Banner Image
بهترین مارک لوازم خانگی

بهترین مارک لوازم خانگی برقی در سال 1402

5/5 - (1 امتیاز)

هنگام مراجعه به فروشگاه‌های لوازم خانگی یا هایپر مارکت‌های بزرگ، حتما تعداد بسیار زیادی از مشتریان سردرگم را مشاهده کرده‌اید که به دنبال بهترین مارک لوازم خانگی برقی برای خرید هستند. معیارهای متفاوتی برای تعریف بهترین برند لوازم خانگی در جهان یا ایران وجود دارد. برخی قیمت مقرون به صرفه را نمادی از برتری می‌دانند، در حالی که عده‌ای دیگر به کیفیت کالاهای خریداری شده حساس هستند. به همین دلیل است که بر سر انتخاب بهترین مارک لوازم برقی آشپزخانه ایرانی، اختلاف نظر وجود دارد.

در حال حاضر برندهای مختلفی در بازار لوازم خانگی ایران و جهان فعال هستند که هر کدام از آن‌ها با ویژگی منحصر به فردی شناخته می‌شوند. برای مثال برندهای کره‌ای ترکیبی از قابلیت‌های مشتری پسند را با قیمت مقرون به صرفه در اختیار کاربر قرار می‌دهند، در حالی که تمرکز برندهای ایرانی بر دسترس‌پذیر بودن و دامپینگ قیمتی است؛ اما بهترین مارک لوازم خانگی برقی در بازار کدام است؟ با ما در ادامه متن همراه باشید تا برای این پرسش یک پاسخ مطلوب پیدا کنیم.

بهترین مارک لوازم خانگی برقی

اگر همین الان به یک فروشگاه حقیقی یا مجازی خرید و فروش کالا همچون دیجی کالا یا پلتفرم پیندو مراجعه کنید، تعداد نامحدودی لوازم خانگی برقی از برندهای متفاوت را مشاهده خواهید کرد. ممکن است برخی از برندها برای شما آشنا به نظر برسند، به عنوان مثال اکثر مشتریان ایرانی با برندهای کره‌ای ال جی و سامسونگ به خوبی آشنا هستند یا آن‌که پارس خزر نامی آشنا برای مصرف‌کنندگان ایرانی است.

لوازم خانگی

بهترین مارک لوازم برقی آشپزخانه ایرانی یا بهترین مارک لوازم خانگی برقی به طور قطعی وجود ندارد

صنعت لوازم خانگی روز به روز در حال تخصصی شدن بیشتر است و همین مسئله سبب شده است تا هرکدام از برندهای حاضر در بازار، بر روی یکی از بخش‌ها تمرکز کنند. برای مثال سامسونگ و ال جی در حوزه لوازم خانگی اصلی همچون یخچال و فریزر یا ماشین لباسشویی تمرکز کرده‌اند، در حالی برندهایی همچون فلر یا میگل لوازم خانگی خرد همچون قهوه‌ساز یا غذاساز را به مشتریان عرضه می‌کنند. به همین دلیل است که بهترین مارک لوازم برقی آشپزخانه ایرانی یا بهترین مارک لوازم خانگی برقی به طور قطعی وجود ندارد و بایستی هر کالا را با توجه به طبقه محصول مورد بررسی قرار داد.

بیشتز بخوانید: بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی

لوازم برقی خانگی برند بوش (Bosch)

بوش یکی از برندهای شناخته شده آلمانی در تمام بخش‌های بازار است. بوش در واقع یک شرکت مهندسی و فناوری آلمانی است که در قرن نوزدهم تأسیس شد و امروز به صورت چندملیتی اداره می‌شود. محصولات بوش شامل طیف وسیعی از کالاها می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به لوازم خانگی یا تجهیزات اتومبیل اشاره کرد.

لوازم برقی خانگی برند بوش (Bosch)

محصولات بوش شامل طیف وسیعی از کالاها می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به لوازم خانگی یا تجهیزات اتومبیل اشاره کرد.

لوازم خانگی بوش از گذشته‌های دور تا به امروز در بازار ایران حضور داشته‌اند و به دلیل کیفیت بالای خود شناخته می‌شوند. البته برای خرید لوازم خانگی بوش بایستی بهای بیشتری را در مقایسه با سایر برندها بپردازید. از جمله لوازم خانگی بوش می‌توان به ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، چای ساز، غذاساز و چرخ گوشت اشاره کرد.

لوازم برقی برند سامسونگ (Samsung)

سامسونگ نامی شناخته شده برای مشتریان در ایران و تمامی جهان است، چرا که این شرکت رهبر بازار تلفن‌های همراه هوشمند محسوب می‌شود و کاربران به خوبی با برند سامسونگ و محصولات آن آشنا هستند. سامسونگ نیز همانند بوش یک شرکت چند ملیتی است که مقر آن در سئول قرار دارد.

لوازم برقی برند سامسونگ (Samsung)

لوازم خانگی سامسونگ به علت طراحی زیبا در کنار کیفیت قابل قبول و قیمت مطلوب شناخته شده‌اند.

بخشی از سبد محصولات گسترده سامسونگ نیز به لوازم خانگی اختصاص یافته است. لوازم خانگی سامسونگ به علت طراحی زیبا در کنار کیفیت قابل قبول و قیمت مطلوب شناخته شده‌اند. از جمله لوازم خانگی سامسونگ می‌توان به تلویزیون، یخچال و فریزر، جاروبرقی، مایکروفر، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و کولر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین مارک ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی

لوازم برقی خانگی برند ال جی (LG)

برند هموطن سامسونگ یعنی ال جی نیز از شهرت بالایی در بازار ایران برخوردار است. ال جی یکی از تولیدکنندگان پیشرو در حوزه لوازم خانگی محسوب می‌شود و جدیدترین قابلیت‌ها را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. به همین دلیل مشتریان لوازم خانگی ال جی زودتر از سایرین امکانات جدید را دریافت خواهند کرد.

لوازم خانگی برقی

ال جی یکی از تولیدکنندگان پیشرو در حوزه لوازم خانگی محسوب می‌شود و جدیدترین قابلیت‌ها را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

لوازم خانگی ال جی شامل تلویزیون، یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی، مایکروفر، جاروبرقی و کولر گازی می‌شوند. ال جی در مقایسه با سامسونگ، تمرکز بیشتری بر تولید لوازم خانگی دارد.

لوازم برقی آشپزخانه برند فیلیپس (Philips)

فیلیپس یک شرکت چندملیتی هلندی است که در سال 1891 میلادی تأسیس شد. این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی در جهان است و مشتریان میانسال لوازم خانگی این برند را به خاطر دارند.

در حال حاضر فیلیپس یکی از برندهای فعال در حوزه لوازم خانگی خرد محسوب می‌شود. از جمله محصولات این برند می‌توان به غذاساز، جاروبرقی، چرخ گوشت، سرخ کن، اتو، قهوه ساز، آبمیوه گیری، خردکن، هم‌زن و سالاد ساز اشاره کرد. خلاقیت‌های فیلیپس در زمینه تولید لوازم خانگی خرد، موجب شده است تا این دسته از لوازم خانگی به شدت تخصصی شوند.

بیشتر بخوانید: 12 مدل از بهترین قهوه سازهای خانگی موجود در بازار

لوازم برقی برند پارس خزر و سایا

پارس خزر نامی آشنا برای مصرف‌کنندگان ایرانی است و به جرات می‌توان گفت که در منزل هرکدام از ایرانیان، یک محصول با برند پارس خزر وجود دارد. این شرکت فعالیت خود را در سال 1347 آغاز کرد. پارس خزر در سال 1378 برند سایا را به عنوان زیرمجموعه خود معرفی کرد که هدف آن تولید مشترک محصولات با همکاری شرکت‌های خارجی بود.

لوازم خانگی پارس خزر

سبد محصولات پارس خزر بسیار متنوع است و شامل انواع مختلفی از لوازم خانگی می‌شود.

سبد محصولات پارس خزر بسیار متنوع است و شامل انواع مختلفی از لوازم خانگی می‌شود. ماشین لباسشویی، اتو بخار، غذاساز، چای ساز، سیستم‌های تهویه، پلوپز، چرخ گوشت، غذاساز، جاروبرقی، میوه خشک کن و جارو شارژی برخی از محصولات پارس خزر هستند.

لوازم برقی خانگی برند میگل (Miguel)

میگل یکی از برندهای ایرانی فعال در حوزه ساخت لوازم خانگی است که تحت مالکیت شركت بازرگانى سنجه كيش قرار دارد. این شرکت پس از واردات لوازم خانگی برندهای فلر و دلونگی، تصمیم گرفت تا برخی محصولات را با برند داخلی میگل به بازار عرضه کند. محصولات میگل شامل لوازم خانگی کوچک هستند؛ بنابراین در سبد محصولات میگل انواع جاروبرقی، چای‌ساز و قهوه‌ساز، پلوپز، ساندویچ‌ساز و غذاساز را خواهید دید.

لوازم برقی آشپرخانه برند فلر (feller)

در قسمت قبل گفتیم که محصولات فلر توسط شركت بازرگانى سنجه كيش به بازار ایران عرضه می‌شوند. فلر یک برند آلمانی است که فعالیت خود را در سال 1994 میلادی آغاز کرد و اکثر محصولات آن را لوازم خانگی کوچک تشکیل می‌دهند. انواع پلوپز، جاروبرقی، مایکروفر، غذاساز و نوشیدنی ساز در سبد محصولات فلر قابل دستیابی هستند.

لوازم برقی برند دوو (daewoo)

دوو یک ابرشرکت کره‌ای بود که در سال 1999 از بین رفت اما برخی بخش‌های آن همچون دوو الکترونیکس، موفق شدند تا حیات خود را ادامه دهند. دوو پس از سامسونگ و ال جی، سومین تولیدکننده لوازم خانگی و تجهیزات الکترونیکی در کره جنوبی است. محصولات دوو در ایران توسط گروه اسنوا به بازار عرضه می‌شوند.

لوازم خانگی دوو

دوو پس از سامسونگ و ال جی، سومین تولیدکننده لوازم خانگی و تجهیزات الکترونیکی در کره جنوبی است

همانند ال جی و سامسونگ، لوازم خانگی دوو نیز شامل ابزارهای برقی بزرگ می‌شوند. از جمله محصولات دوو می‌توان به یخچال و فریزر، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و جاروبرقی اشاره کرد. محصولات دوو به دلیل قیمت مناسب و کیفیت مطلوب، از سوی کاربران ایرانی مورد توجه واقع شده‌اند.

لوازم برقی آشپزخانه برند دلمونتی (Delmonti)

دلمونتی یک برند ایتالیایی است که در حوزه تولید لوازم خانگی خرد فعالیت می‌کند. این برند در رده قیمتی پایین‌تری نسبت به دیگر برند ایتالیایی یعنی دلونگی قرار می‌گیرد اما تولیدات آن از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. از جمله محصولات دلمونتی می‌توان به این موارد اشاره کرد: چای ساز و قهوه ساز، آبمیوه گیری و غذاساز، جاروبرقی، سشوار، چرخ گوشت، آون توستر و پنکه.

بیشتر بخوانید: بهترین مارک آون توستر ایرانی و خارجی

لوازم برقی آشپزخانه برند تفال (Tefal)

تفال یک برند فرانسوی و مشهور در حوزه لوازم خانگی است. این شرکت به عنوان بزرگترین تولیدکننده ظروف آشپزخانه در جهان شناخته می‌شود و برای بسیاری از مصرف‌کنندگان در سراسر جهان شناخته شده است.

تفال کار خود را در سال 1956 میلادی آغاز کرد و امروزه انواع لوازم خانگی کوچک همچون چای‌ساز، اتو بخار و سرخ کن را روانه بازار می‌کند. شهرت برند تفال در بازار سبب شده است تا برندهای مشابه آن همچون تیفیل اقدام به کپی برداری و تولید کالاهای تقلبی کنند؛ بنابراین بهتر است هنگام خرید به اصالت و گارانتی کالا توجه کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله به بررسی برندهای مختلف فعال در بازار ایران پرداختیم تا شما را در انتخاب بهترین مارک لوازم خانگی برقی یاری کنیم. البته برخی برندهای محبوب نیز در نوشته ما ذکر نشدند که از جمله آن‌ها می‌توان به جی پلاس، ایکس ویژن، دسینی و کنوود اشاره کرد. در واقع تنوع برندهای حاضر در صنعت لوازم خانگی ایران آن‌قدر زیاد است که بررسی تمامی آن‌ها به یک کتابچه کامل نیاز دارد!

در بین برندهای داخلی، بهترین مارک لوازم برقی آشپزخانه ایرانی به پارس خزر اختصاص دارد. این برند انواع مختلفی از محصولات کوچک مورد نیاز در آشپزخانه همچون چرخ گوشت، نوشیدنی ساز و غذاساز را با کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه روانه بازار می‌کند. با این حال هنگامی که قصد خرید لوازم خانگی بزرگ همچون تلویزیون یا یخچال را داشته باشید، ناچار خواهید بود تا برندهای دیگری را بررسی کنید چرا که سبد محصولات هر تولیدکننده محدود به انواع خاصی از لوازم خانگی می‌شود.

در واقع می‌توان گفت که بهترین برند لوازم خانگی در جهان و ایران به طور قطع وجود ندارد و در این بین برخی برندها نسبت به دیگر گزینه‌ها شناخته شده‌تر هستند. برای مثال در بین لوازم خانگی بزرگ برندهای کره‌ای سامسونگ و ال جی شناخته شده هستند، در حالی که در بازار لوازم خانگی خرد برندهای تفال و فیلیپس بالاترین کیفیت را به مشتری ارائه می‌دهند.

سوالات متداول

  • آیا برندهای ارزان‌قیمت، کم کیفیت هستند؟

پاسخ این سوال خیر است. قیمت پایین‌تر برخی محصولات در مقایسه با نمونه‌های مشابه، ناشی از مشخصه‌های متفاوتی است. بسیاری از شرکت‌ها سعی می‌کنند با انتقال خطوط تولید خود به کشورهای در حال توسعه، هزینه تمام شده ساخت محصولات خود را کاهش دهند.

  • برند ایرانی یا خارجی، کدام یک بهتر است؟

برندهای مشهور ایرانی از نظر کیفیت قدرت رقابت با محصولات خارجی را دارند. وجه تمایز برندهای ایرانی قیمت پایین‌تر آن‌ها نسبت به نمونه‌های خارجی است، در حالی که برندهای خارجی قابلیت‌های جدیدتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

  • آیا خرید تمام لوازم خانگی از یک برند امکان پذیر است؟

این امکان برای مشتریان وجود دارد که اکثر لوازم خانگی خود را از یک برند خریداری کنند، با این حال چنین کاری توصیه نمی‌شود. هرکدام از برندها در حوزه‌ای تخصص دارند و به همین دلیل بهتر است تا در هر دسته‌بندی بهترین کالا را از خوش‌نام‌ترین برند خریداری کنید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =