Banner Image
امتیاز دهید

بهترین تلفن‌های گیمینگ ترکیبی عالی از عملکردهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را در یک دستگاه قابل‌حمل و راحت برای بازی به شما ارائه می‌کنند. در میان بازی‌های موبایلی بدون شک پابجی بسیار پرطرفدار است و شاید همین امر باعث شود که از خود بپرسید چه گوشی برای پابجی خوبه؟

در یک نگاه کلی گوشی خوب برای هر نوع بازی اعم از پابجی باید یک صفحه نمایش شفاف و به اندازه کافی بزرگ داشته باشد تا گرافیک شگفت‌انگیزی را ارائه دهد. همچنین نرخ تازه‌سازی بالا و عمر بالای باتری هم اهمیت دارد. ما 10 مورد از بهترین گوشی‌های بازی موجود در بازار را بررسی و مقایسه کرده‌ایم تا به شما در پیدا کردن بهترین گوشی‌ برای بازی پابجی کمک کنیم.

بازی پابجی چیست؟

پیش از پرداختن به این سوال که چه گوشی برای پابجی خوبه؟ بهتر است در مورد این بازی یک شناخته اولیه داشته باشید. PUBG Mobile یک بازی ویدیویی بتل رویال رایگان به شمار می‌رود که توسط لایت اسپید و کوانتوم استودیو ساخته شده است. این بازی در 19 مارس 2018 برای اندروید و iOS منتشر شد و تا دسامبر سال گذشته، بیش از 1.3 میلیارد دانلود داشته و همچنین دومین بازی ویدیویی موبایلی محسوب می‌شود که بیشترین زمان صرف ‌شده برای بازی را در تمام دوران به خود اختصاص داده است.

بازی پابجی چیست

PUBG Mobile یک بازی ویدیویی بتل رویال رایگان به شمار می‌رود که توسط لایت اسپید و کوانتوم استودیو ساخته شده است

گیم پلی پابجی

در این بازی بازیکنان با چتر نجات به جزیره‌ای دورافتاده می‌روند و می‌جنگند تا به‌ عنوان آخرین بازیکن زنده باقی بمانند، به تنهایی یا در تیم‌های دو یا چهار نفره، بسته به حالت بازی انتخاب شده قبل از مسابقه، رقابت می‌کنند. هر مسابقه حدود 30 دقیقه طول می‌کشد.

بیشتر بخوانید:راهنمایی خرید گوشی

بازی با پرواز شرکت‌کنندگان در یک هواپیما بر روی یکی از نقشه‌های موجود در بازی شروع می‌شود و بازیکنان با چتر به پایین می‌پرند. هنگامی که هواپیما پرواز خود را به پایان رساند، یک مرز آبی در اطراف جزیره تشکیل می‌شود که مرز بین منطقه امن و منطقه آبی بیرونی را مشخص می‌کند. منطقه امن هر چند دقیقه کوچک‌تر می‌شود و هرکسی که در آن باقی بماند ممکن است جان خود را از دست بدهد. برای مرحله اول سلاحی ندارید و باید از ساختمان‌های متروکه پیدا کنید. با کسب امتیاز و خرید سلاح و تجهیزات می‌توانید شانس برد خود در بازی و مراحل دیگر را بیشتر کنید.

چه گوشی برای پابجی خوبه؛ ویژگی‌هایی که باید در نظر داشت؟

محبوبیت بازی‌های موبایلی به مرور زمان افزایش یافته و به لطف پیشرفت‌های تکنولوژی، تجربیات بازی‌های موبایلی بهتر و فراگیرتر هم شده است. یکی از این بازی‌ها پابجی نام دارد که اگر قصد خرید یک گوشی مناسب برای انجام آن را دارید، توجه به نکات زیر ضروری خواهد بود:

  • نمایشگر: وقتی صحبت از بازی‌های موبایلی می‌شود، داشتن یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ، رزولوشن بالا و رفرش ریت یا همان نرخ نوسازی مناسب، حیاتی خواهد بود.
  • پردازنده: مسلماً مهم‌ترین قطعه سخت‌افزاری یک گوشی برای بازی پابجی، پردازنده قدرتمند است؛ زیرا سرعت عملکرد دستگاه را تعیین می‌کند.
  • رم: حافظه دسترسی تصادفی یا RAM یکی دیگر از عوامل مهمی است که باید در نظر داشت. گوشی‌هایی که مقدار رم بالایی دارند، سریع‌تر از گوشی‌هایی که از رم پایینی برخوردارند، می‌توانند بین برنامه‌های مختلف جابه‌جا شوند. هرچه رم کمتر باشد، عملکرد گوشی شما کندتر خواهد بود.
  • سیستم خنک‌کننده: اگر یک بازی با گرافیک بالا مثل پابجی بازی می‌کنید، گوشی به دلیل پردازشی که باید انجام می‌دهد گرم می‌شود؛ بنابراین وجود یک سیستم خنک‌کننده برای متعادل کردن دمای دستگاه ضروری خواهد بود. برخی از دستگاه‌ها از خنک‌کننده مایع استفاده می‌کنند، در حالی ‌که برخی دیگر از یک فن داخلی برخوردار هستند.
  • باتری: برای یافتن پاسخ سوال خود یعنی چه گوشی برای پابجی خوبه باید به ظرفیت باتری گوشی هم توجه کنید. با توجه انرژی مصرفی بالای بازی‌های موبایلی، باتری می‌تواند به سرعت تخلیه و مانع از ادامه بازی شود. یک گوشی هوشمند باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی به بالا برای این بازی نیاز دارید.
  • شارژر گوشی: یکی دیگر از ویژگی‌های مهم شارژ سریع است. اکثر گوشی‌های گیمینگ می‌توانند در کمتر از یک ساعت شارژ کامل شوند.
چه گوشی برای پابجی خوبه؛ ویژگی‌هایی که باید در نظر داشت؟

وقتی صحبت از بازی‌های موبایلی می‌شود، داشتن یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ، رزولوشن بالا و رفرش ریت یا همان نرخ نوسازی مناسب، حیاتی خواهد بود.

معرفی 10 گوشی برتر برای بازی پابجی

حال نوبت به سوال اصلی این مقاله می‌رسد یعنی ” چه گوشی برای پابجی خوبه” برای رسیدن به جواب این سوال 10 مدل از گوشی‌های برتر بازار را بررسی کرده‌ایم که بهترین عملکرد گیمینگ را داشته و برای بازی پابجی بهترین گزینه محسوب می‌شوند.

1.     Asus ROG Phone 6

راگ فون 6 بدون شک بهترین گوشی گیمینگ حال حاضر دنیا با ویژگی‌های درجه یک و 16 گیگابایت رم است. این گوشی برای گیمر حرفه‌ای مجموعه‌ای از امکانات فوق‌العاده و لوازم جانبی را گرد هم آورده است، مانند فن خنک‌کننده AeroActive که می‌توان آن را برای خنک نگه‌ داشتن و بهبود عملکرد به پشت گوشی متصل کرد. در جواب به سوال چه گوشی برای پابجی خوبه، راگ فون 6 را در صدر لیست قرار می‌دهیم و باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • نرخ تازه‌سازی بالا: برخلاف اکثر دستگاه‌ها که دارای حداکثر فرکانس 120 هرتز هستند، ROG 6 ایسوس با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه می‌شود و نرخ تازه‌سازی آن 165 هرتز است.
  • برخورداری از نرم‌افزار اختصاصی: نرم‌افزار Game Genie در این گوشی به شما امکان می‌دهد تنظیمات بازی مانند نرخ تازه‌سازی را سفارشی کنید و در عین‌ حال بر اطلاعات مهمی مانند دمای گوشی و وضعیت CPU وGPU آن هم نظارت کنید.
  • باتری قدرتمند: برای آنکه بدانید چه گوشی برای پابجی خوبه باید به ظرفیت باتری آن هم توجه داشته باشید. باتری این گوشی هم یک هیولا است و با ظرفیت 6000 میلی‌آمپر ساعت، یکی از بزرگ‌ترین باتری‌های موجود در گوشی هوشمند به شمار می‌رود و تمام روز را در حالی ‌که گوشی در حداکثر تنظیمات خود است، دوام می‌آورد. سیستم بای پس شارژ به شما امکان می‌دهد که باتری را در حالی‌ که گوشی را به برق متصل کرده‌اید، دور بزنید. در واقع بدون اینکه باتری شارژ شود، انرژی لازم برای روشن شدن و کار با گوشی مستقیماً از طریق شارژر فراهم می‌شود و باتری به طور موقت از مدار خارج خواهد شد. این امر افزایش طول عمر باتری و کاهش گرمای گوشی در حین بازی را نیز به همراه دارد.
  • حفاظت حرارتی: این گوشی ایسوس دارای سیستم خنک‌کننده مخصوص خود یعنی GameCool 6 است که CPU را از هر جهت خنک می‌کند و اطمینان می‌دهد که دمای مطلوب گوشی در حالت ثابت باقی می‌ماند.
Asus ROG Phone 6

راگ فون 6 بدون شک بهترین گوشی گیمینگ حال حاضر دنیا با ویژگی‌های درجه یک و 16 گیگابایت رم است.

2.     Samsung Galaxy S23 Ultra

جای تعجب نیست که گوشی‌های گلکسی سامسونگ هنوز در صدر لیست بهترین گوشی بازار قرار بگیرند، اما با خرید S23 Ultra، نه تنها به بهترین گوشی سامسونگ بلکه یک گوشی برتر برای بازی نیز دسترسی خواهید داشت. این گوشی ترکیبی از ویژگی‌های سخت‌افزار و نرم‌افزاری است که سریع‌ترین گرافیک موبایلی را برای شما به ارمغان می‌آورد. عملکرد آن توسط چیپست سفارشی Snapdragon 8 Gen 2 تضمین می‌شود که سرعت کلاک بالاتری نسبت به نسخه استاندارد همان تراشه دارد. همچنین به لطف 12 گیگابایت رم یکی از بهترین تلفن‌های همراه برای بازی خواهد بود. از دیگر ویژگی‌ها که باعث شده در جواب به سوال چه گوشی برای پابجی خوبه، اس 23 اولترا را در این لیست قرار دهیم باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • صفحه نمایش قدرتمند: این گوشی با صفحه نمایش QHD OLED، رنگ‌ها پر جنب‌وجوش و وضوح 3088 در 1400 پیکسل، تصاویر گرافیکی را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. همچنین دارای نرخ تازه‌سازی تطبیقی ​​120 هرتز برای صرفه‌جویی در مصرف باتری است. علاوه بر این برای راحتی چشم‌های شما، تنظیم رنگ و کنتراست با توجه به شرایط نوری محیط امکان‌پذیر خواهد بود.
  • باتری قدرتمند: این گوشی بدون شک یکی از بهترین تلفن‌های همراه برای بازی است که می‌تواند به‌ راحتی از سایر تلفن‌های مخصوص گیم هم بهتر عمل کند. یکی از دلایل این امر عمر باتری بالای آن بوده و در تست‌های استاندارد باتری آن حدود 42 ساعت استفاده مداوم، دوام آورده است.
Samsung Galaxy S23 Ultra

این گوشی ترکیبی از ویژگی‌های سخت‌افزار و نرم‌افزاری است که سریع‌ترین گرافیک موبایلی را برای شما به ارمغان می‌آورد

3.     Apple iPhone 14 Pro Max

لیست “چه گوشی برای پابجی خوبه” بدون آیفون 14 پرو مکس اپل کامل نخواهد بود. به لطف تراشه A16 Bionic عملکردی بی‌نظیر را ارائه می‌دهد و می‌تواند بازی‌های کنسولی را در کنار باکیفیت‌ترین بازی‌های موبایلی از نظر گرافیکی چون پابجی روی آن اجرا کند. صفحه نمایش آن هم به لطف ویژگی‌هایی مانند HDR یا محدوده دینامیکی بالا، رنگ‌های روشن‌تری تولید می‌کند که می‌تواند با دقت بیشتری تفاوت سطوح تاریکی و روشنایی یک تصویر را تشخیص دهید، در نتیجه تصویر واضح‌تر و با جزئیات بیشتری تولید می‌کند. از دیگر ویژگی‌های آن که باعث شده برای بازی پابجی یک گزینه ایده‌آل باشد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بیشتر بخوانید:معرفی آیفون 14 با ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فرد

  • نمایشگر قدرتمند: آیفون 14 پرو مکس دارای صفحه نمایش ProMotion است که از فناوری تطبیقی ​​نرخ تازه‌سازی بالا اپل استفاده می‌کند. این نرخ به 120 هرتز در حین بازی ارتقا پیدا کرده و پس از اتمام کار، به‌ طور خودکار به 60 هرتز کاهش می‌یابد تا در مصرف باتری صرفه‌جویی شود.
  • فضای ذخیره‌سازی قابل‌توجه: این گوشی فضای ذخیره‌سازی زیادی را برای حجیم‌ترین و سنگین‌ترین بازی‌ها و فایل‌ها ارائه می‌کند. در کنار نسخه‌ 128 و 256 گیگابایتی شما می‌توانید نسخه 1 ترابایتی را برای ذخیره کردن بازی‌های بیشتر انتخاب کنید، اگرچه هزینه بیشتری دارد.
Apple iPhone 14 Pro Max

آیفون 14 پرو مکس دارای صفحه نمایش ProMotion است که از فناوری تطبیقی ​​نرخ تازه‌سازی بالا اپل استفاده می‌کند

4.     RedMagic 8 Pro

رد مجیک 8 پرو دارای یک سوئیچ سخت‌افزاری اختصاصی و جلوه‌های نوری RGB است که آن را به یک لانچر و گوشی مخصوص بازی تبدیل می‌کند. همچنین آخرین پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 را دارد که قادر است حداکثر عملکرد گوشی را در فرکانس 120 هرتز ارائه دهد؛ مانند سامسونگ S23، نرخ تازه‌سازی را می‌توان از 120 هرتز به 60 هرتز کاهش داد تا در زمان بازی کردن، در مصرف باتری صرفه‌جویی شود. از دیگر ویژگی‌ها که باعث شده در جواب به سوال چه گوشی برای پابجی خوبه، رد مجیک اولترا را در این لیست قرار دهیم باید به موارد زیر اشاره کرد:

بیشتر بخوانید:خرید گوشی از کدام کشور ارزان است؟

  • نمایشگر قدرتمند: این گوشی دارای صفحه نمایش AMOLED فول اچ دی برای پخش رنگ‌های زنده و حداکثر جزئیات است. این ویژگی تجربه بصری شما را برای پابجی ارتقا می‌دهد و باعث می‌شود انجام بازی با جزئیات تصویری بیشتر برای شما لذت‌بخش شود.
  • نرم‌افزار اختصاصی گیم: این گوشی دارای یک نرم‌افزار اختصاصی برای گیم است که به شما امکان می‌دهد میانبرهایی برای بازی ایجاد و حساسیت لمسی گوشی خود را تنظیم کنید. همچنین می‌توانید نرخ تازه‌سازی را تغییر دهید، به تنظیمات فن دسترسی پیدا کرده و اطلاعات مهم مانند شرایط و دما CPU وGPU را مشاهده کنید.
RedMagic 8 Pro

این گوشی دارای صفحه نمایش AMOLED فول اچ دی برای پخش رنگ‌های زنده و حداکثر جزئیات است

5.     OnePlus 11

وان پلاس 11 یکی از بهترین گزینه‌های میان‌رده برای بازی بوده و جواب سوال شما یعنی “چه گوشی برای پابجی خوبه” هم هست. این گوشی با نمایشگر خیره‌کننده AMOLED و قیمت باورنکردنی نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. همچنین دارای پردازنده پیشرفته اسنپدراگون 8 نسل 2 بوده که قادر به تولید جلوه‌های گرافیکی واضح با سرعت فوق‌العاده بالا است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشخصات سخت‌افزاری قابل‌توجه: به‌ راحتی می‌توان فهمید که چرا OnePlus 11 یکی از بهترین گوشی‌ها برای بازی است؛ زیرا مجهز به رم 16 گیگابایتی شده که برای یک گوشی ویژگی دیوانه‌کننده‌ای محسوب می‌شود. همچنین به لطف پردازنده قدرتمندی که با این رم همراه شده، هیچ مشکلی را حین انجام بازی‌هایی چون پابجی و آسفالت حتی در بالاترین تنظیمات، حس نخواهید کرد.
  • ویژگی‌های خاص برای بازی: صفحه نمایش این گوشی از شیشه گوریلا گلس سخت ساخته شده؛ بنابراین به ‌راحتی نمی‌شکند و دارای یک سیستم خنک‌کننده فعال پیشرفته است که با خنک نگه ‌داشتن گوشی، طول عمر آن را تضمین می‌کند. همچنین قابلیتی به نام Battery Health Engine را برای بهبود سلامت باتری ارائه می‌دهد. اگر واقعاً نگران باتری هستید، OnePlus 11 دارای نرخ تازه‌سازی تطبیقی ​​است که برای افزایش عمر باتری به‌ طور خودکار کاهش می‌یابد.
OnePlus 11

به لطف پردازنده قدرتمندی که با این رم همراه شده، هیچ مشکلی را حین انجام بازی‌هایی چون پابجی و آسفالت حتی در بالاترین تنظیمات، حس نخواهید کرد

6.     Xiaomi Redmi K50

ردمی کی 50 دارای نورپردازی داخلی RGB و یک موتور X قدرتمند برای بازخورد سریع و واقعی در هنگام بازی است. همچنین به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1 و 12 گیگابایت رم مجهز شده که آن را برای بازی مناسب می‌کند. اگر می‌خواهید بدانید چه گوشی برای پابجی خوبه بهتر است این محصول شیائومی را هم در لیست خود قرار دهید که ویژگی خاص دیگری نیز دارد، از جمله:

  • صفحه‌نمایش قدرتمند: صفحه‌نمایش این گوشی از نوع سوپر آمولد است که توانایی زیادی برای تولید تصویر واضح‌تری داشته و واکنش‌های حرکتی سریع‌تری ارائه می‌کند، در حالی‌ که انرژی کمتری مصرف می‌کند. این ویژگی به شما امکان غوطه‌ور شدن در بازی را هدیه خواهد داد.
  • فناوری هیت سینک: شیائومی ردمی K50 با فناوری پیشرفته هیت سینک عرضه می‌شود تا با گرم شدن آن حین بازی مقابله کند. با کمک این ویژگی در حالی‌ که گوشی با فرکانس 120 هرتز نرم کار می‌کند، می‌تواند گرما را پخش کرده و دمای آن را زیر 40 درجه سانتی‌گراد نگه دارد. به ‌عبارت ‌دیگر، تجربه بازی‌های موبایلی لذت‌بخشی را ارائه می‌کند و بازی‌هایی مانند PUBG بدون کوچک‌ترین افت عملکرد در دسترس شما قرار می‌گیرد.
  • شارژر قدرتمند و درجه یک: شیائومی مدتی است که گوشی‌های خود را با شارژ سریع قدرتمند روانه بازار می‌کند؛ بنابراین جای تعجب نیست که این گوشی هم یک فست شارژ قدرتمند داشته باشد. در صورت خالی شدن باتری می‌توانید در کمتر از 20 دقیقه به صد درصد شارژ برسید.
Xiaomi Redmi K50

ردمی کی 50 دارای نورپردازی داخلی RGB و یک موتور X قدرتمند برای بازخورد سریع و واقعی در هنگام بازی است

7.     Motorola Edge+

این گوشی دارای نرخ رفرش فوق‌العاده عالی 165 هرتز بوده که آن را به یک گزینه میان‌رده با قابلیت‌های بازی درجه یک تبدیل کرده است. چیپست پرچم‌دارش در عین‌ حل که نرخ تازه‌سازی 165 هرتزی بسیار نرم و روانی را تولید می‌کند، گرافیک را در اوج نگه می‌دارد. اگر می‌خواهید بدانید چه گوشی برای پابجی خوبه و چرا این گوشی در لیست قرار دارد به نکات زیر توجه کنید:

بیشتر بخوانید:کدام گوشی شیائومی را بخرم؟

  • Motorola Edge+ دارای قابلیت GameTime است که دسترسی سریع به تنظیمات بازی مانند عملکرد بالا، افزایش یا کاهش نرخ فریم برای صرفه‌جویی در مصرف باتری را ارائه می‌دهد.
  • همچنین یک باتری بسیار بزرگ با ظرفیت 5100 میلی‌آمپر ساعت دارد که حدود 17 ساعت کار با آن را ممکن می‌کند و می‌توانید آن را به‌ صورت بی‌سیم شارژ کنید.
Motorola Edge+

این گوشی دارای نرخ رفرش فوق‌العاده عالی 165 هرتز بوده که آن را به یک گزینه میان‌رده با قابلیت‌های بازی درجه یک تبدیل کرده است

8.     Black Shark 5 Pro

محرک‌های بازشونده مغناطیسی این گوشی شبیه به کنترلر بوده و همراه با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1 آن را به یک غول در دنیای گوشی گیمینگ تبدیل می‌کند. صفحه نمایش آن دارای فریم ریت 144 هرتز است و مانند بهترین مانیتورهای بازی، می‌توان آن را روی 90 هرتز تنظیم کرد. شما انیمیشن‌ها و گرافیک روانی را تجربه خواهید کرد و با سطح روشنایی 1300 نیت، بازی در فضای باز هم با این گوشی امکان‌پذیر است. اگر می‌خواهید بدانید چه گوشی برای پابجی خوبه، بهتر است این محصول را هم در لیست خود قرار دهید که ویژگی خاص دیگری نیز دارد که عبارت‌اند از:

  • این گوشی دارای یک فضای بازی اختصاصی به نام Shark Space است که تنظیمات بازی مانند نرخ فریم، قدرت اینترنت و مصرف باتری را در آن مشاهده خواهید کرد.
  • این گوشی در حین انجام بازی‌هایی مانندGenshin Impact ، Call of Duty Mobile و پابجی سرعت 60 فریم در ثانیه را حفظ می‌کند.
Black Shark 5 Pro

صفحه نمایش آن دارای فریم ریت 144 هرتز است و مانند بهترین مانیتورهای بازی، می‌توان آن را روی 90 هرتز تنظیم کرد

9.     Nothing Phone 1

این گوشی Nothing Phone 1 نامیده می‌شود؛ زیرا یک پنل شفاف در بخش پشتی دارد و بسیاری از قسمت‌های داخلی را در معرض دید قرار می‌دهد. همچنین مجهز به LED چشم‌نواز یا رابط Glyph در بخش پشت است که هنگام شارژ روشن می‌شود. با قیمت 395 دلار، متعجب خواهید شد اگر بدانید که این گوشی دارای پردازنده Snapdragon 778G+ با رم 8 گیگابایتی است. این مشخصات Nothing Phone را به یک گوشی بازی عالی تبدیل می‌کند که می‌تواند تجربه بازی‌های موبایلی به‌یادماندنی را برای شما ارائه دهد. از دیگر مشخصات مهم آن که باعث شده در لیست “چه گوشی برای پابجی خوبه” قرار بگیرد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صفحه نمایش این گوشی OLED و بسیار روشن و رنگارنگ است، هنگام فعال شدن، بازخورد لمسی خوبی را ارائه می‌دهد.
  • با گرافیک فوق‌العاده عالی برای بوت کردن بازی عملکرد مثال‌زدنی دارد.
  • ناتینگ فون 1 به شارژ بی‌سیم مجهز شده که می‌توانید حدود 18 ساعت از آن استفاده کرده و در 30 دقیقه از شارژ صفر به 50 درصد برسید.
Nothing Phone 1

این گوشی Nothing Phone 1 نامیده می‌شود؛ زیرا یک پنل شفاف در بخش پشتی دارد و بسیاری از قسمت‌های داخلی را در معرض دید قرار می‌دهد

10.Xiaomi Poco X5 Pro

Xiaomi Poco X5 Pro یکی دیگر از گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه برای انجام بازی پابجی و حتی در حد یک پرچم‌دار است. این گوشی مجهز به نمایشگر AMOLED برای رنگ‌های بسیار زنده و شفافیت بی‌نظیر با نرخ نوسازی پویا بین 60 تا 120 هرتز است. آنچه باعث می‌شود از این محصول شیائومی در پاسخ به سوال چه گوشی برای پابجی خوبه نام ببریم ویژگی‌های زیر است:

بیشتر بخوانید:کدام گوشی بهترین دوربین را دارد؟

  • بدون شک از طراحی مسطح آن قدردانی می‌کنید؛ زیرا در دست گرفتن آن برای مدت طولانی هم راحت است.
  • همچنین به شما امکان می‌دهد رم خود را از 6 گیگابایت به 9 گیگابایت افزایش دهید که برای بازی‌های آسفالت 9 و پابجی مناسب است.
  • بلندگوهای قدرتمندی در بالا و پایین گوشی تعبیه شده‌اند تا تجربه صوتی سینمایی بهتری را ارائه دهند.
Xiaomi Poco X5 Pro

Xiaomi Poco X5 Pro یکی دیگر از گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه برای انجام بازی پابجی و حتی در حد یک پرچم‌دار است

سخن پایانی

“چه گوشی برای پابجی خوبه؟” این سوالی بود که در ابتدا مطرح شد و ضمن بررسی خود بازی و ویژگی‌های یک گوشی مناسب برای آن، 10 مدل برتر موجود در بازار را هم معرفی کردیم. امیدواریم اگر یک گیمر حرفه‌ای هستید یا تازه‌وارد در دنیای بازی‌ها، نکات گفته‌ شده به شما در یافتن بهترین گوشی برای پابجی کمک کرده باشد. بسیاری از این مدل گوشی‌ها را هم می‌توانید از سایت پیندو خریداری کنید.

سوالات متداول

  • برای خرید یک گوشی گیمینگ چقدر باید هزینه کرد؟

این امر به میزان بودجه شما برای خرید گوشی گیمینگ بستگی دارد، در کل از 20 میلیون تا بالای 100 میلیون گوشی برای انجام این بازی موجود است که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.

  • اندروید برای بازی پابجی بهتر است یا آی او اس؟

بازی پابجی برای دو پلتفرم اندروید و آی او اس عرضه شده و اینکه کدام برای انجام بازی‌های موبایلی از جمله پابجی بهتر است به سلیقه شخصی شما و بودجه مشخص شده برای خرید گوشی برمی‌گردد.

  • ویژگی‌های یک گوشی خوب برای بازی پابجی چیست؟

نمایشگر قدرتمند، نرخ نوسازی مناسب تصویر، رم و حافظه ذخیره‌سازی بالا، باتری بادوام، پشتیبانی از شارژ سریع، تراشه با عملکرد روان و قوی و سیستم خنک‌کننده از ویژگی‌های یک گوشی خوب برای بازی پابجی محسوب می‌شود.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − یک =