Banner Image

15 مورد از بهترین ریمل‌های حجم دهنده بازار

امتیاز دهید

ریمل یکی از محصولات کاربردی است که طرفداران زیادی بین خانم‌ها دارد. ریمل وسیله‌ای است که در انواع مختلف طراحی می‌شود و خواص بسیار زیادی دارد. از ریمل می‌توانید برای حجم‌دهی، بلند کردن و حالت‌دهی به مژه‌های خود استفاده کنید. یکی از پرطرفدارترین و بهترین ریمل‌هایی که به بازار عرضه می‌شود، ریمل حجم دهنده است. این مدل از ریمل‌ها میزان فروش بسیار زیادی دارند و بیشتر از سایر ریمل‌های موجود در بازار مورد توجه قرار می‌گیرند. در این مقاله 15 مورد از بهترین ریمل حجم دهنده موجود در بازار را به شما معرفی خواهیم کرد؛ بنابراین اگر قصد خرید ریمل حجم دهنده را دارید از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با سایت پیندو همراه باشید.

انواع ریمل

ریمل‌ها جزو محصولات جذاب و کاربردی موجود در بازار هستند که انواع مختلفی دارند. این محصولات بر اساس فاکتورهای مختلفی دسته‌بندی می‌شوند اما مسئله اصلی درباره ریمل‌ها نوع کاربرد آن‌ها است. به همین جهت در این بخش قصد داریم انواع ریمل بر اساس کارایی را به شما معرفی کنیم.

ریمل حجم دهنده

ریمل حجم دهنده به‌عنوان یکی از بهترین و پرطرفدارترین ریمل‌های موجود در بازار شناخته می‌شود. این ریمل‌ها ساختار متفاوتی با سایر ریمل‌ها دارند و به شما این امکان را می‌دهند که مژه‌های خود را تقویت کنید.

ریمل حجم دهنده

در واقع اگر جزو افرادی هستید که مژه‌های ضعیف یا کم حجمی دارید بهتر است که از ریمل‌های حجم دهنده استفاده کنید. این ریمل‌ها خواص بسیار زیادی دارند و با استفاده مرتب از آن‌ها می‌توانید حجم مژه‌های خود را افزایش دهید.

ریمل بلند کننده

ریمل بلند کننده یکی دیگر از انواع ریمل است که محبوبیت بسیار زیادی بین خانم‌ها دارد. این ریمل‌ها از ترکیباتی خاص ساخته می‌شوند و به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید مژه‌هایی بلند و کشیده داشته باشید.

در واقع هدف از خرید ریمل بلند کننده، کمک به داشتن مژه‌های بلند، زیبا و کشیده است. پس اگر جزو افرادی هستید که مژه‌های کوتاهی دارید و می‌خواهید به بلندتر شدن آن‌ها کمک کنید حتما خرید ریمل بلند کننده را در دستور کار خود قرار دهید.

ریمل فر کننده

همان‌طور که از نام این ریمل‌ها پیداست، ریمل‌های فر کننده با هدف حالت دهندگی به مژه‌ها به خصوص فر کردن آن‌ها ساخته می‌شوند.

ریمل فر کننده

این ریمل‌ها برای افرادی مناسب است که مژه‌های صاف و بدون حالتی دارند. پس اگر قصد دارید که حالت فری به مژه‌های خود اضافه کنید بهتر است که روی خرید ریمل فر کننده سرمایه‌گذاری کنید.

بیشتر بخوانید: آیا شامپو بدن برای صورت خوب است؟

ترکیبات ریمل حجم دهنده

ریمل حجم دهنده محصولی است که مخصوص افراد با مژه‌های کم پشت و نازک طراحی شده است. این ریمل‌ها دارای فرمولاسیونی متفاوت با سایر ریمل‌ها هستند و این موضوع سبب می‌شود که بتوانید به افزایش حجم مژه‌های خود کمک کنید. در حالت کلی ریمل‌های حجم دهنده حاوی پلیمرهای سیلیکونی ضخیم و رنگ‌دانه هستند.

نحوه صحیح ریمل زدن

خرید ریمل با کیفیت به تنهایی کافی نیست و تأثیرگذاری زیادی نخواهد داشت. چرا که برای نتیجه‌گیری بهتر از ریمل باید نحوه صحیح ریمل زدن را بلد باشید. در این بخش روش صحیح ریمل زدن را به شما آموزش می‌دهیم تا بتوانید بهترین نتیجه را از خرید ریمل به دست آورید.

نحوه صحیح ریمل زدن

برای این‌که بتوانید ریمل را به‌صورت حرفه‌ای استفاده کنید لازم است که ابزارها و لوازم آرایشی مورد نیاز برای این کار را نیز تهیه کنید. این تجهیزات شامل پاک‌کننده آرایش چشم، میسلار واتر چشم، فر مژه، پرایمر مژه و ریمل مناسب با نوع مژه‌ها هستند. پس از این که این لوازم جانبی را تهیه کردید می‌توانید عملیات ریمل زنی را شروع کنید.

در مرحله اول باید مژه‌های خود را با استفاده از پاک‌کننده چشم به‌طور کامل تمیز کنید. سپس می‌توانید با استفاده از فر مژه به مژه‌های خود حالت بدهید. در قدم بعدی بهتر است مقداری از پرایمر مژه را روی مژه‌های خود اضافه کنید و اجازه دهید که به‌طور کامل خشک شوند. در مرحله آخر باید ریمل را به آرامی و از قسمت داخلی مژه‌ها به سمت خارج مژه‌ها آغشته کنید.

معرفی 15 مدل ریمل حجم دهنده

همان‌طور که اشاره کردیم ریمل‌های حجم دهنده محبوبیت بسیار زیادی دارند و بیشتر از سایر ریمل‌ها مورد توجه قرار می‌گیرند. این موضوع سبب شده است که ریمل حجم دهنده میزان فروش بیشتری داشته باشد. در این بخش 15 مدل از بهترین ریمل حجم دهنده را به شما معرفی می‌کنیم.

1- ریمل لاکچری کوین

ریمل لاکچری کوین یکی از بهترین ریمل‌های حجم دهنده موجود در بازار است. این محصول ساخت کشور فرانسه بوده و ماندگاری بسیار خوبی دارد. پس اگر جزو افرادی هستید که می‌خواهید به افزایش استحکام و حجم مژه‌های خود کمک کنید، خرید ریمل لاکچری کوین گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

2- ریمل حجم دهنده بورژوآ مدل Volume Glamour

ریمل حجم دهنده بورژوآ مدل Volume Glamour یکی از محصولات پرفروش و جذابی است که از ترکیبات مغذی ساخته شده است. این ریمل منحصر‌به‌فرد به افزایش حجم مژه‌ها و پرپشت کردن آن‌ها کمک می‌کند؛

ریمل حجم دهنده بورژوآ مدل Volume Glamour

بنابراین اگر قصد خرید بهترین ریمل حجم دهنده را دارید، ریمل حجم دهنده بورژوآ مدل Volume Glamour یکی از بهترین گزینه‌های خرید خواهد بود.

3- ریمل چشم اسنس مشکی مدل I Love Extreme Volume

ریمل چشم اسنس مشکی مدل I Love Extreme Volume یکی از ریمل‌های پرطرفدار موجود در بازار است که به محض عرضه به بازار فورا تمام می‌شود. این ریمل خاصیت حجم‌دهندگی فوق‌العاده‌ای دارد و استفاده از آن به شما کمک خواهد کرد که مژه‌هایی پرپشت و زیبا داشته باشید.

4- ریمل حجم دهنده لورآل مدل Mega Volume Collagene 24H

ریمل حجم دهنده لورآل مدل Mega Volume Collagene 24H نیز در لیست بهترین ریمل حجم دهنده قرار می‌گیرد. این ریمل دارای حجم 9 میلی‌لیتری است و ماندگاری 24 ساعته دارد.

ریمل حجم دهنده لورآل مدل Mega Volume Collagene 24H

با استفاده از ریمل حجم دهنده لورآل مدل Mega Volume Collagene 24H می‌توانید به مدت 24 ساعت حجم مژه‌های خود را افزایش دهید و زیبایی آن‌ها را دوچندان کنید.

5- ریمل اسنس سری False Lashes مدل Extreme Volume And Curl

ریمل اسنس سری False Lashes مدل Extreme Volume And Curl یکی دیگر از بهترین ریمل‌های موجود در بازار به شمار می‌رود. این محصول علاوه بر داشتن خاصیت حجم‌دهندگی دارای خاصیت فر کنندگی نیز هست؛ بنابراین با خرید ریمل اسنس سری False Lashes مدل Extreme Volume And Curl به افزایش حجم مژه‌های خود کمک کنید و به آن‌ها حالت بدهید.

6- ریمل سه کاره مای مدل Infinite

ریمل سه کاره مای مدل Infinite یکی دیگر از محصولات جذاب و منحصر‌به‌فرد موجود در بازار است. این ریمل ساخت کشور ایران بوده و دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو است. با خرید ریمل سه کاره مای مدل Infinite می‌توانید به حالت‌دهی، افزایش حجم و پر پشت کردن مژه‌های خود بپردازید. با توجه به این ویژگی‌ها می‌توان ریمل سه کاره مای مدل Infinite را نیز در لیست بهترین ریمل حجم دهنده قرار داد.

بیشتر بخوانید: بهترین ماسک مو چیست؟

7- ریمل حجم دهنده و حالت دهنده پوپا مدل Vamp 300

ریمل حجم دهنده و حالت دهنده پوپا مدل Vamp 300 جزو محصولات ایتالیایی موجود در بازار است که از کیفیت بالایی بهره می‌برد. این ریمل دارای حجم 9 میلی‌لیتری بوده و از آن می‌توانید برای حجم دادن و حالت دادن به مژه‌های خود استفاده کنید؛

ریمل حجم دهنده و حالت دهنده پوپا مدل Vamp 300

بنابراین اگر قصد خرید بهترین ریمل حجم دهنده را دارید محصولی بهتر از ریمل حجم دهنده و حالت دهنده پوپا مدل Vamp 300 پیدا نخواهید کرد.

8- ریمل گلدن رز مدل اسموکی لشز

ریمل گلدن رز مدل اسموکی لشز یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است که فاقد هرگونه مواد اضافی از جمله پارابن است. این ریمل خواص بسیار زیادی دارد و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید مژه‌هایی با حجم بیشتر و زیبا داشته باشید.

9- ریمل حجم دهنده ایزادورا سری Big Bold شماره 10

ریمل حجم دهنده ایزادورا سری Big Bold شماره 10 ساخت کشور سوئد است و قدرت حجم‌دهی فوق‌العاده‌ای دارد. این محصول با بهره‌مندی از حجم 14 میلی‌لیتری و رنگ‌دانه‌های سیاه کربنی به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید حجم مژه‌های خود را افزایش دهید.

ریمل حجم دهنده ایزادورا سری Big Bold شماره 10

دقت داشته باشید که این ریمل برای چشم‌های حساس مناسب است و گزینه ایده‌آلی برای خرید به شمار می‌رود. پس اگر قصد خرید بهترین ریمل حجم دهنده را دارید به شما ریمل حجم دهنده ایزادورا سری Big Bold شماره 10 را پیشنهاد می‌کنیم.

10- ریمل حجم دهنده این لی مدل Intense

ریمل حجم دهنده این لی مدل Intense بدون پارابن و محصولات مضر ساخته شده است و کیفیت بالایی دارد. اگر جزو افرادی هستید که می‌خواهید مژه‌هایی یکنواخت و انعطاف‌پذیر داشته باشید خرید ریمل حجم دهنده این لی مدل Intense گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این ریمل حجم دهنده بدون ایجاد چسبندگی و ریزش به شما این امکان را می‌دهد که مژه‌هایی پر پشت و زیبا داشته باشید.

11- ریمل حجم دهنده بی یو مدل Volume Now

ریمل حجم دهنده بی یو مدل Volume Now جزو بهترین ریمل‌های موجود در بازار است که برای چشم‌های حساس مناسب است. این محصول ساخت کشور آلمان و دارای خاصیت حجم‌دهندگی است.

ریمل حجم دهنده بی یو مدل Volume Now

پس با خرید ریمل حجم دهنده بی یو مدل Volume Now می‌توانید حجم مژه‌های خود را افزایش دهید.

12- ریمل حجم دهنده و بلند کننده ریمیلیا مدل Amazing حجم 15 میلی‌لیتر

ریمل حجم دهنده و بلند کننده ریمیلیا مدل Amazing حجم 15 میلی‌لیتر یک محصول ایرانی و پرکاربرد است. این ریمل خواص بسیار زیادی دارد و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به مژه‌های خود حالت دهید و حجم مژه‌های خود را افزایش دهید.

13- ریمل دیور شو مدل PUMP N VOLUME

ریمل دیور شو مدل PUMP N VOLUME یکی دیگر از بهترین ریمل‌های موجود در بازار است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این محصول دارای حجم 6 میلی‌لیتری بوده و ساخت کشور فرانسه است.

ریمل دیور شو مدل PUMP N VOLUME

ریمل دیور شو مدل PUMP N VOLUME با توجه به عملکرد فوق‌العاده‌ای که دارد در لیست بهترین ریمل حجم دهنده قرار می‌گیرد و ارزش خرید بالایی دارد.

14- ریمل حجم دهنده لانکوم مدل HYPNOSE

ریمل حجم دهنده لانکوم مدل HYPNOSE از دیگر محصولات فرانسوی موجود در بازار بوده که از ترکیبات خاص ساخته شده است.

ریمل حجم دهنده لانکوم مدل HYPNOSE

این ریمل دارای ویتامین B5، سیلیکون و گلیسیرین بوده و به تقویت مژه‌ها کمک می‌کند. ریمل حجم دهنده لانکوم مدل HYPNOSE قدرت حجم‌دهندگی فوق‌العاده‌ای دارد و در لیست بهترین ریمل حجم دهنده موجود در بازار قرار می‌گیرد.

15- ریمل حالت دهنده INLAY مدل Exreme Length

ریمل حالت دهنده INLAY مدل Exreme Length یکی از محصولات ایرانی موجود در بازار است که با حجم 10 میلی‌لیتری به بازار عرضه می‌شود.

ریمل حالت دهنده INLAY مدل Exreme Length

این ریمل دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو است و از کیفیت بالایی بهره می‌برد. ریمل حالت دهنده INLAY مدل Exreme Length دارای خاصیت حالت‌دهندگی، بلندکنندگی و پوشش‌دهی است؛ بنابراین با خرید این محصول می‌توانید مژه‌هایی جذاب و زیبا برای خود ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید: ماسک مو دوفاز چیست؟

سخن پایانی

ریمل حجم دهنده یکی از انواع ریمل است که محبوبیت بسیار زیادی دارد. این مدل از ریمل‌ها به منظور افزایش حجم مژه‌ها طراحی شده‌اند و برای افرادی که از داشتن مژه‌های کم پشت رنج می‌برند مناسب هستند. در واقع اگر جزو افرادی هستید که می‌خواهید مژه‌هایی پرپشت و با حجم زیاد داشته باشید، خرید ریمل حجم دهنده بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در این مقاله سعی کردیم چند نمونه از بهترین ریمل حجم دهنده را به شما معرفی کنیم. شناخت این ریمل‌ها به شما کمک می‌کند که انتخاب راحت‌تری داشته باشید و بهترین ریمل‌ها را برای خرید انتخاب نمایید. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و برای شما مفید بوده باشد.

سوالات متداول

  • بهترین ریمل حجم دهنده چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین ریمل حجم دهنده باید فاقد هرگونه مواد مضر برای چشم‌ها باشد و با کیفیت بالا و توسط برندهای معتبر ساخته شود.

  • آیا می‌توان هر روز از ریمل حجم دهنده استفاده کرد؟

استفاده مداوم از ریمل حجم دهنده ممکن است باعث آسیب‌ دیدن مژه‌های شما شود، به همین جهت توصیه نمی‌شود.

  • بهترین برندهای سازنده ریمل کدام‌اند؟

بهترین برندهای سازنده ریمل شامل شون، کالیستا، رمیلیا، مای، این لی، دوسه، نوت، اورآل، بیو، میبلین، اسنس و گلدن رز هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − سیزده =