Banner Image
اتو پارس خزر

بهترین مدل اتو پارس خزر

امتیاز دهید

سال‌ها است که برند پارس خزر مهمان خانه ایرانی‌‌ها بوده و کیفیت خود در زمینه تولید لوازم خانگی مختلف را از هر جهت به اثبات رسانده است. طرفداران این برند بسیار زیاد و برخی به دنبال خرید بهترین مدل اتو پارس خزر هستند تا لیست لوازم خانگی یا جهیزیه خود را با آن تکمیل کنند. برای راحت‌تر شدن کارتان قصد داریم تا در این مطلب 5 مدل برتر و منتخب اتو بخار پارس خزر را به شما معرفی کنیم. پس اگر قصد خرید دارید، با مطالعات مشخصات محصولاتی که در ادامه آمده بهترین را برای خود انتخاب کنید.

نگاهی به برند پارس خزر و تاریخچه فعالیت آن

قبل از معرفی بهترین مدل اتو پارس خزر شاید بد نباشد که نگاهی به تاریخچه این برند و زمینه فعالیت آن بیندازید. برند پارس خزر یکی از تولیدکننده‌های لوازم خانگی و برقی ایرانی است که با نام کامل شرکت صنایع الکترونیک پارس ‌خزر فعالیت می‌کند. این برند ایرانی فعالیت خود را از سال 1349 در شهر رشت آغاز کرد و در ابتدای کار به دلیل همکاری با برند توشیبای ژاپن، به نام پارس توشیبا شناخته می‌شد. این مجموعه در سال 61 نام خود را به پارس خزر تغییر داد و تولید لوازم خانگی برقی چون بخارشوی، پلوپز، چرخ‌گوشت، آون توستر، آسیاب، آبمیوه‌گیری، اتو بخار و ده‌ها محصول دیگر را در کارنامه دارد.

5 مدل برتر اتو بخار پارس خزر

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که آراستگی ظاهر و زیبایی استایل برایتان اهمیت دارد، بدون شک می‌دانید که وجود یک اتوی کارآمد و قدرتمند در خانه چه اهمیتی خواهد داشت. بسیاری از افراد دوست دارند تا در خانه به جای محصولات خارجی از محصولات وطنی استفاده کنند. اگر شما هم دوست دارید یک اتوی قدرتمند ایرانی را در خانه داشته باشید، بهتر است یکی از محصولات زیر را از برند پارس خزر خریداری کنید:

1.     اتو بخار پارس خزر مدل SI-702

بهترین مدل اتو پارس خزر که البته جزو جدیدترین محصولات این برند و پرفروش‌ها هم قرار دارد، اتو بخار پارس خزر مدل SI-702 است. این محصول از نظر ظاهری به زیبایی هر چه ‌تمام‌تر طراحی شده و از این منظر با اتو بخارهای باکیفیت خارجی چون محصولات برند معتبر بوش تفاوت آن‌چنانی ندارد. در مورد مشخصات فنی آن هم می‌توان گفت که با یک اتوی قدرتمند و قابل اطمینان طرف هستید.

برای پوشش بخش کفی این اتوی زیبا از ترکیب الماسه (دیاموند-نقره‌ای) و استیل استفاده شده است. همچنین قابلیت ضد رسوب و بخاردهی پیشرفته را هم دارد تا در مبارزه با سرسخت‌ترین چروک‌های لباس نیز سربلند و موفق ظاهر شود. سیم گردان این محصول شما را از شر مشکلات همیشگی اتو بخارها یعنی پیچیدن سیم در دست و پا و آسیب دیدن آن راحت می‌کند. از دیگر ویژگی‌های خاص این محصول می‌توان به مواردی چون حرکت روان روی لباس، شوک بخار افقی و عمودی، استفاده از طراحی خاص در قسمت پایه برای جمع‌آوری سیم و پوشش نرم دسته آن برای راحتی کار شما اشاره کرد. همچنین کابل 2.5 متری آن باعث می‌شود تا محدودیتی در چرخ دور میز اتو و کار با این محصول را تجربه نکنید.

بیشتر بخوانید:بخاری برقی برای سالن بزرگ

نوع اتو بخار
جنس کفی استیل
طول کابل 2.5 متر
وزن 2500 گرم
قابلیت‌ها و امکانات حرکت روان روی لباس، بخاردهی پیشرفته، سیستم ضد رسوب، شوک بخار افقی و عمودی، استفاده از طراحی خاص در قسمت پایه برای جمع‌آوری سیم، پوشش نرم دسته، سیم گردان

بهترین مدل اتو پارس خزر که البته جزو جدیدترین محصولات این برند و پرفروش‌ها هم قرار دارد، اتو بخار پارس خزر مدل SI-702 است.

2.     اتو بخار پارس خزر مدل SI-602

یکی دیگر از اتوهای موجود در بازار که فروشندگان ممکن است به ‌عنوان بهترین مدل اتو پارس خزر به شما معرفی کنند، مدل «SI-602» نام دارد. این محصول دارای موتور قدرتمند 2400 وات و در عین‌ حال بسیار کم مصرف است. همچنین به air system مجهز شده تا دما و حرارت را به‌ صورت یکنواخت روی پارچه منتقل کند. این کار باعث می‌شود تا بعد از اتوکشی شاهد برق افتادن لباس‌های خود نباشید. همچنین طول کابل بلند و پوشش نرم دسته، استفاده از این اتو را آسان کرده است. در نهایت باید گفت که یکی از اتو بخارهای مقرون‌به‌صرفه موجود در بازار به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:13 دلیل مهم بخار نکردن اتو پرس + راه حل

نوع اتو بخار
جنس کفی استیل
طول کابل 2.5 متر
وزن 1200 گرم
قابلیت‌ها و امکانات توزیع یکنواخت حرارت (air system)، شوک بخار افقی و عمودی، دسته با پوشش نرم، سیستم ضد رسوب، سیم گردان
اتو بخار پارس خزر مدل SI-602

یکی دیگر از اتوهای موجود در بازار که فروشندگان ممکن است به ‌عنوان بهترین مدل اتو پارس خزر به شما معرفی کنند، مدل «SI-602» نام دارد.

3.     اتو بخار پارس خزر مدل SI-601

یکی دیگر از محصولاتی که در ادامه معرفی بهترین مدل اتو پارس خزر باید از آن نام برد، اتو بخار مدل SI-601 است. کفی این محصول از استیل باکیفیتی ساخته شده است که به سرعت گرم می‌شود و برای همین در انتقال حرارت و صاف کردن چروک‌های هر نوع پارچه عالی عمل می‌کند. علاوه بر قابلیت تنظیم میزان بخاردهی افقی از قابلیت بخاردهی عمودی نیز برخوردار است. سیستم ضد رسوب این محصول هم باعث می‌شود تا بر عمر و کارایی آن افزوده شود.

اتو بخار پارس خزر مدل SI-601 دارای یک کابل بلند به طول 2.5 است تا در حین اتوکشی محدودیتی در حرکت نداشته باشید و کار اتوکشی برای شما راحت‌تر شود. طراحی سیم برق آن نیز به شکلی است تا آسیب نبیند و پاره نشود. اگر به دنبال خرید بهترین مدل اتو پارس خزر هستید که علاوه بر کارایی، زیبا هم باشد، این محصول بهترین انتخاب است. تنوع رنگ و فرم طراحی خاص آن بدون شک به دل شما می‌نشیند.

بیشتر بخوانید:با این روش ساده کف اتو بخار رو برق بنداز!

نوع اتو بخار
جنس کفی استیل
طول کابل 2.5 متر
وزن 1330 گرم
قابلیت‌ها و امکانات سیستم قطع کن خودکار، بخاردهی پیشرفته، سیستم ضد رسوب، شوک بخار افقی و عمودی، سیم گردان
اتو بخار پارس خزر مدل SI-601

اتو بخار پارس خزر مدل SI-601 دارای یک کابل بلند به طول 2.5 است تا در حین اتوکشی محدودیتی در حرکت نداشته باشید

4.     اتو بخار پارس خزر مدل SI-DS-501

از دیگر محصولاتی که می‌توان به ‌عنوان بهترین مدل اتو پارس خزر از آن یاد کرد، مدل SI-DS-501 است. این اتو بخار جزو محصولات خوش قیمت و مقرون‌به‌صرفه بازار نیز محسوب می‌شود. علاوه بر ویژگی‌های ظاهری، دارای مشخصات فنی قابل‌قبولی نیز هست که ارزش خرید آن را بالا می‌برد. یکی از مهم‌ترین مشخصات فنی آن برخورداری از توان 2000 واتی با رتبه مصرف انرژی A است. همچنین باید اشاره کرد که قابلیت بخاردهی تا 25 گرم در دقیقه و دکمه بخاردهی لحظه‌ای هم دارد. در بخاردهی لحظه میزان قدرت آن به 80 گرم می‌رسد. وزن مناسب و طول کابل نسبتاً بلند به همراه پوشش نرم دسته، استفاده از این محصول را بسیار راحت‌تر کرده است.

نوع اتو بخار
جنس کفی سرامیک
طول کابل 1.8 متر
وزن 1093 گرم
قابلیت‌ها و امکانات مجهز به فیوز حرارتی، بخاردهی پیشرفته، سیستم ضد رسوب، مکانیزم تنظیم بخاردهی، دسته با پوشش نرم
اتو بخار پارس خزر مدل SI-DS-501

از دیگر محصولاتی که می‌توان به ‌عنوان بهترین مدل اتو پارس خزر از آن یاد کرد، مدل SI-DS-501 است.

5.     اتو بخار پارس خزر مدل SI-503

آخرین محصولی که در لیست بهترین مدل اتو پارس خزر باید به آن اشاره کرد، اتو بخار پارس خزر مدل SI-503 است. توان مصرفی 2000 واتی این محصول به همراه ویژگی‌های مناسب آن باعث شده تا یکی از پرفروش‌ترین اتو بخارهای برند پارس خزر هم به شمار برود. برای این محصول از سیستم ضد رسوب استفاده شده تا به ‌مرور زمان از کارایی آن کاسته نشود. همچنین سیم گردانی دارد که از پیچ‌وتاب خوردن و آسیب آن جلوگیری می‌کند. به دلیل وجود یک کابل 1.8 متری و پوشش نرم و ارگونومیکی که برای دسته آن در نظر گرفته شده است، کار با این اتو لذت‌بخش و راحت خواهد بود.

بیشتر بخوانید:اتو فیلیپس بهتره یا تفال؟

نوع اتو بخار
جنس کفی استیل
طول کابل 1.8 متر
وزن 1200 گرم
قابلیت‌ها و امکانات سیستم ضد رسوب، شوک بخار افقی و عمودی، سیم گردان، مجهز به دسته راحت
اتوبخار پارس خزر مدل SI-503

از دیگر محصولاتی که می‌توان به ‌عنوان بهترین مدل اتو پارس خزر از آن یاد کرد، مدل SI-DS-501 است.

کلام آخر

امیدواریم با معرفی 5 محصول به‌ عنوان بهترین مدل اتو پارس خزر به شما در انتخاب بهترین محصول با توجه به ویژگی‌های آن کمک کرده باشیم. در نهایت فراموش نکنید که قبل از خرید، میزان رضایت خریداران در سایت‌های مختلف و قیمت محصول را چک کنید تا مطمئن شوید بهترین گزینه با توجه به نیاز و بودجه خود را خریداری خواهید کرد.

سوالات متداول

  • اتو بخار پارس خزر بهتر است یا بوش؟

انتخاب از بین این دو به بودجه شما بستگی دارد. قطعاً محصولات برند بوش یک سروگردن از کل برندهای موجود در بازار بالاتر است، به همین خاطر قیمت بسیار بالایی هم دارند.

  • برای خرید بهترین مدل اتو پارس خزر به چه نکاتی باید توجه داشت؟

توان مصرفی، وزن، طول سیم و برخورداری از سیستم ضد رسوب جزو مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که برای خرید اتو از این برند یا هر برند دیگری باید به آن توجه کامل داشته باشید. همچنین ممکن است برای عده‌ای قیمت هم فاکتور مهمی به شمار برود.

  • آیا اتو بخارهای پارس خزر مقرون‌به‌صرفه هستند؟

بله؛ به دلیل اینکه در ایران تولید شده و شامل هزینه‌های واردات و گمرکی نمی‌شوند، دارای قیمت بسیار مناسبی هستند. البته خوش قیمت بودن اتو بخارهای برند پارس خزر نشان از کیفیت کم آن‌ها نیست و توانایی رقابت با محصولات برندهای معتبر خارجی را دارند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =