Banner Image

معرفی ۱۰ نمونه از بهترین کیبوردهای بی‌سیم

5/5 - (6 امتیاز)

داشتن بهترین کیبورد بی سیم برای کسانی که از سر و کله زدن با سیم‌ها متنفرند یا می‌خواهند میزی تمیز و مینیمالیستی داشته باشند، یک امر ضروری به شمار می‌رود. اگر از سر و کله زدن با سیم‌ها و تلاش برای باز کردن گره آن‌ها خسته شده‌اید، با خرید یک کیبورد بی‌سیم می‌توانید میزان سیم‌های دور و برتان را به حداقل برسانید.

البته اگر نگران عملکرد کیبوردهای بی‌سیم هستید، از همین ابتدا باید بگوییم که جای نگرانی نیست. کیبوردهای بی‌سیم در چند سال گذشته مسیر طولانی را طی کرده‌اند. آن‌ها بسیار قابل اعتمادتر از گذشته هستند و ویژگی‌های کاربردی مانند رنج دورتر، تأخیر کمتر و اتصال قابل اطمینان‌تر را به شما ارائه می‌دهند؛ ناگفته نماند که عمر باتری طولانی‌تری نیز دارند. حتی برخی از کیبوردهای گیمینگ بی‌سیم دارای ویژگی‌هایی مانند نور پس‌زمینه RGB هستند؛ بنابراین، چه از رایانه برای گیمینگ استفاده می‌کنید یا با آن کار انجام می‌دهید، باید یکی از کیبوردهای بی‌سیمی که در این مقاله معرفی خواهیم کرد را مد نظر داشته باشید.

کیبورد بی سیم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر بخواهیم خیلی سریع به سوال سوال پاسخ دهیم باید بگوییم که کیبورد بی سیم بهترین انتخاب برای افرادی نظیر گیمرها، برنامه نویسان، تایپیست‌ها و تولید کنندگان محتوا است که به طور متوسط بیشترین تایم روزانه خود را پشت کامپیوتر سپری می‌کنند.

کیبورد بی سیم برای تایپیست ها

کیبورد بی‌سیم به چنین افرادی اجازه می‌دهد تا به راحتی بتوانند حالت و زاویه نشستن خود پشت سیستم را تغییر دهند و در نهایت بدون هیچ محدودیتی از کیبورد خود استفاده کنند! یکی دیگر از مزیت‌های کیبورد بی سیم برای چنین افرادی این است که آن‌ها به راحتی می‌توانند کیبورد محبوب خود را بین دو مکان مختلف جابه‌جا کرده و به طور مثال از خانه به محل کار ببرند. با این تفاسیر می‌توان این‌گونه نتیجه‌گیری کرد که اگر شما به دلایل مختلف از کامپیوتر و کیبورد زیاد استفاده می‌کنید و برایتان مهم است که بتوانید در هر لحظه فاصله خود را با میز کامپیوتر تغییر داده و آزاد باشید، خرید کیبورد بیسیم می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد.

نکته حائز اهمیت این است که برای ایجاد آزادی عمل بیشتر می‌توانید موس خود را نیز از نوع بی سیم تهیه کنید!

بهترین کیبورد بی سیم چیست؟

پس از تجزیه و تحلیل انبوهی از محصولات با قیمت‌ها و ویژگی‌های متفاوت، متوجه شدیم که Obinslab Anne Pro 2 بهترین کیبورد وایرلس موجود در بازار امروز است. در ادامه با ما همراه باشید تا ویژگی‌های این کیبورد و ۹ نمونه دیگر از بهترین کیبوردهای بی‌سیم را مورد بررسی قرار دهیم:

۱.Obinslab Anne Pro 2

بهترین ویژگی‌ها: کلیدهای مکانیکال پاسخگو و طرح‌بندی ۶۰ درصدی (فاقد نامبرپد) قابل حمل و در عین حال راحت. تجربه تایپ عالی را ارائه می‌دهد در حالی که ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند جابجایی کلید N (N-key rollover) و آنتی گوستینگ (Anti-Ghosting) آن را برای گیمینگ به گزینه‌ای فوق‌العاده تبدیل می‌کند.

Obinslab Anne Pro

این کیبورد جمع‌وجور و کامپکت، تجربه تایپ عالی را با سوئیچ‌های مکانیکال Gatreon، به‌علاوه حالت‌های اتصال دوگانه (اتصال با USB-C یا بلوتوث) ارائه می‌دهد. همچنین ظاهر مینیمالیستی زیبایی دارد که به خوبی با اکثر دستگاه‌ها جفت می‌شود و اندازه کوچک آن به این معنی است که فضای کمتری از میز را اشغال می‌کند.

پاسخگویی سریع و ویژگی‌های قابل برنامه‌ریزی، آن را به انتخاب خوبی تبدیل می‌کنند بخصوص اگر به دنبال بهترین کیبورد بی سیم برای گیمینگ هستید. این کیبورد دارای نور پس‌زمینه RGB، ماکروها و کلیدهای فانکشن (Fn) قابل انتخاب و جابجایی کلید N هنگام استفاده در حالت USB است.

مزایا:

  • اتصال بلوتوث 0 و USB-C
  • نور پس‌زمینه RGB قابل برنامه‌ریزی
  • کلیدهایی با فاصله مناسب و صدای کلیک دلنشین

معایب:

  • راه‌اندازی نرم‌افزار آن از برخی کیبوردهای دیگر پیچیده‌تر است
  • با دستگاه‌های تلفن همراه عملکرد کمتری دارد

۲. Logitech MX Keys

بهترین ویژگی‌ها: طراحی پیشرفته و راه‌اندازی آسان، این کیبورد بی سیم فول سایز را به ابزاری عالی برای بهره‌وری و سرگرمی تبدیل کرده است. قابلیت اتصال به چند دستگاه نیز تضمین می‌کند که این کیبورد با دستگاه‌های تلفن همراه و همچنین رایانه‌های شخصی و مک قابل استفاده است.

Logitech MX Keys

این کیبورد بی‌سیم لاجیتک به اندازه‌ای همه‌کاره است که می‌توان با آن کارهای مختلفی از برنامه‌نویسی گرفته تا کنترل تلویزیون‌های هوشمند و غیره را انجام داد. برخلاف اکثر کیبوردهای بی‌سیم، با دستگاه‌های تلفن همراه به خوبی کار می‌کند و می‌تواند با چندین دستگاه همگام‌سازی شود تا گردش کار یکنواختی داشته باشد.

اگر به دنبال بهترین کیبورد بی سیم فول سایز هستید که برای انجام کارهای مختلف عالی باشد، این یکی از برترین گزینه‌های موجود در بازار است. با دستگاه‌های iOS و Android به علاوه جدیدترین نسخه‌های ویندوز، سیستم عامل مک و لینوکس کار می‌کند. سایر ویژگی‌های کلیدی آن شامل کلیدهای دارای نور پس‌زمینه و امکان اتصال بی‌سیم از طریق گیرنده USB یا بلوتوث است. گفته می‌شود باتری قابل شارژ آن تا ۱۰ روز با نور پس زمینه روشن یا ۵ ماه با نور پس‌زمینه خاموش دوام می‌آورد.

مزایا:

  • عمر باتری فوق‌العاده
  • نور پس‌زمینه هوشمند با حسگر proximity
  • کلیدهایی با فاصله مناسب و پاسخگویی سریع

معایب:

  • فضای بیشتری نسبت به کیبورد کامپکت اشغال می‌کند
  • امکان اتصال سیمی ندارد

۳. Keychron K2

بهترین ویژگی‌ها: فرم مناسب، جمع‌وجور و ظاهر کیبورد قدیمی با دوام تا ۵۰ میلیون کلیک، عمر باتری عالی و سازگاری کامل با سیستم عامل مک، این کیبورد بی سیم را برای تقریباً هر کاری که تصور کنید، به بهترین گزینه تبدیل کرده است.

اگر به دنبال بهترین کیبورد بی سیم برای دستگاه‌های مک هستید و برای ظاهر کیبورد‌های قدیمی و کلاسیک ارزش قائل هستید، این کیبورد مکانیکال قطعاً ارزش بررسی دارد. برخلاف بسیاری از کیبوردهای بلوتوث، با سیستم عامل مک کاملاً کار می‌کند. همچنین تایپ کردن با آن حس بسیار خوبی داشته و اندازه کامپکت و ۷۵ درصدی آن باعث صرفه‌جویی در فضای میز می‌شود بدون اینکه هیچ ویژگی مهمی را از بین ببرد. اگر به دنبال یک کیبورد بی‌سیم کاربردی و زیبا برای لپ‌تاپ یا رایانه مک هستید، این انتخاب خوبی است.

Keychron K2

این کیبورد با نور پس زمینه از طریق بلوتوث 5.1 کار می‌کند و همچنین می‌توان آن را به عنوان کیبورد سیمی با استفاده از کابل USB-C مورد استفاده قرار داد. این کیبورد از سوئیچ قرمز Gateron استفاده می‌کند که حس سوئیچ‌های مکانیکال واقعی را ارائه می‌دهد. برای گیمرها همچنین دارای ویژگی‌هایی مانند جابجایی کلید N در حالت سیمی و کلیدهای فانکشن قابل برنامه‌ریزی است. جابجایی کلید N و کلیدهای ماکرو قابل برنامه‌ریزی، ویژگی‌هایی هستند که در بهترین کیبورد برای برنامه‌نویسی نیز خواهید یافت.

مزایا:

  • عمر باتری ۱۰ ساعته
  • جابجایی کلید N در حالت سیمی
  • سوئیچ قرمز Gateron و کیکَپ‌های محدب

معایب:

  • فاقد نامبرپد است
  • اجازه نمی‌دهد از hot-swapping (اتصال گرم) در چندین دستگاه استفاده شود

۴. Logitech G915 Clicky

بهترین ویژگی‌ها: این کیبورد گیمینگ بی‌سیم جمع‌وجور و کامپکت، دارای عملکرد فوق‌العاده سریع ۱ میلی‌ثانیه، کلیدهای سوئیچ کلیکی و نورپردازی RGB قابل برنامه‌ریزی است. همچنین یک قاب آلیاژ آلومینیوم ناهموار برای دوام بیشتر ارائه می‌دهد و از طریق بلوتوث یا USB کار می‌کند.

Logitech G915 Clicky

این بهترین کیبورد بی سیم برای گیمینگ به شمار می‌رود که با پشتیبانی از بی‌سیم و بلوتوث پیشرفته به‌علاوه سوئیچ‌های کم‌حجم پاسخگو، حس و عملکرد عالی دارد؛ اما فراموش نکنید که این کیبورد  low-profile بوده و باید آن را با سایر کیبوردهای high-profile مقایسه کنید تا ببینید کدام را ترجیح می‌دهید.

این کیبورد دارای نور پس‌زمینه RGB و کلیدهای فانکشن قابل برنامه‌ریزی به همراه کلیدهای رسانه‌ای اختصاصی است. با این حال، اگر به دنبال یک کیبورد بی‌سیم با گزینه‌های ماکرو کامل یا نامبرپد هستید، باید به دنبال کیبورد دیگری باشید. این کیبورد مکانیکال دارای یک قاب آلومینیومی سبک و قوی، یک دانگل USB، گیرنده بی‌سیم BVCD و قابلیت کار در حین اتصال به پورت USB کامپیوتر یا دستگاه شما است. باتری آن با شارژ کامل تا ۴۰ ساعت دوام می‌آورد و برای ساعت‌های طولانی کار یا گیمینگ، قطعاً یک کیبورد ارگونومیک محسوب می‌شود.

مزایا:

  • قاب آلومینیومی ظریف اما محکم
  • سوئیچ‌های مکانیکال low-profile با پاسخگویی بالا
  • نور پس‌زمینه RGB

معایب:

  • عمر باتری آن به اندازه برخی از رقبا نیست
  • برخی از قابلیت‌های آن به نرم‌افزار Logitech G suite نیاز دارند

۵. Logitech Ergo K860

بهترین ویژگی‌ها: کیبورد بی‌سیم با طراحی ارگونومیک که دارای تکیه‌گاه مچ با اندازه کامل و کلیدهای تقسیم‌شده زاویه‌دار برای کاهش خستگی و کمک به جلوگیری از سندرم تونل کارپال است و آن را به انتخابی عالی برای تایپ طولانی‌مدت تبدیل می‌کند.

Logitech Ergo K860

در حالی که این کیبورد بلوتوثی ارگونومیک فاقد پاسخگویی موجود در کیبوردهای مکانیکال است، یک تکیه‌گاه مچ با اندازه کامل و کلیدهای تقسیم‌شده و زاویه‌داری را در اختیار شما قرار می‌دهد که خستگی را کاهش داده، به جلوگیری از سندرم تونل کارپال کمک کرده و تایپ را راحت‌تر می‌کنند. همچنین برای کسانی که ترجیح می‌دهند از نامبرپد اختصاصی و نوار اسپیس فول سایز استفاده کنند، کاملاً مناسب است.

طراحی کلیدهای این بهترین کیبورد بی سیم به گونه‌ای است که شاید کمی طول بکشد تا به آن عادت کنید، اما فشار عضلانی را کاهش می‌دهد و به افرادی که آسیب‌های ناشی از استفاده مکرر دارند کمک می‌کند. یک گیرنده بی‌سیم USB نیز در آن گنجانده شده است. برق آن از مجموعه‌ای از باتری‌های AAA به جای باتری لیتیوم یونی تأمین می‌شود، اما عمر باتری تا دو سال ذکر شده است.

مزایا:

  • فول سایز با نامبرپد
  • دارای بالشتک و تکیه‌گاه مچ ارگونومیک و نرم
  • سازگار با ویندوز و مک

معایب:

  • فضای بیشتری نسبت به کیبوردهای بی‌سیم کامپکت اشغال می‌کند
  • برای کار با تلفن همراه چندان مناسب نیست

۶. Razer Deathstalker V2 Pro

بهترین ویژگی‌ها: تأخیر بسیار کمی دارد و بسیار خوش‌ساخت است. سوئیچ‌های مکانیکال آن بسیار سبک هستند. در مجموع، طراحی ارگونومیکی دارد و می‌توانید حتی بدون تکیه‌گاه مچ به راحتی از آن استفاده کنید. کیکَپ‌های آن از پلاستیک ABS ساخته شده‌اند، اما کاملاً بادوام و مقاوم هستند.

Razer Deathstalker V2 Pro

هرچه زمان می‌گذرد، کیفیت کیبوردهای گیمینگ بی‌سیم بهتر می‌شود و بهترین نمونه آن Razer Deathstalker V2 Pro است که جزو اولین کیبوردهای گیمینگ low-profile از برند ریزر به شمار می‌رود. این کیبورد بی‌سیم با سه گزینه اتصال بلوتوث، سیمی (USB) و بی‌سیم ۲.۴ گیگاهرتز، قابلیت برنامه‌ریزی کلیدها و تا ۴۰ ساعت عمر باتری با یک بار شارژ، یکی از بهترین گزینه‌های موجود در لیست ما محسوب می‌شود.

تایپ کردن با این کیبورد فوق‌العاده راحت است، چه در حال بازی باشید و چه بخواهید ایمیل‌هایتان را جواب دهید. سوئیچ‌های نوری آن سریع و دقیق هستند و فاصله فعال‌سازی (Actuation Distance) بسیار کوتاهی دارند؛ به این معنی که به محض فشار دادن دستور را اجرا می‌کنند.

مزایا:

  • ظاهری ظریف و باریک
  • فاصله فعال‌سازی کوتاه‌تر (دکمه‌ها با یک فشار کوچک فرمان را اجرا می‌کنند)
  • دارای نامبرپد

معایب:

  • قیمت آن نسبت به برخی کیبوردها ممکن است گران‌تر باشد

۷. Cooler Master Sk621

بهترین ویژگی‌ها: این بهترین کیبورد بی سیم گیمینگ بوده که دارای سوئیچ مکانیکی Cherry Mx، ماکروهای قابل برنامه‌ریزی با امکان ضبط در حین کار، به علاوه راه‌اندازی آسان و گزینه استفاده از حالت سیمی از طریق USB-C یا بلوتوث بی‌سیم است.

Cooler Master Sk621

اگر به دنبال بهترین کیبورد مکانیکال بی‌سیم برای گیمینگ هستید یا می‌خواهید در کنار کیبورد از ماوس استفاده کنید و برای صرفه‌جویی در فضای روی میز کارتان به یک کیبورد جمع‌وجور و کامپکت نیاز دارید، این کیبورد با اندازه ۶۰ درصد می‌تواند بهترین گزینه باشد. این دستگاه با سوئیچ low-profile به نام Cherry MX ارائه می‌شود که بسیار پاسخگو است. پشت آن آلومینیومی بوده که به دوام کیبورد می‌افزاید و به تمیزی و زیبایی آن نیز کمک می‌کند.

این مدل همچنین ویژگی‌های گیمینگ مانند جابجایی کلید هیبریدی، کلیدهای فانکشن قابل برنامه‌ریزی و ضبط ماکرو در حین انجام کار یا بازی را ارائه می‌دهد. برخلاف برخی از کیبوردهای گیمینگ، برای استفاده از این ویژگی‌ها به نرم‌افزار جداگانه‌ای نیاز نیست. همچنین نور پس‌زمینه RGB را با حداکثر ۱۶.۷ میلیون رنگ و روشنایی قابل تنظیم ارائه می‌دهد.

مزایا:

  • جابجایی کلید هیبریدی و ماکرو در حال کار یا بازی
  • طراحی مینیمالیستی با حفظ عملکرد
  • سوئیچ‌های مکانیکی Cherry MX low-profile

معایب:

  • فاقد تکیه‌گاه برای مچ دست است
  • جدیدترین نسخه بلوتوث را ارائه نمی‌دهد

۸. Corsair K83

بهترین ویژگی‌ها: طراحی زیبا، تاچ‌پد یکپارچه و کنترل‌های رسانه، به‌علاوه قابلیت پیچیده بی‌سیم دوگانه، این بهترین کیبورد بی سیم با صرفه‌جویی در فضا برای بهره‌وری و استریم کردن نیز مناسب است.

Corsair K83

این کیبورد بی‌سیم به‌عنوان یک رابط کنترلی چند منظوره برای انواع دستگاه‌های هوشمند خانگی کار می‌کند و به همان اندازه استفاده از آن برای تایپ کردن روی دستگاه تلفن همراه، استریم کردن یا کنسول بازی راحت است. طراحی دلپذیری با کلیدهایی با فاصله مناسب دارد و اگرچه فاقد نامبرپد است، اما با کنترل‌های رسانه‌ای اختصاصی همراه با برخی موارد اضافی مانند جوی استیک با عملکرد کلیک (عالی برای پیمایش منوها) و تاچ‌پد به مشتریان عرضه می‌شود.

در حالی که فاقد تکیه‌گاه مچ است، طراحی راحت دارد و حتی در مقایسه با بهترین ترکیب کیبورد و ماوس بی‌سیم، در فضا صرفه‌جویی می‌کند. مدل‌های ۲۰۲۰ این کیبورد بی‌سیم Corsair شامل گزینه استفاده از بلوتوث یا وایرلس ۲.۴ گیگاهرتز است.

مزایا:

  • سازگاری گسترده با دستگاه‌های مختلف
  • انتخاب ۲.۴ گیگاهرتز یا بلوتوث
  • تاچ‌پد و جوی استیک با عملکرد کلیک

معایب:

  • به اندازه برخی از کیبوردهای گیمینگ بی‌سیم عملکردگرا نیست
  • عمر باتری در هنگام استفاده از تاچ پد ۲.۴ گیگاهرتزی کاهش می‌یابد
  • استفاده از تاچ‌پد به آسانی استفاده از ماوس بی‌سیم نیست

۹. Kensington Pro Fit

بهترین ویژگی‌ها: این کیبورد غشایی بی‌سیم به‌طور ارگونومیک برای راحتی بیشتر طراحی شده است، کلیدهای آن به صورت تقسیم‌شده و زاویه‌دار هستند و تکیه‌گاه کف دست نیز وجود دارد؛ به‌علاوه پایه‌های معکوس قابل تنظیم که آن را برای پروژه‌های مرتبط با کار عالی می‌کند.

Kensington Pro Fit

این بهترین کیبورد بی سیم متمرکز بر بهره‌وری با طراحی مدرن و ارگونومیک، برای کسانی که ساعت‌های طولانی تایپ می‌کنند عالی است. این دستگاه دارای عملکرد بی‌سیم دوگانه و رمزگذاری ۱۲۸ بیتی بوده که به شما امکان اتصال بی‌سیم ۲.۴ گیگاهرتز یا بلوتوث ۴.۰ را می‌دهد. در حالی که برخی از ویژگی‌های تخصصی‌تر کیبورد گیمینگ مانند آنتی گوستینگ را ندارد، اما با نامبرپد کامل و کلیدهای فانکشن ویندوز همراه است.

علاوه بر چیدمان کلید‌های تقسیم‌شده و زاویه‌دار، سوئیچ سه حالته صرفه‌جویی در مصرف انرژی و گیرنده بی‌سیم USB قابل تعویض، کلیدهای بادوام و ضد ریزش مایعات دارد. این مدل به عنوان یک کیبورد مستقل یا به عنوان ترکیبی از کیبورد و ماوس در دسترس است.

مزایا:

  • تکیه‌گاه مچ راحت
  • دارای نامبرپد کامل و کلیدهای فانکشن ویندوز
  • بی‌سیم دوگانه با رمزگذاری ۱۲۸ بیتی

معایب:

  • با نور پس‌زمینه عرضه نمی‌شود،
  • برخی افراد ممکن است با بی‌صدا بودن کلیدهای آن به مشکل بر بخورند
  • فضای بیشتری نسبت به اکثر کیبوردهای بی‌سیم اشغال می‌کند

۱۰. Logitech K380

بهترین ویژگی‌ها: یک کیبورد بی‌سیم بسیار جمع و جور با کلیدهای قیچی‌ای (scissor-switch) low-profile، استفاده از این مدل راحت و آسان است و با دستگاه‌های مختلف از جمله تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه‌های شخصی جفت می‌شود.

Logitech K380

ممکن است Logitech K380 در میان گیمرهای هاردکور و کسانی که عادت به استفاده از کیبورد کاملاً مکانیکال دارند، نظر کسی را به خود جلب نکند؛ اما این بهترین کیبورد بی سیم بلوتوث راحت و مقرون به صرفه بوده که عملکردی مشابه کیبوردهای گران‌قیمت را ارائه می‌دهد و به افزایش بهره‌وری و کنترل آسان‌تر دستگاه‌های متعدد کمک می‌کند. از کلیدهای قیچی‌ای استفاده می‌کند که low-profile هستند و به جمع و جور و قابل حمل بودن آن کمک می‌کنند.

در حالی که فاقد تکیه‌گاه مچ است، دارای شیب قابل تنظیم ارگونومیک و چیدمان کلید با فاصله مناسب بوده که منجر به کاهش فشار می‌شود. این کیبورد با اکثر دستگاه‌های تلفن همراه و همچنین رایانه‌ها و تلویزیون‌های هوشمند سازگار است. در واقع باید گفت که این کیبورد برای تلویزیون‌های هوشمند عالی است.

مزایا:

  • سازگار با Mac، iOS، Chrome و Windows
  • کوچک‌تر از اکثر کیبوردهای بی‌سیم ۷۹ کلیدی
  • دارای شیب قابل تنظیم

معایب:

  • فاقد گزینه سیمی یا اتصال USB است
  • فاقد کلیدهای ماکرو یا نامبرپد است
  • به اندازه کیبورد مکانیکال پاسخگو نیست

سخن پایانی

انتخاب بهترین کیبورد بی سیم کمی بیشتر از انتخاب یک کیبورد سنتی کار می‌برد. شما باید قابلیت اطمینان، دقت، ارگونومی و ساخت کیبورد را در نظر بگیرید؛ اما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که کیبورد مورد نظرتان دارای اتصال سریع و پایدار باشد، چه از بی‌سیم ۲.۴ گیگاهرتز استفاده کند یا بلوتوث (یا هر دو).

عامل مهم دیگر عمر باتری است. بدانید که همه کیبوردهای بی‌سیم دارای باتری قابل شارژ نیستند، بنابراین اگر داشتن باتری قابل شارژ برای شما مهم است، مطمئن شوید که آیا کیبورد مورد نظرتان چنین باتری‌ای دارد یا خیر. همچنین بررسی کنید که با یک بار شارژ، چند ساعت کار خواهد کرد. برخی کیبوردها عمر باتری طولانی دارند و برخی دیگر باید دائماً شارژ شوند. ۱۰ نمونه کیبورد بی‌سیمی که در این مقاله معرفی کردیم همگی تست شده‌اند و می‌توانید از عملکرد عالی آن‌ها مطمئن باشید.

 

سوالات متداول

  • بهترین کیبورد وایرلس لاجیتک چیست؟

بهترین کیبورد بی‌سیم لاجیتک Logitech K400 Plus است. این کیبورد عملکرد بهبودیافته‌ای را نسبت به مدل‌های قبلی ارائه می‌دهد و یک گزینه قابل اعتماد است که برای هر کاربردی که مد نظر دارید مناسب خواهد بود.

  • آیا کیبورد بلوتوث بهتر از بی‌سیم است؟

هر دو کیبورد بلوتوث و بی‌سیم USB مزایا و معایب خود را دارند. کیبوردهای بلوتوث کاملاً بی‌سیم هستند و برای اتصال به دستگاه، نیازی به آداپتور ندارند. آن‌ها همچنین می‌توانند به دستگاه‌های بیشتری مانند تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند متصل شوند اما کیبوردهای بی‌سیم USB نمی‌توانند این کار را انجام دهند.

  • آیا کیبوردهای بلوتوثی خوب هستند؟

بله، کاملاً! کیبوردهای بلوتوثی راحت و قابل اعتماد هستند. آن‌ها همچنین بسیار مقرون به صرفه بوده و به راحتی با دستگاه‌های شما جفت می‌شوند. اگر به دنبال یک تجربه کاربری فوق‌العاده هستید، کیبوردهای بلوتوثی این تجربه را به شما می‌دهند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − سیزده =