقی، همزن، خردکن، مخلوط‌کن
اقلام همراه دو نوع سری همزن، سری گوشت‌کوب، تیغه خردکن، مخزن، پارچ
محدوده قیمت دو میلیون و 500 هزار تومان

 

2.    غذاساز سایا مدل CFP-110

سایا از جمله برندهای ایرانی است که زیر نظر پارس خزر و سنور الکتریک ترکیه تأسیس شد. محصولات این برند با قیمت مناسب و کارایی مختلف سهم عمده‌ای از بازار داخلی را به خود اختصاص داده‌اند. یکی از این محصولات غذاساز مدل CFP-110 از برند سایا است.

غذاساز سایا مدل CFP-110

غذاساز سایا مدل CFP-110

این محصول علاوه بر اینکه دارای پایه ضد لغزش و تیغه‌های ضدزنگ بوده، امکانات دیگری چون سیستم ایمنی و محفظه نگهداری ملحقات نیز دارد.

وزن 6.5 کیلوگرم
امکانات آب‌میوه‌گیری، خردکن، مخلوط‌کن، همزن، آب مرکبات گیری
اقلام همراه قطعه آب‌میوه‌گیری، قطعه آب مرکبات گیری، تیغه خردکن، سری خمیر زن و خامه‌زن، 3 عدد دیسک رنده، پارچ، کاردک، دفترچه راهنما
محدوده قیمت 3 میلیون و 700 هزار تومان

 

3.    غذاساز ناسا الکتریک مدل NS-915

تمامی محصولاتی که تا اینجای کار معرفی شد، ارزش خرید دارند و پاسخ مناسبی به این سوال هستند که بهترین مارک غذاساز چیست.

غذاساز ناسا الکتریک مدل NS-915

غذاساز ناسا الکتریک مدل NS-915

یکی دیگر از محصولاتی که می‌توان در لیست خرید خود قرار دهید، غذاساز مدل NS-915 از برند ناسا الکتریک است. تهیه انواع نوشیدنی، همچنین خرد و مخلوط کردن مواد غذایی با کمک این محصول راحت شده است.

وزن 3 کیلوگرم
امکانات خردکن، مخلوط‌کن، آب‌میوه‌گیری، غذاساز
اقلام همراه یخ خردکن، تیغه خردکن، یک عدد دیسک رنده، کاردک
محدوده قیمت 7 میلیون و 600 هزار تومان

 

4.    غذاساز ناسا الکتریک مدل NS-626

اگر به دنبال یک محصول چندکاره برای آشپزخانه خود هستید، غذاساز ناسا الکتریک مدل NS-626 یکی از محصولات پرفروش بازار و انتخاب خوبی برای شما است. عملکرد دو سرعته و توان بالای این محصول باعث شده تا کار با آن راحت باشد. همچنین از بدنه مقاومی برخوردار بوده و تیغه‌های ضدزنگ آن خرد و مخلوط کردن با سرعت بالایی را برای شما ممکن می‌کند.

وزن
امکانات مخلوط‌کن، آسیاب، خردکن، آب مرکبات گیری، آسیاب
اقلام همراه 2 عدد دیسک ورقه‌ای، 2 عدد دیسک رنده، پارچ، سری آب مرکبات گیر
محدوده قیمت 5 میلیون و 600 هزار تومان

بیشتر بخوانید: هواپز چیست؟ + [بهترین مارک ایرفرایر در ایران]

5.    غذاساز ناسا الکتریک مدل NS-624

غذاساز مدل NS-624 از برند ناسا الکتریک از جنس استیل ضدزنگ و پلاستیک مقاوم ساخته شده است. پایه ضد لغزش، عملکرد 4 سرعته و عملکرد پالس (PULSE) از ویژگی خاص این غذاساز به شمار می‌رود. همچنین باید اشاره کرد که این محصول دارای یک ویژگی امنیتی خاص است و تا وقتی قطعات به ‌طور صحیح در جای خود قرار نگیرند، روشن نمی‌شود و نمی‌توانید با آن کار کنید.

وزن
امکانات آب‌میوه‌گیری، مخلوط‌کن، آسیاب، آب مرکبات گیر
اقلام همراه دیسک رنده ریز و درشت، دیسک چیپسی، خلال زن، امولسیون ساز، سری آب مرکبات گیر، سری خمیر زن
محدوده قیمت 4 میلیون و پانصد هزار تومان

 

جمع ‌بندی

در این مطلب سعی شد تا در پاسخ به این سوال که بهترین مارک غذاساز چیست، 20 مدل از محصولات پرفروش بازار را به شما معرفی کنیم. این محصولات از برندهای ایرانی و خارجی مطرح هستند که هرکدام ویژگی و طراحی خاص خود را دارند. بهتر است قبل از خرید، نکات و ویژگی‌های مهم مدنظر و بودجه خود را یادداشت کنید تا گزینه‌های محدودتری برای خرید داشته باشید و کار شما برای انتخاب سخت نشود.

سوالات متداول

  • برای خرید غذاساز به چه نکته‌ای باید توجه کرد؟

جنس بدنه و تیغه، تعداد عملکرد، نوع طراحی، اقلام همراه محصول، وزن، توان موتور و قیمت از ویژگی‌های مهمی است که در هنگام خرید باید به آن دقت داشت.

  • غذاساز چه مارکی خوبه؟

از مارک‌ها و برندهای معروف غذاساز می‌توان به شیائومی، بوش، فیلیپس، گوسونیک، نینجا، مولینکس، پارس خزر، ناسا الکتریک و … اشاره کرد که هرکدام در رده خود بهترین برند هستند.

  • قیمت بهترین غذاساز موجود در بازار چقدر است؟

نمی‌توان قیمت واحدی برای یک غذاساز برتر اعلام کرد. علاوه بر اینکه برند و امکانات محصول روی قیمت اثر دارد. همچنین باید نوسانات بازار را هم در این امر دخیل دانست. بهترین غذاساز، محصولی است که با بودجه شما همخوانی داشته باشد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 10 =