Banner Image

بهترین مارک آب میوه گیری تک کاره

امتیاز دهید

هیچ لذتی بالاتر از سرو یک نوشیدنی خنک و طبیعی مانند آبمیوه برای صبحانه یا پذیرایی در یک مهمانی یا دورهمی دوستانه نیست. خرید بهترین مارک آب میوه گیری تک کاره به شما در رسیدن به این هدف کمک خواهد کرد. برندهای معتبر ایرانی و خارجی زیادی در زمینه تولید چنین محصولی فعالیت دارند که در ادامه 5 برند و از هر کدام 1 محصول را به شما معرفی خواهیم کرد.

1.    برند فیلیپس

فیلیپس یک برند هلندی معروف در زمینه تولید لوازم ‌خانگی برقی است که فعالیت خود را از سال 1891 شروع کرد. محصولات مختلف این برند از چرخ‌گوشت گرفته تا آبمیوه‌گیری در بازار طرفداران خاص خود را دارد. شهرت این برند به دلیل تولید محصولات باکیفیت و دارای عمر زیاد است. در ادامه یکی از این محصولات را به شما معرفی خواهیم کرد:

بیشتر بخوانید:بهترین مارک غذاساز چیست؟

آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1863

اگر به دنبال خرید بهترین مارک آب میوه گیری تک کاره هستید، بدون شک محصولات فیلیپس چون مدل HR1863 نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. برای ساخت بدنه آن از آلومینیوم استفاده شده و جنس تیغه آن هم از استیل ضدزنگ است. توان بالای محصول و ظرفیت بالای مخزن تفاله‌گیر، استفاده از آن را برای شما راحت می‌کند. قطر دهانه‌ آن هم 7.5 سانتی‌متری است و خیلی راحت می‌توانید یک سیب کامل را با آن آب‌گیری کنید.

کارکرد تک کاره
نوع آبمیوه‌گیری برقی
ظرفیت مخزن اصلی 0.8 لیتر
قابلیت‌ها سوئیچ ایمنی
امکانات ظاهری پایه ضد لغزش
جنس تیغه استیل ضدزنگ

اگر به دنبال خرید بهترین مارک آب میوه گیری تک کاره هستید، بدون شک محصولات فیلیپس چون مدل HR1863 نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.

2.    برند کنوود

یکی دیگر از برندهای معتبر جهانی که می‌توان از آن به‌ عنوان بهترین مارک آب میوه گیری تک کاره نام برد، کنوود است. این برند فعالیت خود را از سال 1974 در لندن آغاز کرد. توستر اولین محصول این برند بود و بعد از آن در زمینه تولید لوازم آشپزخانه دیگر از جمله غذاساز، مخلوط‌کن، آبمیوه‌گیری، مایکروویو و… شروع به فعالیت کرد. یکی از بهترین آبمیوه‌گیری‌های تک کاره این برند را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

آبمیوه گیری کنوود مدل JEM02

این مدل آبمیوه‌گیری یک دستگاه تک کاره به شمار می‌رود که بیشتر برای مصارف خانگی طراحی شده است. دو مخزن برای این محصول در نظر گرفته شده، یکی برای آبمیوه و دیگری برای تفاله‌ها. همچنین تیغه تیز این محصول از استیل ضدزنگ ساخته شده و قدرت برندگی بسیار بالایی دارد. ظرف اصلی آن نیز از ظرفیت 1.1 لیتری برخوردار است.

کارکرد تک کاره
نوع آبمیوه‌گیری برقی
ظرفیت مخزن اصلی 1.1 لیتر
قابلیت‌ها تنظیم سرعت
امکانات ظاهری پایه ضد لغزش
جنس تیغه استیل ضدزنگ

یکی دیگر از برندهای معتبر جهانی که می‌توان از آن به‌ عنوان بهترین مارک آب میوه گیری تک کاره نام برد، کنوود است.

3.    برند بوش

شاید جالب باشد بدانید که آغاز به کار این برند از یک کارگاه کوچک در سال 1886 بود که توسط جوانی آلمانی در اشتوتگارت آلمان بنا شد. همچنین فعالیت اصلی آن در زمینه تولید قطعات اتومبیل و لوازم صنعتی و ساختمانی بود؛ اما بعدها تولید یخچال و فریزر، ماشین ظرف‌شویی، میوه خشک‌کن، جاروبرقی، اجاق ‌گاز و مخلوط‌کن را در دستور کار خود قرار داد. یکی از محصولات پرطرفدار این برند آبمیوه‌گیری تک کاره است. در واقع بوش را می‌توان به دلیل تجربه تولید بالا بهترین مارک آب میوه گیری تک کاره دانست.

بیشتر بخوانید:عکاسی از نوزاد در خانه

آبمیوه گیری بوش

شاید جالب باشد بدانید که آغاز به کار این برند از یک کارگاه کوچک در سال 1886 بود که توسط جوانی آلمانی در اشتوتگارت آلمان بنا شد.

آبمیوه گیری بوش مدل MES25A0

این آبمیوه‌گیری تک‌ کاره کیفیت ساخت مثال‌زدنی دارد و بدنه آن از جنس پلاستیک بادوام ساخته شده تا در عین‌ حال که مستحکم است، وزن بالایی نداشته باشد. قطر بالای ورودی میوه فرآیند آبمیوه‌گیری را برای شما راحت می‌کند و نیازی نیست میوه‌ها را به قطعات بسیار کوچک تقسیم کنید. مخزن مندرج آبمیوه نیز کار شما را برای اندازه‌گیری آبمیوه خروجی راحت کرده و دارای 1.25 لیتر ظرفیت است.

کارکرد تک کاره
نوع آبمیوه‌گیری برقی
ظرفیت مخزن اصلی 1.25 لیتر
قابلیت‌ها تنظیم سرعت
امکانات ظاهری پایه ضد لغزش
جنس تیغه استیل ضدزنگ

 

4.    برند براون

برند براون توسط فردی آلمانی به نام مکس براون در سال 1921 در فرانکفورت آلمان تأسیس شد. تمرکز اصلی این برند بر روی تولید لوازم الکتریکی و لوازم‌ خانگی برقی است و از محصولات باکیفیت و شناخته‌ شده آن در بازار می‌توان به سشوار حرفه‌‌ای و سشوار برس‌دار، غذاساز، اتو و چرخ‌گوشت اشاره کرد. همچنین می‌توان از بروان به‌ عنوان بهترین مارک آب میوه گیری تک کاره هم نام برد.

آبمیوه گیری براون

برند براون توسط فردی آلمانی به نام مکس براون در سال 1921 در فرانکفورت آلمان تأسیس شد.

آبمیوه گیری براون مدل J700

قدرت بالای این آبمیوه‌گیری تک ‌کاره و توان 1000 واتی آن باعث شده تا یکی از محصولات حرفه‌ای موجود در بازار باشد. به دلیل توان بالا می‌توان میوه‌های سخت و سفت را هم با کمک آن عصاره‌گیری کرد. مخزن خروجی آبمیوه هم ظرفیت 2 لیتری داشته و یک مخزن دیگر در پشت دستگاه برای جمع‌آوری تفاله وجود دارد. اگر این مخزن را باز کنید، شاهد جمع‌آوری تفاله‌های نسبتاً خشک خواهید بود؛ این امر نشان می‌دهد که کمترین میزان دورریز آبمیوه را دارد. کیفیت بالای تیغ این محصول که با تکنولوژی روز کشور آلمان تولید شده و صدای بسیار کم در حین کار، آن را به یکی از بهترین آبمیوه‌گیری‌های موجود در بازار تبدیل کرده است.

کارکرد تک کاره
نوع آبمیوه‌گیری برقی
ظرفیت مخزن اصلی 2 لیتر
قابلیت‌ها سوئیچ ایمنی
امکانات ظاهری پایه ضد لغزش
جنس تیغه استیل

5.    برند پاناسونیک

پاناسونیک (Panasonic) برندی چند ملیتی به شمار می‌رود که دفتر اصلی آن در کشور ژاپن واقع شده است. شاید جالب باشد بدانید که پاناسونیک تنها با 3 کارمند و در سال 1918 شروع به کار کرد. در ابتدای کار تنها به تولید انواع لامپ می‌پرداخت و رفته‌رفته دایره تولیدات این برند گسترده‌تر شد. از جمله تولیدات پاناسونیک می‌توان به لوازم برقی خانگی چون جاروبرقی، مایکروویو، اتو، چرخ‌گوشت و … اشاره کرد. همچنین در زمینه تولید انواع تلفن بی‌سیم و انواع لوازم شخصی برقی چون ریش‌تراش، سشوار و موزن گوش و بینی فعالیت دارد. کیفیت ساخت محصولات این برند باعث شد تا در لیست بهترین مارک آب میوه گیری تک کاره هم از آن نام ببریم.

آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ01

برای ساخت تیغه و بدنه آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ01 از استیل ضدزنگ استفاده شده که علاوه بر دوام بالا، از کارایی مناسبی هم برخوردار باشد. موتور 800 واتی این محصول از قدرت بالایی برخوردار بوده و دارای تنظیم سرعت به دو حالت هم هست. در ادامه باید گفت که قطر دهانه‌ ورودی این دستگاه 7.5 سانتی‌متری است، برای همین به ‌راحتی می‌توان یک سیب کامل را بدون نیاز به خرد کردن، با آن آبگیری کرد. در نهایت اینکه مخزن تفاله این محصول 2 لیتر و مخزن اصلی دارای 1.5 لیتر ظرفیت است تا به‌ راحتی برای تمام اعضای خانواده آبمیوه طبیعی آماده کنید.

کارکرد تک کاره
نوع آبمیوه‌گیری برقی
ظرفیت مخزن اصلی 1.5 لیتر
قابلیت‌ها مجهز به نازل متحرک با شعاع گردش 120 درجه
امکانات ظاهری پایه ضد لغزش
جنس تیغه استیل ضدزنگ

 

نکات

آبمیوه گیری پاناسونیک

برای ساخت تیغه و بدنه آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ01 از استیل ضدزنگ استفاده شده که علاوه بر دوام بالا، از کارایی مناسبی هم برخوردار باشد.

مهم برای خرید آبمیوه‌گیری تک کاره

فرقی ندارد از نظر شما بهترین مارک آب میوه گیری تک کاره کدام یک از برندهایی است که اشاره شد یا در بازار موجود هستند. مهم‌تر از آن توجه به یک سری نکات کلی بوده تا خرید بهتری را تجربه کنید. برخی از این نکات مهم عبارت‌اند از:

  • برخورداری از مخزن تفاله‌گیر: مخزن تفاله‌گیر یکی از واجبات در چنین محصولی است تا مجبور نباشید در حین کار مدام آبمیوه‌‌گیری را از تفاله خالی کنید.
  • ظرفیت مناسب: متناسب با تعداد افراد خانواده، یک محصول با ظرفیت مناسب مخزن اصلی تهیه کنید.
  • قطر دهانه: اگر دوست ندارید زمان زیادی صرف خرد کردن میوه برای آبگیری کنید این فاکتور مهم را در نظر داشته باشید.
  • وزن محصول: اگر آبمیوه‌گیری قرار نیست مدام روی پیشخوان یا کابینت آشپزخانه باشد و باید آن را داخل کابینت قرار دهید، به وزن محصول هم توجه کنید.
  • کیفیت ساخت: بدنه مقاوم و باکیفیت یک آبمیوه‌گیری به معنای عمر طولانی و مقاومت آن در برابر آسیب‌ها است.
  • جنس تیغه: از آنجایی‌ که تیغه آبمیوه‌گیری در ارتباط مدام با رطوبت است، نباید زنگ بزند. در واقع اگر تیغه بی‌کیفیت باشد و زنگ بزند، طعم و رنگ آبمیوه شما را تغییر خواهد داد.

خزن تفاله‌گیر یکی از واجبات در چنین محصولی است تا مجبور نباشید در حین کار مدام آبمیوه‌‌گیری را از تفاله خالی کنید.

کلام آخر

در این مطلب سعی شد که بهترین مارک آب میوه گیری تک کاره را به شما معرفی کنیم. قطعاً در بازار برندهای معتبر و متعدد بیشتری هم هست که شاید نظر شما را به خود جلب کند. به این مطلب به دید یک راهنمای خرید نگاه کرده تا بدانید یک آبمیوه‌گیری خوب چه ویژگی‌های مهمی دارد و بعد مدل دلخواه خود را خریداری کنید.

سوالات متداول

  • خرید آبمیوه‌گیری تک کاره بهتر است یا چند کاره؟

اگر در خانه غذاساز، آسیاب برقی و مخلوط‌کن دارید، بهتر است آبمیوه‌گیری تک کاره بخرید. در غیر این صورت یک غذاساز یا آبمیوه‌گیری چند کاره انتخاب بهتری برای شما خواهد بود.

  • قیمت آبمیوه‌گیری تک کاره چقدر است؟

قیمت آبمیوه‌گیری تک کاره بستگی به برند تولیدکننده آن، ظرفیت، جنس بدنه، امکانات و قابلیت‌ها و مواردی از این ‌دست دارد.

  • بهترین مارک آب میوه ‌گیری تک کاره کدام است؟

بوش، پاناسونیک، براون، کنوود و فیلیپس جزو برندهای برتر تولیدکننده این محصول محسوب می‌شوند.

 

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 10 =