Banner Image
کادو روز پدر

بهترین کادو برای روز پدر

امتیاز دهید

از اشخاص مهم و عزیز در زندگی هر فرد پدر و مادر است. چقدر خوب است که هرچند وقت یک‌بار به ‌رسم تشکر برایشان هدیه‌ای تهیه کنیم. روز پدر در ایران مصادف با ولادت حضرت علی است و این روز یک فرصت مناسب برای خرید کادو روز پدر و تشکر از او خواهد بود. پیش از آنکه در مورد کادو روز پدر صحبت کنیم باید بدانید بهترین و ارزشمندترین کادو برای والدین احترام و ایجاد محیط آرام برای زندگی آن‌ها است. همین‌قدر که بتوانیم در حد توان جسمی و مالی که داریم شرایط زندگی را برایشان آسوده کنیم بهترین کادو روز پدر محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:هدیه برای مرد چی بخریم؟ (22 پیشنهاد جذاب)

امسال برای کادو روز پدر چه موضوعی را در نظر دارید؟ خرید یک ساعت و یا یک مهمانی و شام خانوادگی؟ در هر صورت فرقی نمی‌کند چه عددی را برای این هدیه هزینه می‌کنید، آنچه اهمیت دارد تقدیم هدیه به والدین در کمال احترام است. البته به‌ غیر از روز پدر، مناسبت‌های دیگری هم برای ابراز تشکر به والدین وجود دارد مانند ایام عید، سالروز تولدشان، شب یلدا و یا در هر مناسبت خاص دیگری شما می‌توانید با خرید یک هدیه مناسب از پدرتان تشکر کنید. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به خرید کادو روز پدر علاقه دارید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

راه‌های مناسب برای خرید بهترین هدیه

  • یکی از بهترین راه‌ها برای خرید کادو روز پدر نظرسنجی از خود اوست. کافی است برای این کار از پدرتان بپرسید به چه چیز و یا کالایی علاقه و یا احتیاج دارد تا همان را برایش تهیه کنید.
  • اگر شما یک نجار، نقاش، خیاط و … هستید یکی از بهترین راه‌ها برای تهیه کادو روز پدر ساخت و تهیه هدیه با دستان خودتان است، مثلاً تهیه یک قاب عکس و یا دوخت یک پیراهن مردانه!
  • همیشه به دنبال کادو فیزیکی نباشید؛ گاهی یک دعوت شام، شرکت در یک محیط دلخواه مانند سینما و یا حتی یک وبینار آموزشی می‌تواند بهترین کادو روز پدر باشد.
  • خرید کادو لاکچری هم یکی دیگر از روش‌های هدیه دادن است. اگر شما از توان مالی کافی برخوردارید، خرید یک انگشتر خاص، تسبیح سنگ اصل و یا یک گوشی موبایل می‌تواند هدیه زیبایی باشد.
  • همیشه هدیه‌ها نیازی به پرداخت هزینه ندارد؛ گاهی یک نامه و ابراز تشکر از پدر می‌تواند بهترین هدیه برای ایشان باشد.
  • برای خرید کادو روز پدر زیاد سخت‌گیر نباشید؛ گاهی یک شاخه گل ارزش بالاتری از یک گوشی آیفون دارد. بهترین روش برای تقدیم کادو روز پدر حضور به‌ موقع و ادای احترام به پدر است.
  • در ایامی که در کنار خانواده هستید نیازهای پدر و یا مادرتان را شناسایی کنید. روز پدر بهترین راه برای خرید کالایی است که پدرتان به آن‌ها نیاز دارد.
راه‌های مناسب برای خرید بهترین هدیه

از پدرتان بپرسید به چه چیز و یا کالایی علاقه و یا احتیاج دارد تا همان را برایش تهیه کنید

انواع کادو روز پدر

انواع ابزار الکترونیکی مانند موبایل

کرونا با تمام بدی‌هایی که داشت موجب شد تا اکثر افراد جامعه بخصوص والدینمان به استفاده از تکنولوژی علاقه‌مند شوند و حضور پررنگ والدینمان در گروه‌های واتساپ و تلگرام گویای تمام و کمال این مسئله است. انتخاب گوشی موبایل به ‌عنوان کادو روز پدر یکی از بهترین هدیه‌ها برای تقدیم به والدین است. برای این خرید کافی است مبلغی را برای خرید گوشی در نظر بگیرید و بر اساس همان مبلغ می‌توانید از برندهای مختلفی گوشی موبایل تهیه کنید. البته به‌ غیر از گوشی موبایل شما می‌توانید بر اساس بودجه و شرایط مالیتان، تبلت، لپ‌تاپ و حتی کنسول بازی نیز تهیه کنید تا در کنار هم بتوانید اوقات خوشی را بسازید.

انواع کادو روز پدر

انتخاب گوشی موبایل به ‌عنوان کادو روز پدر یکی از بهترین هدیه‌ها برای تقدیم به والدین است

بیشتر بخوانید:چه ادکلن مردانه ای بخرم؟

کالا برقی بر اساس شغلشان

اگر شغل پدرتان نویسندگی، مهندسی و یا معلمی است خرید یک اسکنر و یا پرینتر می‌تواند یک انتخاب عالی برای خرید کادو روز پدر باشد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت و یا اپلیکیشن پیندو هر نوع کالایی که در ذهن دارید را به‌ عنوان کادو روز پدر تهیه کنید.

لوازم شخصی برقی

ماشین اصلاح صورت و یا بدن، ماساژور صورت و یا بدن، مسواک برقی و… از جمله هدایایی است که می‌توانید با قیمت معقول برای پدرتان تهیه کنید.

لوازم شخصی برقی

ماشین اصلاح صورت و یا بدن، ماساژور صورت و یا بدن، مسواک برقی و… از جمله هدایایی است که می‌توانید با قیمت معقول برای پدرتان تهیه کنید

لوازم جانبی خودرو

اکثر پدرها وقت چندانی برای خرید لوازم و اکسسوری خودرو ندارند و انتخاب یک یا چند لوازم جانبی خودرو به‌ عنوان کادو روز پدر می‌تواند یک خرید هوشمندانه برای شما باشد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت و یا اپلیکیشن پیندو برای خرید انواع و اقسام لوازم جانبی و اکسسوری خودرو اقدام کنید.

لوازم روزمره

خیلی از اقلام و کالاها هستند که کاربرد روزانه دارند و خرید هر کدام از آن‌ها می‌تواند به ‌عنوان کادو روز پدر بسیار مناسب باشد. این کالاها شامل لباس‌های راحتی، کیف و کفش، کیف پول، عطر و ادکلن، کرم دست و صورت، ژل اصلاح صورت و صدها مورد دیگر است که می‌توانید به‌ عنوان هدیه آن‌ها را انتخاب کنید.

لوازم روزمره

خیلی از اقلام و کالاها هستند که کاربرد روزانه دارند و خرید هر کدام از آن‌ها می‌تواند به ‌عنوان کادو روز پدر بسیار مناسب باشد

کلام آخر

والدین برای ما مانند گنج گران بهایی هستند که ما سعادت در کنارشان بودن را داریم و گاهی می‌توانیم با خرید کالاهای کوچک و بزرگ از آن‌ها قدردانی کنیم. روز پدر در ایران مصادف با ولادت امام اول شیعیان حضرت علی ابن ابیطالب (ع) است و یک فرصت بسیار عالی برای ابزار محبت و قدردانی از زحمات پدرهایمان خواهد بود. شما می‌توانید با انتخاب و خرید هوشمندانه کادو روز پدر یک خاطره به‌یادماندنی برای خود و اعضای خانواده ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید:هدیه خاص و متفاوت برای دوستم چی بخرم؟

گاهی نیاز نیست که کادو روز پدر را به‌ صورت تکی و انفرادی بخرید؛ اگر شما هم چندین خواهر و برادر دارید، می‌توانید با مشورت و نظرسنجی باقی اعضای خانواده خریدی اشتراکی داشته باشید. در هر صورت فرقی نمی‌کند برای خرید و هدیه روز پدر چه مبلغی را در نظر گرفته‌اید، آنچه برای هدیه دادن به والدین مهم است حضور پرمحبت شما در کنار آن‌ها خواهد بود. اگر شما هم قصد خرید هدیه مناسبی را به مناسبت روز پدر دارید، می‌توانید با مراجعه به سایت و اپلیکیشن پیندو یک انتخاب عالی برای خرید کادو روز مرد در نظر بگیرید.

کلام آخر

اگر شما هم چندین خواهر و برادر دارید، می‌توانید با مشورت و نظرسنجی باقی اعضای خانواده خریدی اشتراکی داشته باشید

سوالات متداول

  • با کمتر از پانصد هزار تومان چه هدیه‌هایی می‌توان برای روز پدر خرید؟

شما برای این کار کافی است ابتدا نگاهی به سایت و یا اپلیکیشن پیندو داشته باشید؛ زیرا در پیندو میلیون‌ها کالا باکیفیت برای خرید شما در نظر گرفته ‌شده است. اگر قصد خرید کمتر از 500 هزار تومان را دارید ما به شما کالاهایی چون کراوات، لباس راحتی برای منزل، صندل مردانه، کیف پول، ماگ مخصوص چای و یا قهوه، کتاب و… را معرفی می‌کنیم.

  • آیا خرید کتاب هدیه مناسبی برای روز پدر است؟

اگر برای خرید کادو روز پدر می‌خواهید کتاب تهیه کنید، بهتر است پیش از خرید با سلیقه مطالعاتی پدرتان آشنا باشید. به‌ عنوان ‌مثال اگر پدرتان اهل مطالعات حقوقی است، پس قطعاً یک کتاب رمان عاشقانه جذابیت کافی برای ایشان نخواهد داشت.

  • برای کادو روز پدر چه لوازم ورزشی بخرم؟

اگر پدر شما اهل ورزش است، پس می‌توانید 100ها انتخاب برای خرید هدیه داشته باشید. این کالاها شامل لباس گرم‌کن ورزشی، کتانی، ساک مخصوص باشگاه، انواع شیکر، کلاه ورزشی و… می‌شود.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 2 =