Banner Image
بازار مبل دلاوران

بازار مبل دلاوران کجاست؟ (راهنمای آدرس و مسیر دسترسی)

5/5 - (1 امتیاز)

مبل یکی از لوازم مهم و پرکاربردی است که خرید آن برای هر خانواده‌ای ضروری محسوب می‌شود. برای خرید مبلمان روش‌های مختلفی وجود دارد و شما می‌توانید با توجه به سلیقه شخصی خود این کار را انجام دهید. بازار مبل دلاوران یکی از مراکز بزرگ و معتبر برای خرید مبل است که در تهران بزرگ وجود دارد. این بازار شامل فروشگاه‌های مختلفی است که محصولات متنوعی را برای فروش ارائه می‌کند. لذا اگر می‌خواهید مبلمان با کیفیت برای خانه خود خریداری کنید، بازار مبل دلاوران بهترین گزینه برای شما خواهد بود. به همین منظور در این مقاله بررسی خواهیم کرد که بازار مبل دلاوران کجاست و چگونه می‌توان از آنجا خرید کرد؛ بنابراین اگر قصد خرید بهترین مبل‌ها را دارید از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با سایت پیندو همراه باشید.

بازار مبل دلاوران کجاست؟

دلاوران یکی از بهترین و معروف‌ترین بازارهای مبل در تهران است. در بازار مبل دلاوران می‌توانید انواع مبل‌های با کیفیت و مدرن موجود در بازار را پیدا کنید. لازم به ذکر است که مبل‌های موجود در این بازار تنوع بسیار زیادی دارند و برای همه سلیقه‌ها مناسب هستند؛ بنابراین با مراجعه به مرکز فروش مبل در دلاوران می‌توانید مبل‌های مورد نیاز خود را با قیمت باور نکردنی خریداری کنید.

نکته قابل توجه درباره مرکز فروش مبل دلاوران این است که همه مبل‌ فروشی‌های این خیابان در یک مسیر طولانی قرار دارند؛ بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت در این بازار بزرگ شروع به بازدید از مبل‌های متنوع کنید و در نهایت مبل‌ مورد نیاز خود را خریداری کنید. این بازار در منطقه شمیران نو، بلوار هنگام قرار دارد.

از ویژگی‌های مثبت این بازار می‌توان دسترسی آسان به آن اشاره کرد. به ‌عبارتی شما می‌توانید با استفاده از خودرو شخصی یا مترو به دلاوران بروید و سپس محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنید. از طرفی در این بازار انواع مبلمان، سرویس خواب، دکوراسیون منزل، پارچه مبلی و سیسمونی موجود است؛ بنابراین محال است که به بازار مبل دلاوران مراجعه کنید و دست خالی از آنجا برگردید.

بازار مبل دلاوران کجاست

محال است که به بازار مبل دلاوران بروید و از آنجا دست خالی برگردید.

بهترین پاساژهای بازار مبل دلاوران

بازار مبل دلاوران یک بازار بزرگ با انبوهی از فروشگاه‌های فروش مبل است که به ‌راحتی پاسخگوی نیازهای مشتریان خواهد بود. در این بازار منحصر‌به‌فرد پاساژها و فروشگاه‌های متنوعی وجود دارد؛ بنابراین شما می‌توانید با بررسی کیفیت و قیمت محصولات موجود در فروشگاه‌ها، بهترین مبلمان را برای خرید انتخاب کنید. با این حال اکثر افراد دوست دارند که خریدهای خود را از بهترین پاساژهای موجود در بازار دلاوران انجام دهند.

چهار راه اول منطقه دلاوران پاتوق فروشگاه‌ها و پاساژهای منحصر‌به‌فرد است. اغلب این فروشگاه‌ها محصولات لوکس و گران‌قیمت را برای فروش عرضه می‌کنند. به همین جهت می‌توان این منطقه را به‌ عنوان بهترین پاساژهای بازار مبل دلاوران معرفی کرد. پس اگر شما هم قصد خرید مبلمان از بهترین پاساژ را دارید، چهار راه اول بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

ساعت کاری بازار مبل دلاوران

مرکز فروش مبل دلاوران یکی از بهترین و بزرگ‌ترین مراجع برای خرید مبل است. این بازار منحصر‌به‌فرد در تمام فصول سال باز بوده و آماده خدمات‌رسانی به مشتریان عزیز است؛ بنابراین لازم است که ساعت کاری بازار مبل در منطقه دلاوران را بدانید تا در بهترین زمان برای خرید مبل مراجعه کنید. به ‌طور کلی ساعت کاری این بازار در فصل بهار و تابستان از ساعت 9 صبح تا 9 شب است. در فصل پاییز و زمستان نیز مرکز فروش مبل دلاوران از ساعت 8 صبح تا 8 شب باز است؛ بنابراین شما می‌توانید در زمان مشخص شده به این بازار منحصر‌به‌فرد مراجعه کرده و محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنید.

کلیک کنید: برای خرید مبل به چه نکاتی باید توجه کرد؟

ساعت کاری بازار مبل دلاوران

ساعات کاری این مرکز خرید در شش ماه اول سال 9 صبح تا 9 شب و شش ماه دوم، 8 صبح تا 8 شب است.

ساعت کاری بازار دلاوران در روزهای جمعه

بازار دلاوران در روزهای تعطیل رسمی و جمعه‌ها نیز باز است. لذا شما می‌توانید در این روزها نیز برای خرید مبل به بازار دلاوران مراجعه کنید؛ اما باید توجه داشته باشید که ساعت کاری در روزهای تعطیل با روزهای عادی کمی فرق دارد. چرا که برخی از فروشگاه‌های موجود در این بازار فقط تا ساعت 2 عصر باز هستند؛ اما برخی فروشگاه‌ها نیز هستند که در روزهای تعطیل نیز همچون روزهای عادی مشغول به کار هستند. در حالت کلی اگر قصد خرید مبل در روزهای تعطیل مخصوصاً جمعه را دارید بهتر است که این کار را به ساعت‌های پایانی فعالیت بازار موکول نکنید.

مسیریابی بازار مبل دلاوران

بازار دلاوران در داخل شهر تهران قرار داشته و برای دسترسی به آن مسیرهای مختلفی وجود دارد. از طرفی این بازار در محدوده خیابان‌های هنگام، میدان الغدیر و بلوار دلاوران قرار دارد که خارج از محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد است. این موضوع سبب می‌شود که مشتریان بتوانند با خیال راحت و از طریق مترو یا خودرو شخصی خود به بازار دلاوران مراجعه کرده و محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند.

برای رفتن به بازار دلاوران به کمک خودرو شخصی چهار مسیر مختلف وجود دارد. لذا شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود، بهترین مسیر را برای رفتن به مرکز مبل فروشی دلاوران انتخاب کنید. مسیرهای رفت و آمد به بازار دلاوران با استفاده از خودرو شخصی عبارت‌اند از:

  • مسیر شمال تهران: بزرگراه بابایی ⇐ خروجی خیابان هنگام ⇐ میدان الغدیر ⇐ خیابان دلاوران.
  • مسیر شمال شرق تهران: اتوبان همت-زین الدین ⇐ خروجی خیابان هنگام ⇐ میدان الغدیر ⇐ خیابان دلاوران.
  • مسیر شرق تهران: بزرگراه رسالت ⇐ خیابان هنگام ⇐ میدان الغدیر ⇐ خیابان دلاوران.
  • مسیر جنوب تهران: بزرگراه آزادگان و امام علی ⇐ بزرگراه رسالت ⇐ خیابان هنگام و میدان الغدیر ⇐ خیابان دلاوران.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید امکان دسترسی به بازار دلاوران با استفاده از وسیله شخصی از تمام مناطق تهران وجود دارد؛ اما با این حال اگر وسیله شخصی ندارید، می‌توانید از مترو برای رفتن به این بازار بزرگ استفاده کنید. برای این منظور می‌توانید از دو ایستگاه مترو گلبرگ (جانبازان) و ایستگاه مترو علم و صنعت استفاده کنید.

مسیریابی بازار دلاوران

بازار مبل دلاوران روی نقشه

مزایا و معایب بازار مبل منطقه دلاوران چیست؟

همان‌طور که اشاره کردیم بازار مبل دلاوران یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید مبل در تهران شناخته می‌شود. این بازار دارای مزیت‌های مختلفی نسبت به سایر بازارهای مبل در تهران است. بهره‌مندی از این ویژگی سبب شده است که بازار دلاوران برای خرید مبل گزینه مناسبی باشد؛ بنابراین اگر قصد خرید مبل از بازار دلاوران را دارید باید مزایا و معایب این بازار را به ‌طور کامل بشناسید.

مزایای بازار دلاوران

بازار مبل منطقه دلاوران مزایای بسیار زیادی دارد. به همین جهت اغلب افراد این بازار را به سایر بازارهای مبل موجود در بازار تهران ترجیح می‌دهند. به ‌طور کلی مزایای بازار دلاوران عبارت‌اند از:

  • داخل شهر قرار دارد و دسترسی به آن کاملاً آسان است.
  • تنوع محصولات در این بازار زیاد است.
  • شما می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری کنید.
  • در تمام روزهای سال باز است و امکان خرید مبل وجود دارد.

این مقاله خواندنی را از دست ندهید: چیدمان کوسن روی انواع مبل ال

معایب بازار دلاوران

بازار مبل فروشی در دلاوران در کنار مزایای بسیار زیادی که دارد، دارای یک سری معایب نیز هست؛ بنابراین اگر قصد افتتاح فروشگاه در این بازار را دارید یا می‌خواهید از این فروشگاه‌ها خرید کنید، بهتر است که این معایب را نیز بشناسید. به ‌طور کلی معایب بازار دلاوران عبارت‌اند از:

  • فروشگاه‌های موجود در این بازار وسعت کمی دارد، به همین دلیل امکان چینش مبل‌های زیاد داخل آن‌ها وجود ندارد.
  • اجاره فروشگاه و هزینه‌های جانبی روی قیمت مبل افزوده می‌شود.
  • امکانات رفاهی و پارکینگی در بازار دلاوران وجود ندارد.
بازار مبل دلاوران

از معایب بازار مبل دلاوران این است که اجاره فروشگاه و هزینه‌های جانبی روی قیمت مبل افزوده می‌شود.

قیمت مبل‌ها در بازار مبل دلاوران چطور است؟

بازار مبل دلاوران یکی از بهترین و مجهزترین بازارهای مبل تهران است که فروشگاه‌های موجود در آن محصولات متنوعی را برای فروش ارائه می‌دهند. این موضوع سبب شده است که میزان رقابت بین فروشنده‌ها افزایش یافته و شاهد ارائه قیمت‌های منصفانه برای مبل‌ها باشید؛ بنابراین شما می‌توانید از فروشگاه‌های مختلف قیمت بگیرید و سپس با استفاده از بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید نسبت به خرید مبل اقدام کنید.

از طرفی بررسی‌ها نشان می‌دهد که در فروشگاه‌های موجود در چهار راه اول دلاوران مبل‌های لوکس به فروش می‌رسد؛ به همین جهت مبل‌های این فروشگاه‌ها گران‌قیمت هستند؛ اما در چهار راه دوم دلاوران می‌توانید مبل‌های با قیمت متوسط را خریداری کنید. در سایر فروشگاه‌های این بازار نیز می‌توانید مبل‌های مورد نیاز خود را با رنج قیمتی دلخواه خود پیدا کنید. با توجه به این تفاسیر می‌توان گفت که انتخاب مسیر مناسب برای خرید مبل در بازار دلاوران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

قیمت مبل در بازار مبل دلاوران

فروشگاه‌های موجود در چهار راه اول دلاوران مبل‌های لوکس به فروش می‌رسد؛ اما در چهار راه دوم قیمت‌ها ارزانتر هستند.

از کجا مبل اینترنتی بخریم؟

بازارهای مبل مختلفی در تهران بزرگ وجود دارد که با یکدیگر رقابت می‌کنند. بازار مبل دلاوران یکی از بهترین بازارهای مبل تهران است که هر روزه از مشتریان بی‌شماری استقبال می‌کند. این بازار دارای فروشگاه‌های متنوعی است و محصولات متنوعی را برای فروش عرضه می‌کند؛ بنابراین اگر قصد خرید مبلمان با کیفیت را دارید، بازار مبل فروشی دلاوران بهترین گزینه برای شما خواهد بود. ولی اگر اهل تهران نباشید خرید مبل از منطقه دلاوران کار دشواری است.

اما نیاز نیست که نگران این موضوع باشید. چون فرصت خرید مبل با کیفیت به ‌صورت اینترنتی برای شما مشتریان عزیز فراهم شده است. پیندو به ‌عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران است که محصولات متنوعی از جمله مبلمان را برای فروش عرضه می‌کند. این فروشگاه در تهران بزرگ قرار دارد و شرایط لازم برای خرید بدون دردسر مبل را برای کاربران فراهم کرده است؛ بنابراین اگر قصد خرید مبلمان را دارید، فروشگاهی بهتر و مناسب‌تر از پیندو پیدا نخواهید کرد.

مقاله مرتبط: بهترین مبل برای خانه‌های کوچک و نحوه چیدمان

خرید اینترنتی مبل

شما میتوانید از پیندو به سادگی مبل بخرید.

سوالات متداول

  • بازار مبل دلاوران کجاست؟

بازار مبل دلاوران یکی از بهترین و بزرگ‌ترین مراکز فروش مبل است که در تهران بزرگ قرار دارد. فروشگاه‌های موجود در این بازار انواع مبلمان را با کیفیت بالا و با قیمت مناسب برای فروش عرضه می‌کنند.

  • بهترین زمان برای خرید از بازار مبل فروشی دلاوران چه موقعی است؟

بازار مبل فروشی دلاوران در تمام روزهای سال حتی روزهای تعطیل و جمعه‌ها باز است. لذا شما هر زمان که خواستید می‌توانید برای خرید مبل به این بازار مراجعه کنید.

  • قیمت مبلمان در بازار مبل دلاوران چقدر است؟

بازار مبلمان دلاوران از فروشگاه‌های مختلفی تشکیل شده است که مبل‌های متنوعی را برای فروش عرضه می‌کنند. قیمت هر یک از این مبل‌ها با دیگری متفاوت است و شما می‌توانید با توجه به بودجه و نیاز خود بهترین مبلمان را برای خرید انتخاب کنید.

  • در بازار مبلمان دلاوران چه محصولاتی به فروش می‌رسد؟

بازار دلاوران یک مرکز خرید جامع در حوزه فروش مبل است که انواع مبلمان، سرویس خواب، دکوراسیون منزل، پارچه مبلی و سیسمونی را برای فروش عرضه می‌کند.

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =