Banner Image
بهترین مارک کارد میوه خوری

بهترین مارک کارد میوه خوری

امتیاز دهید

پذیرایی با میوه یک بخش مهم و جدایی‌ناپذیر از مهمانی است و برای همین بسیاری به دنبال خرید بهترین مارک کارد میوه خوری هستند تا پذیرایی خود را کامل‌تر کنند. این کار نیازمند توجه به یک سری نکات خاص و شناخت برندها دارد. اگر برای شما هم سوال پیش آمده که برای خرید کارد میوه خوری کدام برند بهتر است و توجه به کدام نکات ضروری، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

بهترین کارد میوه خوری چه مشخصاتی دارد؟

چاقوی میوه خوری به‌ عنوان یک وسیله مفید هم برای پذیرایی در مهمانی‌ها و هم در آشپزخانه کاربرد دارد. در انتخاب بهترین محصول توجه به برخی مشخصات از اهمیت بالایی برخوردار است که شامل موارد زیر می‌شود:

تیز بودن تیغه و جنس آن

تیغه‌ تیز کارد میوه خوری به شما کمک می‌کند به ‌راحتی انواع مختلفی از میوه‌ها را برش بزنید.‌ همچنین نیاز به تیز کردن مداوم ندارد. باید به این نکته اشاره کرد که ترجیحاً جنس تیغه کارد میوه خوری از جنس مقاوم و خوبی مانند استیل باید باشد که مقاومت و تیزی بالایی دارد. علاوه بر این اگر تیغه چاقو از جنس استیل ضدزنگ باشد، به مراتب مقاوم‌تر در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی خواهد بود.

بهترین کارد میوه خوری چه مشخصاتی دارد؟

تیغه‌ تیز کارد میوه خوری به شما کمک می‌کند به ‌راحتی انواع مختلفی از میوه‌ها را برش بزنید

جنس دسته و رنگ آن

دسته چاقو نیز باید راحت و مناسب برای دست شما باشد و هنگام گرفتن از دست شما سر نخورد. دسته‌هایی که از موادی مثل چوب یا مواد غیر لغزنده ساخته شده‌اند، برای در دست گرفتن راحت‌تر هستند. همچنین رنگ آن هم دارای اهمیت زیادی است و ترجیحاً باید با ست پذیرایی شما هماهنگ باشد و هماهنگی چشم‌نوازی را رقم بزند.

بیشتر بخوانید:چیدن میوه در میوه خوری

وزن و طول تیغه

چاقوی میوه باید سبک باشد تا در هنگام کار با آن، دستان شما خسته نشود. همچنین طول تیغه باید مناسب برای برش زد پوست انواع میوه از سیب و موز گرفته تا پرتقال و گریپ فروت باشد. تیغه کوتاه ممکن است برای برش میوه‌های کوچک مناسب باشد، در ‌حالی ‌که تیغه بلندتر برای میوه‌های بزرگ‌تر مناسب هستند. همچنین توازن مناسب بین تیغه و دسته می‌تواند در استفاده آسان و راحت از چاقوی میوه خوری تأثیرگذار باشد.

قیمت محصول

اگر به دنبال خرید بهترین مارک کارد میوه خوری هستید، باید بدانید که چاقوی باکیفیت معمولاً هزینه بیشتری برای خرید می‌طلبد. شاید قیمت یک محصول باکیفیت گران باشد؛ اما توجه داشته باشید که این چاقو برای مدت زمان طولانی‌تری کارایی خواهد داشت و نیاز به خرید مجدد چنین محصولی و صرف هزینه مجدد ندارید.

خرید از مرجع معتبر

همچنین بهتر است چاقوی میوه خوری را از یک فروشگاه قابل اعتماد و بازار معتبر خریداری کرده تا از کیفیت مطلوب آن اطمینان حاصل کنید. این فروشگاه‌ها محصولاتی از بهترین برندها و با بهترین کیفیت را به شما عرضه خواهند کرد.

8 برند برتر تولیدکننده کارد میوه خوری

برای خرید بهترین مارک کارد میوه خوری چه برای خرید جهیزیه یا برای تعویض ست پذیرایی شما باشد، بهتر است که یکی از مارک‌های زیر را تهیه کنید که عبارت‌اند از:

1.     برند یونیون

یکی از برندهای برتر در زمینه تولید لوازم آشپزخانه و پذیرایی بوده که یکی از محصولات برتر آن ست کارد و چنگال میوه‌خوری 12 پارچه مدل دسته چوبی است. این محصول از توان دسته و تیغه برخوردار بوده و به اندازه کافی تیز و برنده خواهد بود. همچنین دسته چوبی و تیغه استیل به زیبایی آن افزوده است.

یونیون

یکی از برندهای برتر در زمینه تولید لوازم آشپزخانه و پذیرایی بوده که یکی از محصولات برتر آن ست کارد و چنگال میوه‌خوری 12 پارچه مدل دسته چوبی است

2.     برند یونیک

برند یونیک یکی دیگر از کمپانی‌های فعالی به شمار می‌رود که محصولات آن از جمله ست آشپزخانه، جا ادویه، کارد آشپزخانه و … در بازار شناخته شده است. این برند را می‌توان تولیدکننده بهترین مارک کارد میوه خوری دانست که کارد و چنگال میوه خوری استیل و دسته سرامیکی یونیک یکی از این محصولات است. دسته سرامیکی آن از مقاومت بالایی برخوردار بوده و تیغه استیل تیزی هم دارد.

برند یونیک

برند یونیک یکی دیگر از کمپانی‌های فعالی به شمار می‌رود که محصولات آن از جمله ست آشپزخانه، جا ادویه، کارد آشپزخانه و … در بازار شناخته شده است

3.     برند ماربلا

این برند هم در زمینه تولید محصولات مختلف و کاربردی در آشپزخانه و برای پذیرایی کاربرد دارد. تنوع بالای محصولات آن باعث شده تا با توجه به بودجه و سلیقه خود راحت‌تر بتوانید محصول مدنظر خود را از این برند خریداری کنید. کارد میوه خوری ماربلا مدل f2 یکی از محصولات این برند به شمار می‌رود که تیغه تیزی داشته و دسته آن هم رنگ گرم و جذابی دارد که میز پذیرایی شما را تکمیل‌ و البته زیباتر خواهد کرد. همچنین باید اشاره کرد که این محصول دارای دسته خوش طرح مدل پوست ماری بوده و برای جهیزیه بسیار مناسب است.

ماربلا

کارد میوه خوری ماربلا مدل f2 یکی از محصولات این برند به شمار می‌رود که تیغه تیزی داشته و دسته آن هم رنگ گرم و جذابی دارد

4.     برند آرامونتانا

تنوع رنگ و طرح محصولات این برند بدون شک نظر شما را به خود جلب خواهد کرد و برای همین می‌توان آن را بهترین مارک کارد میوه خوری دانست. محصولات این برند چون کارد میوه خوری آرامونتانا کد 111 جزو کاردهای 12 پارچه بوده و برای ساخت تیغه آن از استیل ضدزنگ بسیار مقاومی استفاده شده است. همچنین کیفیت بالای تولید و جنس مقاوم تیغه و استیل باعث شده تا قابل شستشو با ماشین ظرف‌شویی هم باشد.

کارد میوه خوری آرامونتانا کد 111

تنوع رنگ و طرح محصولات این برند بدون شک نظر شما را به خود جلب خواهد کرد و برای همین می‌توان آن را بهترین مارک کارد میوه خوری دانست

5.     برند دالتون

اگر تنوع رنگ و کیفیت بالای جنس در هنگام خرید کارد میوه خوری برای شما اهمیت دارد، پیشنهاد می‌شود از محصولات برند دالتون خریداری کنید. یکی از این تولیدات سرویس کارد و چنگال میوه خوری 12 پارچه دالتون مدل یونیک است. وزن این محصول به‌ طور کلی 600 گرم بوده و می‌توان آن را با دست و ماشین ظرف‌شویی شست.

بیشتر بخوانید:روش‌های جالب برای تیز کردن رنده در خانه!

6.     برند ام جی اس

این برند علاوه بر اینکه یکی از بهترین مارک کارد میوه خوری در بازار است، محصولات متعددی چون ست آشپزخانه و … نیز عرضه می‌کند. از تولیدات باکیفیت این برند می‌توان به ست کارد و چنگال میوه خوری 12 پارچه ام جی اس مدل ماربل اشاره کرد. دسته آن سرامیکی بوده و برای همین از کیفیت و وزن مناسبی برخوردار است تا هنگام در دست گرفتن نلغزد. تیغه محکم و تیزی از جنس استیل هم دارد.

7.     برند روک

روک یک برند از کشور ترکیه بوده و در زمینه تولید محصولات آشپزخانه چون کارد کره‌ خوری، کارد صبحانه خوری و میوه خوری از شهرت بالایی برخوردار است. یکی از محصولات باکیفیت آن کارد میوه‌خوری روک مدل کریستال مجموعه شش عددی نام دارد. این محصول تیغه استیل ضدزنگ و براق دارد که از قابلیت تیز کردن مجدد و شستشو در ماشین ظرف‌شویی برخوردار است. ولی پیشنهاد می‌شود برای استفاده طولانی مدت و دوام بیشتر، محصول را با دست شسته و پس از شستشو آن را خشک کنید.

کارد میوه‌خوری روک مدل کریستال مجموعه شش عددی

روک یک برند از کشور ترکیه بوده و در زمینه تولید محصولات آشپزخانه چون کارد کره‌ خوری، کارد صبحانه خوری و میوه خوری از شهرت بالایی برخوردار است

8.     برند یونی هوم

این برند هم در زمینه تولید انواع لوازم غیر الکتریکی آشپزخانه چون زودپز، انواع ابزار آشپزی و کارد فعالیت دارد و بهترین مارک کارد میوه خوری در بازار نیز به شمار می‌رود. یکی از محصولات آن برند ست کارد و چنگال میوه خوری 12 پارچه یونی هوم مدل UH1 نام دارد. زیبایی چشم‌نواز و کیفیت بالای کاردهای میوه‌خوری این برند از جمله همین محصول زبانزد خاص و عام است. طراحی یک تکه استیل آن برای افرادی که سلیقه کلاسیک دارند، بدون شک جذاب خواهد بود.

بیشتر بخوانید:لیست مهم‌ترین وسایل آشپزی در طبیعت

سخن پایانی

دقت در مواردی که گفته شد به شما برای خرید بهترین مارک کارد میوه خوری کمک خواهد کرد. همچنین در صورت تردید می‌توانید محصولات یکی از 8 برندی که ذکر شد را بخرید. کارد میوه خوری جذاب ست پذیرایی شما را جذاب و زیباتر خواهد کرد و به میز شما روح و هارمونی زیبایی می‌بخشد.

سوالات متداول

  • برای خرید بهترین مارک کارد میوه خوری کدام فاکتور مهم‌تر است؟

جنس دسته و تیغه، تیز بودن، تناسب اندازه تیغه و دسته و قیمت از مهم‌ترین فاکتورها برای خرید بهترین مارک کارد میوه خوری است.

  • چرا قیمت‌های کارد میوه خوری تا این حد در بازار متنوع است؟

این امر بیشتر به برند تولیدکننده محصول، 6 پارچه یا 12 پارچه بودن، همراه بودن با چنگال و مواردی از این دست بستگی دارد. بهتر است قبل از خرید محدوده بودجه خود را مشخص کنید.

  • آیا کیفیت کارد میوه خوری با شسته شدن در ماشین کم می‌شود؟

خیر، بسیاری از محصولات قابلیت شستشو در ماشین ظرف‌شویی را دارند، ولی اگر از طرح و رنگ‌بندی خاصی برخوردار است برای طول عمر بیشتر باید با دست شسته و خشک شود.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 7 =