Banner Image
بهترین گوشی تا 4 میلیون در بازار

بهترین گوشی تا 4 میلیون در بازار

امتیاز دهید

اگر بودجه محدودی برای خرید گوشی موبایل دارید و در جستجوی گوشی هوشمند مناسب هستید، می‌توانید برای خرید بهترین گوشی تا 4 میلیون اقدام کنید. اگر نمی‌دانید که از بین گوشی تا 4 میلیون تومان کدام محصول برای خرید بهتر است، با ما در این مطلب همراه باشید تا شما را با گزینه‌های مختلف برای انتخاب بهترین گوشی تا 4 میلیون آشنا کنیم و درباره مشخصات فنی آن‌ها، اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

شیائومی ردمی نوت 11

شرکت شیائومی با سری ردمی نوت خود همواره تلفن‌های هوشمندی با ویژگی‌های قابل توجه و قیمتی مناسب به بازار عرضه کرده است. یکی از آخرین محصولات این سری، شیائومی ردمی نوت 11 نام دارد که به لطف طراحی جذاب، سخت‌افزار قدرتمند و قیمت رقابتی خود توانسته است نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. ردمی نوت 11 به‌عنوان یکی از گزینه‌ها در لیست بهترین گوشی تا 4 میلیون شیائومی، از طراحی مدرن و زیبایی برخوردار است. بدنه آن از پلاستیک باکیفیت ساخته شده و در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود که به جذابیت ظاهری آن افزوده‌اند. صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED با وضوح Full HD+ تجربه بصری خوبی را برای کاربر رقم می‌زند و حاشیه‌های باریک اطراف نمایشگر، این گوشی را بسیار شیک و مدرن نشان می‌دهند.

شیائومی ردمی نوت 11

شیائومی ردمی نوت 11 به لطف طراحی جذاب، سخت‌افزار قدرتمند و قیمت رقابتی خود توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند

موضوعی که برای خرید گوشی شیائومی ردمی نوت 11 باید به آن توجه کنید، این است که این دستگاه به پردازنده Qualcomm Snapdragon 680 مجهز شده است که برای کارهای روزمره و حتی اجرای بازی‌ها و برنامه‌های نسبتا سنگین عملکرد خوبی دارد. این موبایل با نسخه‌های مختلف رم در دو مدل 4 گیگابایت و 6 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت و 128 گیگابایت عرضه می‌شود که به کاربران امکان انتخاب بر اساس نیاز را می‌دهد. یکی از نقاط قوت ردمی نوت 11، دوربین چهارگانه آن است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی این گوشی توانایی ثبت تصاویر با کیفیت و جزئیات بالا را دارد. به همراه آن، دوربین‌های 8 مگاپیکسلی فوق عریض، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی عمق‌سنج نیز در پشت گوشی قرار گرفته‌اند. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی نیز برای عکاسی و تماس‌های ویدیویی عملکرد خوبی ارائه می‌دهد. این گوشی به باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز است که می‌تواند به راحتی تا یک روز کامل استفاده معمولی را پاسخ‌گو باشد. پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی نیز کمک می‌کند تا گوشی در مدت زمان کوتاهی به‌طور کامل شارژ شود. البته اگر بودجه بیشتری دارید و به دنبال خرید بهترین گوشی تا 5 میلیون در این سری هستید، می‌توانید ردمی نوت 11 پرو را در نظر بگیرید و برای خرید آن اقدام کنید.

سامسونگ گلکسی A33 5G

اگر می‌خواهید بهترین گوشی تا 4 میلیون سامسونگ را تهیه کنید، می‌توانید به سراغ سامسونگ گلکسی A33 5G بیایید. این دستگاه یکی از گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی است که در سال 2022 به بازار عرضه شد و با ارائه مشخصاتی چشمگیر در مقایسه با قیمت مناسب خود، توانست توجه بسیاری از کاربران را جلب کند. گلکسی A33 5G از طراحی مدرن و جذابی برخوردار است. این گوشی بدنه‌ای از جنس پلاستیک مقاوم با طراحی مات دارد که حس خوبی به کاربر می‌دهد. فریم دستگاه نیز پلاستیکی است؛ اما طراحی آن به‌گونه‌ای انجام گرفته که استحکام خوبی دارد. یکی از نقاط قوت موبایل گلکسی A33 5G، صفحه نمایش Super AMOLED با اندازه 6.4 اینچ و رزولوشن Full HD+ است. این صفحه نمایش با نرخ نوسازی 90 هرتز، تجربه روان و لذت‌بخشی را از تماشای ویدیو و اجرای بازی‌ها فراهم می‌کند.
سامسونگ برای این گوشی از پردازنده Exynos 1280 استفاده کرده است که در کارهای روزمره و بازی‌های متوسط، عملکردی قابل قبول را ارائه می‌دهد. این دستگاه از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند که تجربه اینترنت سریع و پایدار را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. گلکسی A33 5G با 4 تا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و دارای مجموعه چهارگانه دوربین است که شامل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک حس‌گر عمق 2 مگاپیکسلی هستند. این ترکیب دوربین‌ها به کاربر امکان می‌دهد که تصاویری با کیفیت بالا، جزئیات خوب و رنگ‌های زنده ثبت کند. دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی این گوشی نیز برای عکاسی سلفی و تماس‌های ویدیویی کاملا مناسب است. گلکسی A33 5G مجهز به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است که به راحتی تا یک روز کامل استفاده معمولی را پوشش می‌دهد و از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می‌کند تا بتوانید در زمان کوتاهی گوشی خود را شارژ کنید. در صورتی‌که بودجه بیشتری برای خرید گوشی دارید و از بین گوشی‌های سری A شرکت سامسونگ می‌خواهید بهترین گوشی تا 7 میلیون را بخرید، می‌توانید A53 را برای این منظور در نظر بگیرید.

سامسونگ گلکسی A33 5G

یکی از نقاط قوت موبایل گلکسی A33 5G، صفحه نمایش Super AMOLED با اندازه 6.4 اینچ و رزولوشن Full HD+ است

پوکو X4 پرو 5G

گوشی پوکو X4 پرو 5G یکی از محصولات محبوب و از گزینه‌های انتخاب بهترین گوشی تا ۴ میلیون شرکت پوکو محسوب می‌شود که به دلیل ویژگی‌های قدرتمند و قیمت مناسب، توجه زیادی را به خود جلب کرده است. پوکو X4 پرو 5G از طراحی مدرن و جذابی بهره می‌برد و ترکیبی از شیشه و پلاستیک در آن به‌کار رفته است. این گوشی با وزن حدود 205 گرم، در دسته گوشی‌های نسبتا سبک قرار دارد و به راحتی در دست جای می‌گیرد. X4 پرو 5G دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی Super AMOLED و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی است. این نمایشگر با ارائه کیفیت تصویر بالا، رنگ‌های زنده و کنتراست فوق‌العاده، تجربه بصری لذت‌بخشی را به کاربران ارائه می‌دهد. علاوه بر این، روشنایی حداکثری این نمایشگر به 1200 نیت می‌رسد که در محیط‌های پرنور نیز به راحتی قابل استفاده خواهد بود.
پوکو X4 پرو 5G به یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز شده است. این دوربین قابلیت ثبت تصاویر با جزئیات بسیار بالا و رنگ‌های دقیق را دارد. علاوه بر دوربین اصلی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز در این دستگاه تعبیه شده‌اند. دوربین سلفی 64 مگاپیکسلی هم به خوبی از پس ثبت عکس‌های باکیفیت برای شبکه‌های اجتماعی برمی‌آید. گوشی پوکو X4 پرو 5G با استفاده از تراشه اسنپدراگون 695 که پردازنده هشت‌هسته‌ای دارد، عملکردی روان و قابل قبول را در اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها از خود نشان می‌دهد. این موبایل در دو نسخه با 6 یا 8 گیگابایت رم و 64 تا 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. برای تامین انرژی آن نیز شاهد استفاده از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی هستیم که قابلیت شارژ سریع 67 واتی آن باعث می‌شود تا بتوانید در حدود 41 دقیقه گوشی را از صفر تا 100درصد شارژ کنید.

پوکو X4 پرو 5G

پوکو X4 پرو 5G از طراحی مدرن و جذابی بهره می‌برد

موتورولا موتو G71 5G

در صورتی‌که علاقه‌مند به خرید گوشی موتورولا تا قیمت 4 میلیون هستید، موتورولا موتو G71 5G به‌عنوان یکی از نمونه‌های بهترین گوشی تا ۴ میلیون می‌تواند گزینه خوبی برای خرید شما باشد. این گوشی با پشتیبانی از شبکه 5G و مشخصات مناسب، برای کاربرانی که به دنبال گوشی میان‌رده با امکانات خوب هستند، معرفی شده است. موتو G71 5G از طراحی شیک و ساده‌ای بهره می‌برد. این گوشی با ضخامت 8.5 میلی‌متر و وزن 179 گرم، کاملا خوش‌دست و راحت به نظر می‌رسد. پنل جلویی این دستگاه یک نمایشگر AMOLED با اندازه 6.4 اینچ و رزولوشن 1080×2400 پیکسل است. نکته قابل توجه اینکه استفاده از نمایشگر AMOLED در این رده قیمتی، امتیازی بزرگ برای این گوشی محسوب می‌شود.
موتورولا برای موتو G71 5G از چیپست Snapdragon 695 5G استفاده کرده است. این پردازنده 6 نانومتری با پردازنده هشت‌هسته‌ای و پشتیبانی از شبکه 5G، عملکرد خوبی در اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌های سبک تا متوسط دارد. این گوشی با 4 تا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود که حافظه آن قابل افزایش از طریق کارت حافظه نیست. موتو G71 5G به یک ماژول دوربین سه‌گانه مجهز شده است که مشخصات دوربین آن به شرح زیر است:
• دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی
• دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید 118 درجه
• دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی برای عکس‌برداری از فواصل نزدیک
دوربین سلفی این گوشی نیز 16 مگاپیکسل است و قابلیت‌های مطلوبی برای ثبت تصاویر سلفی باکیفیت ارائه می‌دهد. باتری مورد استفاده در این گوشی 5000 میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند و در زمان کوتاهی گوشی را شارژ خواهد کرد.

موتورولا موتو G71 5G

موتورولا برای موتو G71 5G از چیپست Snapdragon 695 5G استفاده کرده است

سامسونگ گلکسی M53 5G

سامسونگ گلکسی M53 5G یکی از جدیدترین اعضاء خانواده گوشی‌های سری M سامسونگ است که با تمرکز بر کارایی و قیمت مناسب، تجربه‌ای پیشرفته از تلفن‌های هوشمند را ارائه می‌دهد. اگر علاقه‌مند هستید تا برای خرید گوشی سامسونگ M53 5G اقدام کنید، نیاز است تا دید کاملی درباره مشخصات فنی آن داشته باشید. گلکسی M53 5G، به‌عنوان گوشی تا 4 میلیون، طراحی شیک و مدرنی دارد. قاب پشتی آن از جنس پلاستیک باکیفیت ساخته شده است و حسی عالی به دست می‌دهد. ضخامت این گوشی تنها 7.4 میلی‌متر است که آن را به یکی از باریک‌ترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ تبدیل می‌کند. در بخش نمایشگر، گلکسی M53 5G دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1080×2408 پیکسل است. این نمایشگر با نرخ نوسازی 120 هرتز به کاربران تجربه‌ای نرم و روان ارائه می‌دهد. سامسونگ در گلکسی M53 5G از سیستم دوربین چهارگانه استفاده کرده است. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، یکی از نقاط قوت این گوشی محسوب می‌شود که به لطف حسگر بزرگ و قدرتمند، تصاویر بسیار باکیفیتی را در شرایط نوری مختلف ثبت می‌کند. این مجموعه دوربین شامل یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض، یک سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. برای عکس‌های سلفی نیز یک دوربین 32 مگاپیکسلی در قسمت جلویی تعبیه شده که تصاویر را با وضوح بالا و جزئیات خوب به ثبت می‌رساند.
در قلب سامسونگ گلکسی M53 5G یک پردازنده هشت‌هسته‌ای MediaTek Dimensity 900 قرار گرفته است. این پردازنده، عملکرد روان و پرقدرت را در کنار مصرف بهینه انرژی فراهم می‌کند. همراه با 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی، کاربران می‌توانند اپلیکیشن‌های مختلف را بدون هیچ‌گونه کاهش سرعت در این گوشی اجرا کنند. گلکسی M53 5G به یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپری مجهز شده که برای یک روز کامل استفاده سنگین کافی است. این دستگاه از فناوری شارژ سریع 25 وات نیز پشتیبانی می‌کند که باتری را در مدت کوتاهی شارژ خواهد کرد تا کاربران نگران طولانی شدن زمان شارژ نباشند.

سامسونگ گلکسی M53 5G

سامسونگ گلکسی M53 5G یکی از جدیدترین اعضاء خانواده گوشی‌های سری M سامسونگ است

شیائومی ردمی نوت 10 پرو

یکی دیگر از گزینه‌ها برای انتخاب بهترین گوشی در رنج 4 میلیون، شیائومی ردمی نوت 10 پرو است که از محصولات محبوب و پرفروش این برند چینی محسوب می‌شود که با ارائه مشخصات قوی و قیمتی مقرون‌به‌صرفه، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. ردمی نوت 10 پرو با طراحی مدرن و جذاب، به راحتی توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. این دستگاه بدنه‌ای شیشه‌ای در پشت و جلو دارد که با فریم پلاستیکی احاطه شده است. صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED آن نیز کیفیت تصویر بسیار خوبی ارائه می‌دهد. این نمایشگر از نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند. یکی از ویژگی‌های برجسته ردمی نوت 10 پرو، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی آن است که عکس‌های با کیفیت و جزئیات بالا را ثبت می‌کند. این دوربین از فناوری‌های هوش مصنوعی برای بهبود تصاویر بهره می‌برد و امکان ثبت تصاویر در شرایط نوری مختلف را بهبود می‌بخشد. علاوه بر دوربین اصلی، این موبایل سه لنز دیگر شامل یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک حس‌گر عمق 2 مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز در بالای نمایشگر و به‌صورت حفره‌ای طراحی شده است.
شیائومی ردمی نوت 10 پرو از تراشه Qualcomm Snapdragon 732G بهره می‌برد که عملکرد مناسبی برای این گوشی میان‌رده فراهم می‌کند. این پردازنده به همراه 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم، عملکردی روان در برنامه‌های مختلف و بازی‌های سنگین ارائه می‌دهد. حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی آن نیز استفاده راحت از اپلیکیشن‌های متعدد را امکان‌پذیر کرده است. باتری 5020 میلی‌آمپری ردمی نوت 10 پرو یکی دیگر از نقاط قوت این گوشی به‌شمار می‌آید. با پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات، کاربر می‌تواند در مدت زمان کوتاهی گوشی خود را به سرعت شارژ کند. نکته قابل توجه اینکه کیفیت صدای خروجی بلندگوهای استریو این گوشی بسیار خوب است و برای پخش موسیقی یا تماشای ویدیو، تجربه‌ای لذت‌بخش را ارائه می‌دهد.

شیائومی ردمی نوت 10 پرو

ردمی نوت 10 پرو با طراحی مدرن و جذاب، به راحتی توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند

Realme 9 Pro

در دنیای گوشی‌های هوشمند، سری گوشی‌های Realme با ارائه امکانات و قابلیت‌های مطلوب نسبت به قیمت، توانسته است جایگاه خوبی در بازار میان‌رده‌ها به‌دست آورد. اگر به دنبال خرید بهترین گوشی تا 4 میلیون از این برند هستید، می‌توانیدRealme 9 Pro را در نظر بگیرید. این گوشی با طراحی چشم‌نواز و بدنه‌ای از جنس پلاستیک براق، احساس برخورداری از کیفیت بالا را به کاربران می‌دهد. پنل پشتی این گوشی به‌گونه‌ای طراحی شده است که با تغییر زاویه نور، رنگ‌های متنوعی را به نمایش می‌گذارد که به زیبایی دستگاه می‌افزایند. گوشی Realme 9 Pro صفحه نمایش 6.6 اینچی با پنل IPS LCD و رزولوشن Full HD+ دارد. یکی از نقاط قوت این صفحه نمایش، نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی آن است که تجربه‌ای روان و بدون لگ را هنگام گشت و گذار در منوها یا انجام بازی‌ها ارائه می‌دهد.
از نظر عملکرد،Realme 9 Pro از تراشه Qualcomm Snapdragon 695 5G بهره می‌برد که پردازنده‌ میان‌رده قدرتمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G است. این تراشه با معماری ۶ نانومتری و هشت‌هسته‌ای، علاوه بر اجرای بدون مشکل اپلیکیشن‌های روزمره، تجربه بازی‌ها و اپلیکیشن‌های سنگین را نیز به خوبی مدیریت می‌کند. Realme 9 Pro با 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم قابل خریداری است که در کنار آن حافظه داخلی 128 گیگابایتی قابل ارتقاء از طریق کارت حافظه نیز به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون نگرانی از فضای ذخیره‌سازی، فایل‌های خود را حفظ کنند. در بخش دوربین نیز گوشیRealme 9 Pro به یک ماژول دوربین سه‌گانه به شرح زیر مجهز است:
• دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی
• دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی
• دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی
این مجموعه دوربین به کاربران امکان می‌دهد تا در شرایط نوری مختلف، عکس‌های باکیفیت و حرفه‌ای بگیرند. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی آن نیز برای عکاسی سلفی و تماس‌های ویدیویی مناسب است. از ویژگی‌های مهم هر گوشی هوشمند می‌توانیم به عمر باتری آن اشاره کنیم. در گوشیRealme 9 Pro شاهد باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هستیم که به راحتی تا یک روز کامل استفاده معمولی را پشتیبانی می‌کند.

Realme 9 Pro

این گوشی با طراحی چشم‌نواز و بدنه‌ای از جنس پلاستیک براق، احساس برخورداری از کیفیت بالا را به کاربران می‌دهد

هواوی نوا 9 SE

هواوی به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در تولید گوشی‌های هوشمند، همواره با ارائه محصولاتی با کیفیت بالا و طراحی جذاب توانسته است جایگاه ویژه‌ای در بازار موبایل برای خود کسب کند. در صورتی‌که می‌خواهید برای خرید گوشی هواوی در رنج تا 4 میلیون تومان اقدام کنید، می‌توانید به سراغ هواوی نوا 9 SE بیایید. در این گوشی شاهد طراحی باریک هستیم. قاب پشتی آن نیز با ترکیبی از شیشه و پلاستیک براق، جلوه‌ای خاص به دستگاه بخشیده است. این گوشی دارای نمایشگر 6.78 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن Full HD+ است که تصاویری با وضوح و جزئیات خوب ارائه می‌دهد. هواوی نوا 9 SE از پردازنده Snapdragon 680 استفاده می‌کند که در دسته گوشی‌های میان‌رده، عملکردی قابل قبول دارد. این پردازنده به همراه 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 تا 512 گیگابایت حافظه داخلی به کاربر امکان می‌دهد تا با خیال راحت به اجرای برنامه‌های روزمره، بازی‌ها و مدیریت چندوظیفه‌ای بپردازد.
از نقاط قوت اصلی این گوشی، دوربین 108 مگاپیکسلی اصلی آن است که عکس‌هایی با وضوح بالا و رنگ‌های جذاب را ثبت می‌کند. در کنار این دوربین، لنزهای اولترا واید 8 مگاپیکسلی، ماکرو 2 مگاپیکسلی و حس‌گر عمق 2 مگاپیکسلی نیز وجود دارند که به شما امکان می‌دهند تا در شرایط مختلف، عکاسی خلاقانه‌تری داشته باشید. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این گوشی نیز کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. علاوه بر تمام این ویژگی‌ها، هواوی نوا 9 SE دارای باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می‌کند.

هواوی نوا 9 SE

این گوشی دارای نمایشگر 6.78 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن Full HD+ است

سامسونگ گلکسی A52s 5G

سامسونگ گلکسی A52s 5G یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ و از گزینه‌های اصلی برای انتخاب بهترین گوشی تا 4 میلیون است. این موبایل با وزن 189 گرم و ضخامت 8.4 میلی‌متر، به راحتی در دست قرار می‌گیرد و احساس راحتی به کاربر می‌دهد. صفحه نمایش بزرگ و بدون حاشیه و یک حفره کوچک برای دوربین سلفی نیز دارد که ظاهری مدرن و کاربرپسند را برای آن رقم زده‌اند. سامسونگ A52s 5G از صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1800×2400 پیکسل و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز بهره می‌برد. این نمایشگر با رنگ‌های زنده و کنتراست بالا، تجربه بصری بی‌نظیری را برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین، روشنایی بالا در این نمایشگر، استفاده راحت از گوشی در محیط‌های روشن و نور شدید را امکان‌پذیر کرده است.
قدرت این گوشی برگرفته از چیپست Qualcomm Snapdragon 778G 5G است که از تکنولوژی 5 نانومتری بهره می‌برد. این پردازنده هشت‌هسته‌ای، به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 642L، توان پردازشی قابل توجهی را برای بازی‌ها و اپلیکیشن‌های سنگین فراهم می‌کنند. سامسونگ A52s 5G در نسخه‌های مختلف با رم‌های 4 تا 8 گیگابایتی عرضه شده است که عملکردی سریع و روان را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این گوشی مجهز به دوربین چهارگانه است. دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با قابلیت لرزش‌گیر اپتیکال، عکس‌های شارپ و باکیفیتی ثبت می‌کند و دوربین 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض، دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو و دوربین 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق نیز تجربه عکاسی متنوعی را برای کاربران فراهم می‌کنند. دوربین سلفی نیز 32 مگاپیکسلی است و برای گرفتن عکس‌های باکیفیت در شرایط نوری مختلف مناسب خواهد بود. این گوشی با باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود که به راحتی یک روز کامل استفاده معمولی را پوشش می‌دهد. پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی نیز این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورد که گوشی خود را در مدت کوتاهی شارژ کنند. اگر بودجه کمتری دارید و می‌خواهید بهترین گوشی تا 3 میلیون را از سامسونگ بخرید، می‌توانید A31 را در نظر بگیرید و برای خرید آن اقدام کنید.

سامسونگ گلکسی A52s 5G

سامسونگ گلکسی A52s 5G یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ است

شیائومی 11 لایت NE 5G

اگر به دنبال تهیه بهترین گوشی تا 4 میلیون با مشخصات قابل توجه هستید، شیائومی 11 لایت NE 5G گزینه مناسبی است که می‌توانید برای خرید آن اقدام کنید. این موبایل با طراحی باریک و سبک، یکی از جذاب‌ترین مدل‌ها در رده خود محسوب می‌شود که با وزن تنها 158 گرم و ضخامت 6.8 میلی‌متر، به راحتی در دست جای می‌گیرد و حمل آن نیز بسیار آسان خواهد بود. گوشی شیائومی 11 لایت NE 5G به صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ مجهز شده است. این نمایشگر با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز، کیفیت قابل توجهی دارد. همچنین با قابلیت پشتیبانی از HDR10+ کمک می‌کند تا رنگ‌ها با دقت بیشتری نمایش داده شوند و تجربه تماشای فیلم و بازی کردن به طرز چشم‌گیری بهبود یابد. این گوشی با پردازندهSnapdragon 778G عرضه می‌شود که عملکردی سریع و پایدار را ارائه می‌دهد. با توجه به 6 یا 8 گیگابایت RAM و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی، این گوشی برای اجرای هم‌زمان برنامه‌ها و بازی‌های سنگین به راحتی عمل می‌کند. پشتیبانی از فناوری 5G نیز باعث می‌شود تا بتوانید به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا کنید.

شیائومی 11 لایت NE 5G

گوشی شیائومی 11 لایت NE 5G به صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ مجهز شده است

شیائومی 11 لایت NE 5G دارای دوربین سه‌گانه در قسمت پشتی است که شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی هستند. این ترکیب به کاربران امکان عکاسی در شرایط مختلف را می‌دهد و کیفیت تصاویر فوق‌العاده را تضمین می‌کند. دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی نیز برای علاقه‌مندان به عکاسی سلفی و ویدیوهای زنده بسیار مناسب است. این گوشی با باتری 4250 میلی‌آمپری خود، طول عمر بالایی را ارائه می‌دهد. پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات نیز این فرصت را برای کاربران فراهم می‌کند که شارژ باتری را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند و محدودیتی برای استفاده از گوشی خود نداشته باشند. البته اگر در این سری به دنبال بهترین گوشی تا 6 میلیون هستید، می‌توانید مدل رم 8 گیگابایت و 256 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی را برای خرید در نظر بگیرید.

حرف آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا به این پرسش مهم که گوشی تا 4 میلیون چی بخرم، پاسخ دهیم. همان‌طور که مشاهده کردید، در این رنج قیمت، شیائومی ردمی نوت 11، سامسونگ گلکسی A33 5G، پوکو X4 پرو و… گزینه‌های خوبی برای شما خواهند بود؛ بنابراین می‌توانید برای خرید این محصولات اقدام کنید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 7 =