Banner Image

استایل پاییزی دخترانه

امتیاز دهید

فصل پاییز با داشتن انواع برگ‌های رنگی و هوای خنک، یک فصل بسیار خوب برای تجدید نظر در استایل و داشتن پوششی جذاب و رنگی است. بانوان توجه ویژه‌ای به استایل خود دارند و می‌توانند یک استایل پاییزی دخترانه بسیار خاص و منحصر به فرد در این فصل برای خود فراهم کنند. برای داشتن این استایل خوب توجه به انواع رنگ‌های مناسب این فصل، تناسب آن‌ها با هم، نوع پوشش و موارد دیگر حائز اهمیت است.

یک بانوی خاص پوش به دنبال آن است تا نکات جدید و مدرن برای استایل در پاییز را بداند و پوشش خود را متناسب با آن بچیند. به همین منظور تصمیم گرفتیم تا در این محتوا جدیدترین و به‌روزترین استایل پاییزی دخترانه متناسب با انواع پوشش‌های اسپرت و نیمه‌رسمی ‌و رسمی‌ را برایتان بیان کنیم تا با پیاده‌سازی این موارد، به جذابیت و شیکی خود بیفزایید.

رنگ‌های مناسب در استایل پاییزی دخترانه

رنگ‌ها نقش بسیار مهم و اساسی برای داشتن یک استایل پاییزی و چشمگیر دارند. در این فصل از انواع رنگ‌های قرمز، طوسی، آبی، صورتی، نارنجی، سفید، جین و موارد دیگر بیشتر استفاده می‌شود.

 قرمز و سرخابی

رنگ قرمز و سرخابی جزو رنگ‌های بسیار زیبا در استایل پاییزی دخترانه به شمار می‌آیند که با برگ‌های پاییزی هماهنگی خوبی داشته و جلوه‌ای ویژه به پوشش این فصل می‌بخشند. در این فصل می‌توان از انواع پلیور‌های قرمز، شال گردن، پالتو و موارد دیگر استفاده کرد. از دیدگاه روانشناسی، رنگ‌های تند مانند سرخابی و قرمز افزایش انرژی را به دنبال دارند که هماهنگی این استایل با یک رژ قرمز بر زیبایی ظاهر شما می‌افزاید.

بیشتر بخوانید:خط چشم دخترانه کوتاه

استایل پاییزی قرمز و سرخابی

در این فصل می‌توان از انواع پلیور‌های قرمز، شال گردن، پالتو و موارد دیگر استفاده کرد.

 نارنجی

رنگ نارنجی از جمله رنگ‌های گرم و زنده است که با بطن فصل پاییز همخوانی دارد، از این رو می‌توان از این رنگ در پالتو، پلیور، لباس، شال گردن، دستکش، کفش و دیگر پوشش‌های فصل پاییز استفاده کرد.

 قهوه‌ای

بدون شک یکی از متداول‌‌ترین رنگ‌ها در تمامی فصل‌ها به‌خصوص فصل پاییز، رنگ قهوه‌ای است. قهوه‌ای را می‌توان با انواع رنگ‌های کرم، شتری و جین ست و کیف، کفش، دستکش و شال گردن را هماهنگ با رنگ آن انتخاب کرد. معمولاً بانوانی که به رنگ‌های تیره علاقه دارند، حتماً در استایل‌های خود از رنگ قهوه‌ای استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید:هدیه خاص برای خانم ها [21 کادوی به یادماندنی]

 زرد

افراد شاد پسند می‌توانند رنگ زرد روشن و یا حتی زرد خردلی را در استایل پاییزی خود و در انواع لباس، کلاه، جوراب، دستکش و… به کار ببرند.

 رنگ سبز

سبز  طیف وسیعی از رنگ‌های روشن تا تیره را پوشش می‌دهد و در فصل پاییز و سرما از سبز تیره، کله غازی یا یشمی در پوشش‌ها و استایل‌ها بسیار استفاده می‌شود. ‌‌ترکیب سبز و سفید یک استایل بسیار شیک و خاص به خانم‌ها می‌بخشد و جزو استایل پاییزی دخترانه پرطرفدار به شمار می‌آید.

 خاکستری

رنگ خاکستری نیز از جمله دیگر رنگ‌های بسیار پرطرفدار برای فصل پاییز است که معمولاً در استایل‌های رسمی‌ و در پالتو و پلیورهای بلند مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید:تینت لب چیست؟ از شرّ رژ لب خلاص شوید!

 سفید

سفید نیز جزو رنگ‌هایی است که در تمامی ‌فصول کاربرد دارد، اما‌‌ ترکیب آن در استایل‌های پاییزی با انواع لباس‌های جین و یا لباس‌ها و اکسسوری به رنگ‌های تیره نظیر قهوه‌ای، مشکی و شتری می‌تواند ظاهری بسیار خاص به افراد ببخشد.

موارد گفته شده جزو رایج‌‌ترین رنگ‌ها در پوشش فصل پاییز به شمار می‌آیند که ترکیب ‌آن‌ها به شکل اصولی، استایلی بسیار خاص برای این فصل به همراه می‌آورد.

استایل پاییزی دخترانه

رنگ‌ها نقش بسیار مهم و اساسی برای داشتن یک استایل پاییزی و چشمگیر دارند.

 انواع لباس‌های پاییزی دخترانه

لباس‌های پاییزی دخترانه به دسته‌های مختلفی نظیر لباس‌های اسپرت و نیمه‌رسمی‌ و رسمی ‌تقسیم‌بندی می‌شوند که در ادامه هر کدام از این استایل‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

استایل اسپرت پاییزی دخترانه

اگر به دنبال یک استایل پاییزی دخترانه اسپرت هستید، می‌توانید انواع هودی، پلیور و پیراهن‌های بافتنی را با شلوار بپوشید. همچنین از مزایای هودی، راحتی پوشش و کاربرد بالای آن است. بانوان در این فصل می‌توانند از هودی‌هایی به رنگ قهوه‌ای، نارنجی و شتری با شلوار و کلاه سفید استفاده کنند. همچنین ‌‌ترکیب جذاب دیگر استفاده از بلوزی سفید با شلوار جین است که یک استایل اسپرت و بسیار زیبا را برای خانم‌ها رقم می‌زند.

بیشتر بخوانید:استایل پاییزی مردانه در سال 2023

استایل اسپرت پاییزی زنانه

رکیب جذاب دیگر استفاده از بلوزی سفید با شلوار جین است که یک استایل اسپرت و بسیار زیبا را برای خانم‌ها رقم می‌زند.

  استایل رسمی پاییزی دخترانه

‌این استایل‌ها معمولاً برای محافل رسمی ‌مانند ملاقات و قرارهای کاری به کار می‌روند که ظاهری بسیار شیک و زیبا هستند. برای استایل‌های رسمی ‌زمستانه و پاییزه می‌توان از کت‌های بلند یا پالتوهای بلند به رنگ شتری، کرم و خاکستری استفاده کرد. همچنین استفاده از کت و شلوارهای تیره برای این فصل به همراه کیف و کفش چرم مناسب است.

استایل‌های نیمه‌رسمی پاییزی دخترانه

‌در استایل‌های نیمه‌رسمی ‌ترکیب هودی یا پلیور با کت و شلوار را شاهدیم که می‌توان از بافت‌های سفید در کنار کت و شلوار جین و موارد مشابه استفاده کرد. این که کدام استایل را انتخاب می‌کنید بستگی به سبک پوشش شما و یا محلی که قرار است بروید دارد.

 اکسسوری در استایل دخترانه پاییزی

در استایل‌های دخترانه پاییزی خود از اکسسوری غافل نشوید، چرا که تأثیر بسیار پررنگی بر زیبایی پوشش شما دارد. از جمله این اکسسوری‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

 کلاه

کلاه از جمله اجزای بسیار مهم ‌در پوشش‌های پاییزی به شمار می‌آید که ‌‌ترکیب آن با رنگ کیف یا کفش، ظاهری جذاب به شما می‌بخشد.

 شال گردن و شال

شال و شال گردن جزو قسمت‌های مهم در پوشش و استایل پاییزی دخترانه به شمار می‌آیند که می‌توان رنگ آن را با رنگ لباسی که در زیر پلیور یا کت می‌پوشید و یا حتی با رنگ کیف، دستکش و کفش ست کنید.

 کمربند

در صورتی که از بافت‌های کوتاه و شلوار استفاده می‌کنید، کمربند تأثیر خاصی بر استایلتان می‌گذارد. رنگ کمربند و جنس آن را می‌توان با کیف و کفش یا دستکش ست کرد و با انواع کمربندهای چرمی قهوه‌ای تیره یا مشکی استفاده کرد.

 دستکش

در اواخر فصل پاییز استفاده از دستکش توصیه می‌شود که بهتر است از دستکش‌های مخمل مشکی و یا چرم قهوه‌ای در استایل خود استفاده کنید.

رنگ مو

بانوان می‌توانند رنگ موی خود را در فصل پاییز به رنگ‌هایی مناسب با این فصل در آورند. از جمله رنگ موهایی که در فصل پاییز ظاهر را زیباتر می‌کند می‌توان به انواع رنگ‌های کرم، استخوانی، بلوند و… اشاره داشت که در کنار استایل‌های پاییزی جلوه‌ای بسیار خاص و زیبا می‌بخشد.

اکسسوری

در استایل‌های دخترانه پاییزی خود از اکسسوری غافل نشوید

  نکات مهم در استایل پاییزی دخترانه

در انتخاب استایل‌های پاییزی دخترانه، توجه به نکات زیر در کنار توجه به رنگ حائز اهمیت است.

  • اول این که در پوشش‌ خود تنوع داشته باشید. به عنوان مثال می‌توانید از دامن‌های بلند، پیراهن‌های بافت، کت‌های کوتاه و بلند استفاده کرده و پوششی غیر یکنواخت و متنوع داشته باشید.
  • سعی کنید در فصل پاییز به طور لایه‌ای لباس بپوشید. این امر کمک می‌کند تا طیف وسیعی از رنگ‌ها را در پوشش خود قرار دهید، ضمن آن که در صورت گرم و سرد شدن محیط به راحتی بتوانید لباس خود را متناسب سازید.
  • در انتخاب استایل حتماً به محلی که قرار است بروید توجه داشته باشید و نوع استایل؛ یعنی رسمی ‌و اسپرت یا نیمه‌رسمی ‌را متناسب با آن انتخاب کنید.
  • در این فصل حتماً از بوت‌های پاشنه بلند یا اسپرت استفاده کنید تا ضمن گرم نگه داشتن پا، استایل شما را زیباتر نشان دهد.
  • در استایل‌های خود حتماً از اکسسوری استفاده کنید و با به کار بردن تناسب بین پوشش و اکسسوری، ظاهر خود را جذاب‌‌تر سازید. سعی کنید در این فصل از پارچه‌های کلفت استفاده کنید؛ چرا که پوشیدن لباس‌های نخی در فصل پاییز جلوه خوبی ندارد.
نکات مهم در استایل پاییزی زنانه

در استایل‌های خود حتماً از اکسسوری استفاده کنید

کلام آخر

فصل پاییز جزو فصل‌های رنگی و بسیار جذاب برای داشتن استایل‌های خاص و متنوع است. از آنجایی که این فصل طیف وسیعی از رنگ‌ها را شامل می‌شود، در استایل‌های پاییزی نیز می‌توان رنگ‌های مختلف را با هم ‌‌ترکیب کرد. در همین راستا استایل پاییزی دخترانه تنوع و جلوه‌های خاصی دارد.

در انتخاب این استایل توجه به رنگ پوشش بسیار حائز اهمیت است. در این فصل می‌توان از انواع رنگ‌های روشن تا تیره نظیر کرم، سفید، قهوه‌ای کم‌رنگ، قهوه‌ای پررنگ، خاکستری، زرشکی، سبز تیره، آبی تیره و… استفاده کرد. در استایل خود حتماً به جزئیات و اکسسوری‌ها توجه کرده و سعی کنید به طور لایه‌ای لباس بپوشید.

 سوالات متداول

  • چه رنگ‌هایی برای استایل دخترانه پاییزی مناسب هستند؟

از جمله رنگ‌هایی که برای این فصل مناسب است می‌توان به رنگ‌های طبیعی و گرم نظیر قهوه‌ای، نارنجی، سبز، کرم، شتری و یا حتی رنگ‌های تند مانند زرشکی، آبی نفتی و موارد دیگر اشاره داشت.

  • در فصل پاییز چه نوع پارچه‌هایی بیشتر استفاده می‌شود؟

از جمله پارچه‌هایی که برای این فصل به کار می‌رود می‌توان به پارچه‌های گرم و پشمی، ‌کشمیر، کتان و… اشاره داشت. همچنین بافت‌های کاموایی نیز در این فصل بسیار پرطرفدار هستند و استایل را شیک و جذاب می‌کنند.

  • چه نوع اکسسوری با استایل پاییزی دخترانه استفاده می‌شود؟

از جمله اکسسوری‌های مناسب در این فصل می‌توان به کلاه، شال گردن، دستکش، جوراب‌های بلند و کوتاه، گردنبندهای کلفت و… اشاره داشت که به جذاب‌‌تر شدن استایل کمک می‌کند.

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 3 =