Banner Image

بهترین گوشی تا 7 میلیون در بازار

امتیاز دهید

امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد تولید گوشی‌های گران‌قیمت با امکانات بسیار زیاد هستیم. این موضوع باعث شده است تا انتخاب و خرید گوشی موبایل متناسب با بودجه محدود برای بسیاری از افراد چالشی باشد. اگر 7 میلیون بودجه دارید و می‌خواهید برای خرید بهترین گوشی تا 7 میلیون اقدام کنید، با ما در این مطلب همراه باشید تا شما را با مشخصات فنی این گوشی‌های میان‌رده آشنا کنیم.

شیائومی ردمی نوت 12 پرو

شیائومی با عرضه سری ردمی نوت، همواره استانداردهای جدیدی را در بازار گوشی‌های میان‌رده تعیین کرده است. ردمی نوت 12 پرو نیز از این قاعده مستثنی نیست و با ویژگی‌های جذاب و قیمتی رقابتی، به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای انتخاب بهترین گوشی شیائومی تا 7 میلیون تبدیل شده است. اگر قصد خرید گوشی شیائومی ردمی نوت 12 پرو دارید، باید به این موضوع توجه کنید که این محصول طراحی مینیمال و بدنه‌ای از جنس پلاستیک باکیفیت دارد که باعث شده است تا ظاهری جذاب و در عین‌حال محکم داشته باشد. این گوشی از نمایشگر AMOLED با نرخ نوسازی بالا 120 هرتز بهره می‌برد که رنگ‌های زنده و کنتراست بالایی را ارائه می‌دهد و تجربه بصری لذت‌بخشی را برای شما به ارمغان می‌آورد.
ردمی نوت 12 پرو به سیستم دوربین سه‌گانه مجهز شده که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسل با رزولوشن بالا، یک دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسل و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسل است. این دوربین‌ها در شرایط نوری مختلف، عملکرد بسیار خوبی دارند و قادر به ثبت عکس‌هایی با جزئیات بالا و رنگ‌های طبیعی هستند. علاوه بر عکاسی، ردمی نوت 12 پرو از قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K نیز پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا لحظات خود را با وضوح بالا به ثبت برسانید.

شیائومی ردمی نوت 12 پرو

این محصول طراحی مینیمال و بدنه‌ای از جنس پلاستیک باکیفیت دارد

این گوشی به پردازنده قدرتمند Mediatek Dimensity 1080 مجهز شده است که به شما امکان اجرای روان بازی‌ها و برنامه‌ها را می‌دهد. ردمی نوت 12 پرو با گزینه‌های مختلف حافظه داخلی و رم عرضه می‌شود تا شما با توجه به نیاز خود، مدل مناسب را انتخاب کنید. همچنین در این محصول به‌عنوان یکی از گزینه‌ها در لیست بهترین گوشی تا 7 میلیون شیائومی، شاهد استفاده از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر 67 وات هستیم.

سامسونگ گلکسی A53 5G

سامسونگ یکی از پیشگامان ارائه گوشی‌های هوشمند میان‌رده با ویژگی‌های پیشرفته است و گلکسی A53 5G نیز به‌عنوان یکی از نمونه‌های بهترین گوشی تا 7 میلیون تومان، از این قاعده مستثنی نیست. این گوشی که در سال 2022 معرفی شد، تلفن هوشمندی با امکانات قابل توجه در کنار قیمت مناسب است. سامسونگ گلکسی A53 5G طراحی مدرن و جذابی دارد. این دستگاه دارای وزن سبکی است که در دست گرفتن آن را راحت می‌کند. صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED با وضوح Full HD+ تجربه‌ای عالی از تماشای محتوا، بازی و وب‌گردی را برای کاربران فراهم می‌کند. این نمایشگر با نرخ نوسازی 120 هرتز، پیمایش نرم و روانی را به همراه دارد و تجربه بصری کاربر را بهبود می‌بخشد.
گلکسی A53 5Gمجموعه دوربین‌های قدرتمندی دارد. دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با قابلیت لرزش‌گیر اپتیکال (OIS)، دارای توانایی بالایی در ثبت تصاویر باکیفیت است. همچنین، دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض، 5 مگاپیکسلی ماکرو و 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق، امکان عکاسی از زاویه‌های متنوع را برای کاربران فراهم می‌آورند. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز برای علاقه‌مندان به عکاسی، ثبت عکس‌های با کیفیت بالای سلفی را تضمین می‌کند.

سامسونگ گلکسی A53 5G

گلکسی A53 5Gمجموعه دوربین‌های قدرتمندی دارد

گلکسی A53 5G با استفاده از پردازنده اگزینوس 1280 و 4 تا 8 گیگابایت رم، عملکرد خوبی در اجرای هم‌زمان اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها دارد. باتری 5000 میلی‌آمپری این دستگاه نیز به کاربران این اطمینان را می‌دهد که می‌توانند از گوشی خود برای مدت طولانی استفاده کنند. با قابلیت شارژ سریع 25 واتی نیز امکان شارژ سریع دستگاه فراهم است. البته اگر می‌خواهید بهترین گوشی تا 5 میلیون را در این سری خریداری کنید، برای این منظور می‌توانید گلکسی A32 را در نظر بگیرید.

پوکو X4 پرو 5G

پوکو به‌عنوان زیربرند محبوب شیائومی، بار دیگر با گوشی هوشمند جدید خود یعنی ایکس 4 پرو 5G، بازار میان‌رده‌ها را در اختیار گرفته است. پوکو X4 پرو 5G یکی گزینه‌ها در لیست انتخاب بهترین گوشی تا قیمت 7 میلیون به‌شمار می‌آید که مشخصات فنی قدرتمند، طراحی چشم‌نواز و قیمت رقابتی دارد. در پوکو ایکس 4 پرو 5G شاهد طراحی مدرن و خوش‌دستی هستیم که نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. لازم به ذکر است که این گوشی در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود و به کاربران امکان انتخاب از میان گزینه‌های مختلف را می‌دهد.
پوکو ایکس 4 پرو 5G به نمایشگر Super AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز مجهز شده است. این نمایشگر، تصاویر را با کیفیت بالا و رنگ‌های زنده نمایش می‌دهد و تجربه روان و لذت‌بخش هنگام استفاده از گوشی را فراهم می‌کند.
سیستم دوربین چهارگانه یکی از نقاط قوت این گوشی است. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، جزئیات بسیار بالایی را ثبت می‌کند و در نور روز و کم‌نور، عکس‌های باکیفیتی می‌گیرد. دوربین واید، اولترا واید و ماکرو نیز که 64، 8 و 2 مگاپیکسل هستند، برای عکاسی‌های مختلف مناسب به نظر می‌رسند. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این گوشی نیز عملکرد خوبی دارد و برای سلفی گرفتن و تماس‌های تصویری مناسب خواهد بود.
پوکو ایکس 4 پرو 5G به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 695 مجهز شده است. این تراشه به همراه 6 یا 8 گیگابایت رم، عملکرد روان و سریع گوشی را تضمین می‌کند. همچنین، این گوشی از حافظه داخلی 64 تا 256 گیگابایتی پشتیبانی می‌کند که برای ذخیره عکس‌ها، فیلم‌ها و برنامه‌های مختلف کافی است.

پوکو X4 پرو 5G

. پوکو X4 پرو 5G یکی گزینه‌ها در لیست انتخاب بهترین گوشی تا قیمت 7 میلیون به‌شمار می‌آید

در بخش باتری، پوکو ایکس 4 پرو 5G به یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است که یک روز کامل شارژدهی را برای استفاده معمولی فراهم می‌آورد. همچنین، این گوشی از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند که باتری را در مدت زمان کوتاهی شارژ خواهد کرد. در صورتی‌که بودجه کمتری دارید و به دنبال خرید بهترین گوشی تا 6 میلیون هستید، می توانید در این سری به سراغ پوکو X3 بیایید و آن را برای خرید در نظر بگیرید.

Realme 9 Pro+

یکی دیگر از گزینه‌ها برای انتخاب بهترین گوشی تا ۷ میلیون که می‌توانید برای خرید آن اقدام کنید، Realme 9 Pro+ است؛ اما برای این منظور باید اطلاعات لازم و کافی را درباره مشخصات فنی این گوشی تا ۷ میلیون داشته باشید. موبایلRealme 9 Pro+ با طراحی باریک و سبک خود، هنگامی که در دست کاربر قرار می‌گیرد، حس خوشایندی به او می‌دهد. پنل پشتی این گوشی با پوشش براق و رنگ‌های متنوع، جلوه‌ای جذاب به آن بخشیده است. ماژول دوربین مستطیلی‌شکل در قسمت پشتی، به همراه فلاش LED، زیبایی بصری آن را دوچندان کرده‌اند. نمایشگر Super AMOLED با حاشیه‌های باریک نیز تقریبا تمام قسمت جلویی گوشی را پوشش داده است و تجربه بصری فوق‌العاده‌ای را برای تماشای فیلم، بازی و سایر فعالیت‌ها فراهم می‌کند.
گوشی Realme 9 Pro+ به تراشه قدرتمند MediaTek Dimensity 920 مجهز شده است که باعث عملکرد روان و سریع گوشی شما می‌شود. سیستم دوربین سه‌گانه در قسمت پشتی شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است که امکان ثبت عکس‌ها و ویدیوهای با کیفیت بالا را فراهم می‌کند. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز کیفیت قابل توجهی دارد. این گوشی مجهز به باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 60 وات است که به شما امکان می‌دهد تا به مدت طولانی از موبایل خود استفاده کنید.

Realme 9 Pro+

گوشی Realme 9 Pro+ به تراشه قدرتمند MediaTek Dimensity 920 مجهز شده است

موتورولا Moto G71 5G

افرادی که علاقه‌مند به خرید گوشی موتورولا هستند، می‌توانند برای انتخاب بهترین گوشی تا رنج 7 میلیون این برند، برای خرید موتورولا Moto G71 5G اقدام کنند. این تلفن همراه با ویژگی‌های جذاب و قیمت مناسب، گزینه‌ای عالی برای کسانی است که به دنبال موبایلی با قابلیت‌های مدرن هستند.
موتورولا Moto G71 5G با طراحی شیک و ساده عرضه شده است. بدنه پلاستیکی آن از کیفیت خوبی بهره می‌برد و به لطف رنگ‌های مات، کمتر اثری از انگشت و لکه‌ها روی بدنه آن دیده می‌شوند. این گوشی با وزن حدود 179 گرم و ضخامت 8.5 میلی‌متر، به راحتی در دست قرار می‌گیرد و استفاده طولانی‌مدت از آن باعث خستگی نمی‌شود.
یکی از نقاط قوت Moto G71 5Gصفحه نمایش 6.4 اینچی از نوع AMOLED است که تصاویر را با وضوح و کیفیت بسیار خوب به نمایش می‌گذارد. این صفحه نمایش با رزولوشن 1080×2400 پیکسل، تجربه بصری بسیار خوبی را در تماشای فیلم‌ها و بازی‌ها ارائه می‌دهد و با رنگ‌های زنده و عمق سیاهی که به نمایش می‌گذارد، یکی از بهترین انتخاب‌ها در میان گوشی‌های میان‌رده به‌شمار می‌آید.

موتورولا Moto G71 5G

یکی از نقاط قوت Moto G71 5Gصفحه نمایش 6.4 اینچی از نوع AMOLED است

قلب تپنده Moto G71 5Gتراشه Snapdragon 695 5G است که عملکرد قابل قبولی در این رده از گوشی‌ها دارد. این پردازنده با هشت هسته و همراهی 4 تا 8 گیگابایت رم، توان پردازشی کافی برای انجام اکثر کارهای روزمره، اجرای بازی‌های معمولی و استفاده از چندین برنامه به‌طور هم‌زمان را فراهم می‌کند. پشتیبانی از شبکه 5G نیز یکی از مزایای این مدل محسوب می‌شود که امکان اتصال به اینترنت با سرعت بالا را امکان‌پذیر کرده است. نکته قابل توجه اینکهMoto G71 5G به‌عنوان یکی از گزینه‌ها در لیست انتخاب بهترین گوشی تا 7 میلیون، دوربین سه‌گانه‌ای دارد که مجهز به سنسورهای زیر است:
• دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی
• دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید
• دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو
• دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی
این محصول از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که به راحتی تا یک روز کامل استفاده معمولی را پوشش می‌دهد. پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی نیز باعث می‌شود که در مدت زمان کوتاهی بتوانید گوشی خود را شارژ کنید و به فعالیت‌های خود ادامه دهید. می‌توان گفت که باتری مورد استفاده در این گوشی، مشابه باتری به‌کار رفته در بهترین گوشی تا 8 میلیون یا بیشتر است.

سامسونگ گلکسی M53 5G

اگر می‌خواهید برای خرید گوشی سامسونگ میان‌رده و اقتصادی اقدام کنید، یکی از بهترین نمونه‌های گوشی تا 7 میلیون که می‌توانید به سراغ آن بیایید، گلکسی M53 5G است. گلکسی M53 5G با طراحی مینیمال و بدنه‌ای از جنس پلاستیک باکیفیت، ظاهری شیک و مدرن دارد. در دست گرفتن این گوشی با وزن مناسب و ابعاد بهینه‌‌ای که برای آن در نظر گرفته شده، بسیار راحت است.
نمایشگر 6.7 اینچی Super AMOLED Plus این گوشی با وضوح +Full HD و نرخ رفرش 120 هرتز تجربه‌ای روان و لذت‌بخش از تماشای فیلم، بازی و وب‌گردی را برای شما به ارمغان می‌آورد. رنگ‌های زنده و کنتراست بالا از دیگر ویژگی‌های برجسته این نمایشگر هستند.
دوربین اصلی این گوشی با سنسور 108 مگاپیکسلی، جزئیات تصاویر را به بهترین شکل ممکن ثبت می‌کند. همچنین، حالت‌های مختلف عکاسی مانند شب، پرتره و ماکرو، امکان ثبت عکس‌های حرفه‌ای در شرایط مختلف را فراهم می‌آورند. علاوه بر دوربین اصلی، گلکسی M53 5G به دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسل برای ثبت تصاویر گسترده‌تر و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسل برای عکاسی از سوژه‌های بسیار نزدیک مجهز شده است.
این گوشی تراشه قدرتمند MediaTek Dimensity 900 دارد که عملکرد روان و سریع آن را تضمین می‌کند. لازم به ذکر است که گلکسی M53 5G در نسخه‌های مختلف با رم و حافظه داخلی متفاوت عرضه می‌شود و شما می‌توانید این گوشی را با رم 6 یا 8 گیگابایت و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایت خریداری کنید. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی آن نیز به شما امکان می‌دهد که در طول روز بدون نگرانی از اتمام شارژ، از گوشی خود استفاده کنید.

سامسونگ گلکسی M53 5G

گلکسی M53 5G با طراحی مینیمال و بدنه‌ای از جنس پلاستیک باکیفیت، ظاهری شیک و مدرن دارد

شیائومی ردمی نوت 10 پرو

شیائومی یکی از برندهای محبوب و پرطرفدار در بازار گوشی‌های هوشمند است که با ارائه محصولاتی باکیفیت و قیمت مقرون‌به‌صرفه توانسته است جایگاه ویژه‌ای در بین کاربران به‌دست آورد. به‌عنوان بهترین گوشی تا 7 میلیون، شیائومی ردمی نوت 10 پرو گزینه مناسبی است که می‌توانید آن را برای خرید در نظر بگیرید.
شیائومی ردمی نوت 10 پرو از بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون است که با طراحی زیبا و مدرن خود، حسی از گوشی‌های گران‌قیمت‌تر را به کاربر منتقل می‌کند. این محصول دارای بدنه‌ای شیشه‌ای با فریم پلاستیکی است که علاوه بر زیبایی، مقاومت خوبی در برابر خط و خش دارد. صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن Full HD+ و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز آن نیز تجربه‌ای بی‌نظیر از تماشای محتوا و اجرای بازی‌ها را فراهم می‌کند. این صفحه نمایش با پشتیبانی از HDR10، تصاویری با رنگ‌های زنده و کنتراست بالا را ارائه می‌دهد.
ردمی نوت 10 پرو مجهز به دوربین 108 مگاپیکسلی است. این دوربین با سنسور بزرگ و قابلیت‌های هوش مصنوعی، عکس‌هایی با کیفیت بالا و جزئیات دقیق ثبت می‌کند. دوربین‌های دیگر نیز شامل یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌سنجی 2 مگاپیکسلی هستند که مجموعه‌ای کامل برای عکاسی در شرایط مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز عکس‌های سلفی باکیفیتی را به ثبت می‌رساند.

شیائومی ردمی نوت 10 پرو

شیائومی ردمی نوت 10 پرو از بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون است

این گوشی با تراشه Qualcomm Snapdragon 732G و 6 یا 8 گیگابایت رم، عملکردی روان و بدون لگ را در اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها ارائه می‌دهد. این تراشه مخصوصا برای بازی‌های گرافیکی متوسط و سنگین مناسب است و به لطف وجود پردازنده گرافیکی Adreno 618، تجربه گیمینگ لذت‌بخشی را فراهم می‌کند.
شیائومی ردمی نوت 10 پرو با باتری بزرگ 5020 میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود که با یک بار شارژ کامل، به راحتی یک روز استفاده متوسط را پشتیبانی خواهد کرد. با وجود فناوری شارژ سریع 33 واتی در این گوشی می‌توانید در مدت زمان کوتاهی باتری را شارژ کنید.

سامسونگ گلکسی A73 5G

سامسونگ با عرضه گوشی گلکسی A73 5Gتلاش کرده است تا استانداردهای جدیدی را در گوشی‌های میان‌رده رقم بزند. این محصول در کنار ظاهری مدرن و جذاب، طراحی ساده اما شیکی دارد و استفاده از مواد باکیفیت و ساختار محکم، به آن حس لوکس بودن بخشیده‌اند. نمایشگر بزرگ و بدون حاشیه، بخش اعظمی از پنل جلویی آن را پوشش می‌دهد و تجربه بصری لذت‌بخشی را برای کاربر فراهم می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این گوشی آن است که با داشتن گواهی IP67 در برابر نفوذ آب و گردو‌غبار مقاوم خواهد بود.
یکی از نقاط قوت سامسونگ A73 5Gبه‌عنوان یکی از گزینه‌ها در لیست بهترین گوشی تا 7 میلیون، نمایشگر سوپر آمولد با نرخ نوسازی 120 هرتز آن است. این نمایشگر با رنگ‌های زنده، کنتراست بالا و روشنایی مناسب، تصاویر را با وضوح و کیفیت بسیار زیاد نمایش می‌دهد. نرخ نوسازی بالا نیز باعث روان‌تر شدن حرکت تصاویر و بهبود تجربه کاربری هنگام بازی و تماشای فیلم می‌شود.
سامسونگ A73 5G به سیستم دوربین چهارگانه مجهز شده است که شامل یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسل، یک سنسور ماکرو 5 مگاپیکسل و یک سنسور عمق 5 مگاپیکسل هستند. این دوربین‌ها امکان عکاسی با کیفیت بالا در شرایط نوری مختلف را فراهم می‌کنند. حالت‌های متنوع عکاسی و فیلمبرداری در این گوشی به شما اجازه می‌دهند تا خلاقیت خود را به نمایش بگذارید.
سامسونگ A73 5G از تراشه قدرتمند Snapdragon 778G بهره می‌برد که به همراه 6 یا 8 گیگابایت رم، عملکرد روان و سریع گوشی را تضمین می‌کند. این دستگاه به راحتی از پس اجرای بازی‌های سنگین و چندین برنامه به‌صورت هم‌زمان برمی‌آید. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی آن نیز به شما اجازه می‌دهد تا با خیال راحت و بدون نگرانی از اتمام شارژ، در طول روز از گوشی خود استفاده کنید.

سامسونگ گلکسی A73 5G

سامسونگ با عرضه گوشی گلکسی A73 5Gتلاش کرده است تا استانداردهای جدیدی را در گوشی‌های میان‌رده رقم بزند

هواوی نوا 9

گوشی هواوی نوا 9 یکی از محصولات جذاب و موفق شرکت هواوی است که به‌عنوان یکی از گزینه‌ها برای انتخاب بهترین گوشی تا 7 میلیون در سپتامبر 2021 به بازار معرفی شد. برای خرید هواوی نوا 9 باید به این موضوع توجه کنید که این موبایل با طراحی زیبا و باریک، به راحتی در دست جای می‌گیرد و با 175 گرم وزن و ضخامت 7.8 میلی‌متر کمک می‌کند تا هنگام استفاده طولانی‌مدت با آن راحت باشد. نمایشگر 6.57 اینچی OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و رزولوشن 1080×2340 پیکسل آن نیز کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. این صفحه نمایش، تصاویری با رنگ‌های زنده و جزئیات بالا را ارائه می‌دهد.
هواوی نوا 9 به سیستم دوربین چهارگانه مجهز است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور RYYB و دیافراگم f/1.9، حتی در شرایط نوری ضعیف نیز عکس‌هایی با کیفیت بالا ثبت می‌کند. دوربین‌های ثانویه شامل یک سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید، یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق هستند. این ترکیب امکان ثبت تصاویر فوق‌العاده در شرایط مختلف را فراهم می‌کند. دوربین سلفی نیز 32 مگاپیکسلی است و عکس‌های باکیفیتی را ارائه می‌دهد.
نوا 9 با تراشه Qualcomm Snapdragon 778G و 8 گیگابایت رم عرضه می‌شود و عملکرد روان و بدون لگ را در اجرای برنامه‌ها و بازی‌های مختلف تضمین می‌کند. باتری 4300 میلی‌آمپر ساعتی آن با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی می‌تواند در مدت کوتاهی گوشی را به‌طور کامل شارژ کند تا نیازهای روزمره کاربران برطرف شود. لازم به ذکر است که در سری A سامسونگ حتی می‌توانید برای خرید بهترین گوشی تا 10 میلیون نیز اقدام کنید.

هواوی نوا 9


گوشی هواوی نوا 9 یکی از محصولات جذاب و موفق شرکت هواوی است

شیائومی 11T

یکی دیگر از گزینه‌ها در لیست بهترین گوشی تا 7 میلیون که از سوی شرکت شیائومی تولید شده، شیائومی 11T است. شیائومی 11T طراحی ساده و در عین‌حال شیکی دارد. این گوشی مجهز به نمایشگرAMOLED است که تصاویری زنده و رنگارنگ با کنتراست بالا را ارائه می‌دهد. نرخ رفرش بالا نیز باعث می‌شود تا تصاویر به‌صورت روان و بدون لگ نمایش داده شوند و تجربه کاربری بسیار لذت‌بخشی فراهم آید.
شیائومی 11T به تراشه Mediatek Dimensity 1200 مجهز شده است. شما می‌توانید این گوشی را با رم 8 گیگابایت خریداری کنید. باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی آن در کنار فناوری شارژ سریع 67 وات به شما امکان می‌دهد تا از گوشی خود به مدت طولانی استفاده کنید و شارژ آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید.

شیائومی 11T

هواوی نوا 9 به سیستم دوربین چهارگانه مجهز است

لازم به ذکر است که شیائومی 11T به یک سیستم دوربین سه‌گانه در پشت مجهز شده که با آن می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهایی با کیفیت بالا ثبت کنید. سنسورهای مورد استفاده در دوربین این گوشی به شرح زیر هستند:
• دوربین اصلی 108 مگاپیکسل
• دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسل
• دوربین ماکرو 5 مگاپیکسل
• دوربین سلفی 16 مگاپیکسل

حرف آخر

در این مطلب شما را با راهنمای خرید گوشی تا 7 میلیون آشنا کردیم و دیدیم که در این رنج قیمتی چه گوشی‌هایی را می‌توان خرید. همان‌طور که گفتیم، اگر به دنبال خرید گوشی هواوی، شیائومی، سامسونگ و… به‌عنوان بهترین گوشی تا 7 میلیون هستید، شیائومی ردمی نوت 12 پرو، سامسونگ گلکسی A53 5G، موتورولا Moto G71، سامسونگ گلکسی M53 5G و… گزینه‌های خوبی برای خرید شما خواهند بود.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =