Banner Image

ارزان ترین سایت خرید گوشی در ایران

5/5 - (2 امتیاز)

خرید گوشی آن هم به ‌صورت اینترنتی، هنوز هم که هنوز است برای بسیاری ریسک بزرگی به شمار می‌رود. شاید اگر ارزان ترین سایت خرید گوشی به این افراد معرفی شود، به مزایای خرید اینترنتی گوشی همراه پی ببرند و برای یک ‌بار هم که شده ترس را کنار بگذارند و یک تجربه خرید خوب برای خود رقم بزنند. در ادامه قصد داریم تا با معرفی مراجع مطمئن برای این کار به شما، برای رقم زدن این تجربه خوب کمک کنیم.

10 سایت برتر برای خرید گوشی با قیمت مناسب

دنیای تجارت الکترونیک و فروش اینترنتی آن‌قدر گسترده است که پیدا کردن بهترین‌ سایت‌ها برای خرید گوشی به زمان زیادی نیاز دارد. در این میان، 10 مورد از ارزان ترین سایت خرید گوشی که بتوان به آن‌ها اعتماد کرد عبارت‌اند از:

1.    لیپک

یکی از مجموعه‌هایی که باید در لیست ارزان ترین سایت خرید گوشی قرار دهید، وب‌سایت لیپک است. شرکت اندیشه راه آگاه آیندگان کنگان که با نام تجاری لیپک از سال 1399 فعالیت خود را شروع کرده است، محصولات متنوعی چون لپ‌تاپ، تبلت و گوشی همراه را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

لیپک

از خدمات این مجموعه می‌توان به پردازش و ارسال سریع سفارشات، درگاه امن پرداخت، ضمانت کالاها و امکان بازگشت 7 روزه کالا اشاره کرد.

2.    سایمان دیجیتال

یکی دیگر از قدیمی‌ترین سایت‌های فروش گوشی که از سال 1394 در شهر تبریز فعالیت خود را شروع کرده و اکنون در کل ایران به‌ عنوان ارزان ترین سایت خرید گوشی شناخته می‌شود، مجموعه سایمان دیجیتال است.

سایمان دیجیتال

این مجموعه با شعار «یک‌بار امتحان کنید و یک عمر اعتماد کنید.» سعی در ارائه محصولات باکیفیت و خدمات پس از فروش متمایزی نسبت به دیگر رقبای خود در این زمینه دارد.

3.    کالاتیک

کالاتیک هم یکی دیگر از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های لوازم دیجیتال در ایران بوده که نه ‌تنها با عرضه گوشی همراه، بلکه مجموعه‌ای از کالاهای پرطرفدار شهرت خوبی برای خود دست‌وپا کرده است.

کالاتیک

علاوه بر خرید انواع گوشی و تبلت، امکان خرید محصولات دیگری چون ساعت هوشمند، دستبند سلامت، لپ‌تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر نیز از این مجموعه با قیمت مناسبی فراهم شده است. ضمانت اصالت کالا و برخورداری از گارانتی معتبر از جمله خدماتی است که خیال شما را از بابت خرید امن آسان می‌کند.

4.    آراد موبایل

آراد موبایل بیش از 11 سال به ‌صورت حضوری و فیزیکی مشغول به فعالیت بود و بعد تصمیم گرفت تا محصولات خود را در فضای وب هم به فروش برساند. این مجموعه با ارائه محصولات در حاشیه قیمت مناسب، بدون شک ارزان ترین سایت خرید گوشی است.

کارشناسان فروش آراد موبایل به ارائه مشاوره‌های لازم قبل از خرید به شما در انتخاب بهترین محصول کمک خواهند کرد. از دیگر خدمات این مجموعه می‌توان به موارد زیر هم اشاره کرد:

  • مشاوره و پشتیبانی تخصصی تا یک ماه پس از خرید
  • اطلاع‌رسانی‌های لازم و مشاوره پیش از خرید
  • امکان تحویل سفارشات به ‌صورت حضوری

5.    تکنولایف

فروشگاه تکنولایف یکی دیگر از مجموعه‌های معتبری است که خدمات ارزنده و مناسبی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. تکنولایف از سال 1393 فعالیت خود را در زمینه فروش محصولات الکترونیکی شروع کرده و مدعی است که محصولات را نه بر اساس معروفیت، بلکه بر اساس کیفیت و کارایی به مشتریان خود معرفی می‌کند.

تکنولایف

مشاوره پیش از فروش و خدمات پس از فروش قدرتمند برای مشتریان همراه با ارائه قیمت منصفانه باعث شده تا تکنولایف در لیست ارزان ترین سایت خرید گوشی قرار بگیرد.

6.    دیجی کالا

دیجی کالا یکی از بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین فروشگاه اینترنتی عرضه کالای دیجیتال و دیگر محصولات است. با توجه به فعالیت فروشندگان متعدد در این مجموعه، دست شما برای خرید گوشی در بازه قیمتی مناسب فراهم شده است. همچنین می‌توانید با بررسی نظرات درج ‌شده در دیجی کالا بهترین مرجع را برای خرید انتخاب کنید.

دیجی کالا

7.    پیندو

پیندو یکی دیگر از پلتفرم‌هایی است که در بررسی و معرفی ارزان ترین سایت خرید گوشی باید به آن پرداخت. در اصل یک پلتفرم کاربر محور است که می‌توان از آن برای ثبت آگهی خرید و فروش خدمات و کالا استفاده کرد. بسیاری از فروشندگان در این پلتفرم به ارائه محصولات دیجیتال و گوشی همراه مشغول هستند و به دلیل اینکه امکان مقایسه قیمت آن با دیجی کالا فراهم شده است، می‌توانید یک گوشی با قیمت منصفانه خریداری کنید.

پیندو

در واقع مکانی امن برای خریداران و فروشندگان است تا تجربه خرید اینترنتی متفاوتی را برای خود رقم بزنند. اگر خریدار گوشی موبایل هستید؛ بهترین تجربه برای خرید را در پیندو خواهید داشت.

8.    آل دیجیتال

آل دیجیتال را می‌توان یکی از کهنه‌کارترین و قدیمی‌ترین فروشگاه‌های عرضه موبایل در ایران دانست. قدمت فعالیت این مجموعه به سال 1387 می‌رسد و از سال 1391 در زمینه فروش اینترنتی فعالیت دارد.

این مجموعه مرجعی مطمئن برای خرید موبایل و در کنار آن محصولات دیگری چون تبلت، لپ‌تاپ، گجت‌های هوشمند، ساعت هوشمند، دوربین‌های دیجیتال، تجهیزات کامپیوتر و … به شمار می‌رود. از خدمات این مجموعه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه اطلاعات و مشخصات جامع و تخصصی برای تمامی کالاها
  • ارائه مشاوره قبل از خرید
  • قسمت پرسش و پاسخ در مورد محصولات و ثبت نظر

9.    گوشی شاپ

گوشی شاپ از سال 1384 به‌ عنوان اولین وب‌سایت و فروشگاه تخصصی گوشی موبایل کار خود را آغاز کرده است. همچنین به دلیل رعایت جانب انصاف در قیمت‌گذاری می‌توان به‌ عنوان ارزان ترین سایت خرید گوشی هم از آن نام برد.

گوشی شاپ

از دیگر خدمات وب‌سایت گوشی شاپ می‌توان به پردازش سریع و ارسال سفارشات اشاره کرد. همچنین ارائه گارانتی معتبر به همراه محصول، پرداخت آسان و امن و ضمانت 10 روزه بازگشت کالا در صورت بروز مشکل هم از دیگر تدابیر ویژه این مجموعه برای تجربه خرید بهتر است.

10.  مقداد آی تی

یکی دیگر و معتبرترین و اولین فروشگاه‌های آنلاین کشور مقداد آی تی نام دارد. این مجموعه در سال 1386 راه‌اندازی شده و در ابتدا به عرضه عمده قطعات کامپیوتر و لپ‌تاپ مشغول بود.

مقداد آی تی

بعدها عرضه محصولاتی چون موبایل، تبلت، انواع ساعت هوشمند، ماشین‌های اداری، کنسول بازی و … در این مجموعه آغاز شد. ارائه محصولات باکیفیت، دارای گارانتی معتبر و قیمت منصفانه از خدمات فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی به شمار می‌رود.

کلام آخر

در این مطلب سعی شد تا با معرفی 10 فروشگاه به‌ عنوان ارزان ترین سایت خرید گوشی کار شما را برای خرید این محصول به ‌صورت اینترنتی راحت کنیم. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این وب‌سایت‌ها می‌توانید از وب‌سایت‌های فروشگاه‌ها بازدید کرده و نظرات خریداران در شبکه‌های اجتماعی را پیرامون تجربه خرید از آن‌ها مطالعه کنید. بدون شک این موارد به شما کمک می‌کند تا بهترین محصول را با بهترین قیمت خریداری کنید. همچنین از دردسرهای خرید حضوری کم خواهد کرد تا خیلی راحت و در کمترین زمان آنچه را نیاز دارید بخرید.

سوالات متداول

  • نکات مهم برای خرید اینترنتی گوشی چیست؟

علاوه بر انتخاب یک مرجع مطمئن برای خرید، باید نیازها و بودجه خود را برای خرید در نظر داشته باشید و بعد از آن دست به خرید اینترنتی گوشی موبایل بزنید.

  • چطور ارزان ترین سایت خرید گوشی را پیدا کنیم؟

کافی است مدل گوشی مدنظر خود را به همراه کلمه خرید در گوگل سرچ کنید. از میان سایت‌هایی که در بالای لیست هستند به مقایسه قیمت و نظرات خریداران بپردازید تا بهترین و ارزان‌ترین مرجع را بیابید.

  • به چه سایتی برای خرید گوشی باید اعتماد کرد؟

وجود درگاه اینترنتی امن، درج اطلاعات مهم چون آدرس و شماره تماس، پاسخگویی، درج نشان اعتماد و ای نماد، بررسی نظرات خریداران و … از جمله راه‌هایی است که به شما در انتخاب یک مرجع مطمئن کمک می‌کند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =