Banner Image
استایل جذاب دخترانه با پافر

استایل جذاب دخترانه با پافر

امتیاز دهید

هنگامی که دما شروع به کاهش می‌کند، شما به لباسی نیازی دارد که علاوه بر محافظت از شما در برابر بادهای زمستانی، استایلی زیبا و جذابی برای شما به ارمغان بیاورد و در هر جمعی بدرخشید. پافر یکی از لباس‌های زمستانی جذابی است که در چند سال اخیر برای شما پرطرفدار شده، بااین‌وجود ممکن است برایتان سؤال شود که ” با پافر چی بپوشم “.

استایل دخترانه با پافر آن‌قدرها که فکر می‌کنید سخت نیست، در ادامه این مطلب انواع سبک پوشش با پافر را برای دخترهای خوش‌پوش بررسی خواهیم کرد تا بتوانید زیباتر و جذاب‌تر از همیشه به نظر برسید. پس اگر به دنبال خوشتیپ‌تر شدن در فصل زمستان هستید، خواندن ادامه این مطلب را به هیچ وجه از دست ندهید.

1.    استایل خیابانی با پافر

استایل خیابانی با پافر یک استایل راحت و مدرن  امروزی بوده و همان‌طور که از نام آن مشخص است برای محیط‌های شهری و خیابانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این استایل از ترکیب لباس‌های راحت با پافرهای دارای طرح جوانانه و مدرن استفاده می‌شود. اگر برایتان جای سؤال است که در استایل خیابانی با پافر چی بپوشم به موارد زیر توجه داشته باشید:

استایل خیابانی با پافر

استایل خیابانی با پافر یک استایل راحت و مدرن امروزی بوده و همان‌طور که از نام آن مشخص است برای محیط‌های شهری و خیابانی مورد استفاده قرار می‌گیرد

·        انتخاب پافر درست

در انتخاب پافر سعی کنید به دنبال محصولاتی با طراحی‌های جوانانه و مدرن، رنگارنگ، نقاشی شده یا دارای جزئیات شیک باشید. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که پافر به اندازه کافی گرم باشد تا در فصل‌های سرد سال هم مناسب باشد.

·        استفاده از لباس‌های غیررسمی

برای این سبک استایل دخترانه شاید بپرسید که با پافر چی بپوشم؟ بهتر است از تی‌شرت‌ها، سویشرت‌ها یا تاپ‌های غیررسمی استفاده کنید. همچنین به دنبال یک شلوار جین آبی بوده یا همراه با آن یک شلوار اسپرت بپوشید. استفاده از کلاه‌های بسکتبالی، کلاه‌های بیسبالی، یا شال‌گردن با طرح‌های جوانانه و کفش‌های ورزشی مدرن و راحت که با رنگ پافر هماهنگ باشند هم توصیه می‌شود.

بیشتر بخوانید:پافر چیست؟

·        انتخاب اکسسوری درست

استفاده از اکسسورهای جوانانه و مدرنی مانند دستبند، گوشواره، یا ساعت‌های ورزشی برای استایل خیابانی بسیار عالی است. همچنین می‌توانید از کیف کوچک روی پافر یا کمری زیر پافر و اسکارف‌ها هم می‌توانید استفاده کنید. در نهایت فراموش نکنید که استایل خیابانی با پافر علاوه بر این که جوانانه و مدرن است، بسیار راحت بوده و حرکت و برای فعالیت‌های روزمره در شهر بسیار مناسب است.

2.    استایل راک اند رول با پافر

استایل راک و رول با پافر برای رسیدن به یک ظاهر خاص قابل استفاده است و شخصیتی الهام گرفته از عناصر موسیقی راک و رول به شما هدیه می‌دهد تا مدرن و امروزی به نظر برسید. اگر دوست دارید بدانید در استایل راک اند رول با پافر چی بپوشم به موارد زیر توجه داشته باشید:

·        انتخاب پافر درست

بهتر است برای چنین استایلی از پافر با طرح‌های گرافیکی مانند تصاویر گیتار یا نقاشی‌های راک استفاده کنید. همچنین باید اشاره کرد که بهتر است پافری به رنگ‌های تیره و شاهکاری مانند مشکی، خاکستری، قرمز و سبز تیره انتخاب کنید.

استایل راک اند رول با پافر

بهتر است برای چنین استایلی از پافر با طرح‌های گرافیکی مانند تصاویر گیتار یا نقاشی‌های راک استفاده کنید

·        انتخاب لباس‌های مکمل درست

استفاده از تی‌شرت‌ها یا سویشرت‌های با لوگوها یا نقش‌های مربوط به موسیقی راک برای چنین استایلی بسیار مناسب است. همچنین برای آنکه ظاهری جذاب‌تر داشته باشید می‌توانید همراه با آن ژاکت، لباس‌های چرمی یا شلوار چرم بپوشید. یک شلوار جین هم آن را تکمیل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:استایل پاییزی دخترانه

·        اکسسوری و کفش مناسب

برای تکمیل ظاهر راک اند رول گردنبند‌های چرمی، دستبند‌های فلزی یا گوشواره‌ها، انگشترها و حلقه‌ها با طرح‌های خاص هم مناسبی هستند. همچنین می‌توانید کفش‌های بوت یا کفش‌های چرمی متناسب با استایل راک استفاده کنید.

3.    استایل کاژوال با پافر

استایل کاژوال (Casual) با پافر یک تیپ مدرن و درعین‌حال بسیار راحت است که با انتخاب لباس‌ها و اکسسوری‌های مناسب، به شما امکان می‌دهد در هر روز و موقعیتی و مناسبی بسیار شیک و جذاب به نظر برسید. اگر دوست دارید بدانید که در استایل کاژوال با پافر چی بپوشم به موارد زیر توجه داشته باشید:

·        انتخاب پافر مناسب

برای این مدل استایل دخترانه به پافری با طراحی‌های جذاب و رنگ‌های جوانانه و زنده نیاز دارید. پافر باید دارای برش‌ها و جزئیات مدرن باشد تا امروزی‌تر به نظر برسید. فرقی ندارد پافر کوتاه بخرید یا بلند بهتر است به جزئیات دوخت و مدل توجه داشته باشید.

·         انتخاب لباس‌های مکمل و کفش درست

برای این استایل نیاز به تی‌شرت‌ها یا سویشرت‌های راحت و ترجیحاً کمرنگ زیر پافر خود دارید. همچنین برای شلوار نیز می‌توانید از  میان شلوار جین یا شلوار اسپرت یکی را انتخاب کنید. یک کلاه بافت یا کلاه کاپ نیز چنین استایلی را برای شما تکمیل و زیباتر خواهد کرد.

استایل کاژوال با پافر

یک کلاه بافت یا کلاه کاپ نیز چنین استایلی را برای شما تکمیل و زیباتر خواهد کرد

·        انتخاب کفش و اکسسوری مناسب

انتخاب کفش‌های ورزشی مدرن یا کفش‌های راحتی با رنگ‌ها و طراحی‌های هماهنگ با پافر یا کتانی یکی از نکات مهمی است که باید برای دستیابی به استایل کژوال به آن توجه داشت.همچنین می‌توانید از اکسسورهای ساده و مدرن مانند گردنبند‌های نازک، گوشواره‌های ساده و ساعت‌های کم‌حجم و مدرن استفاده کنید.

بیشار بخوانید:چیدمان کمد لباس: چطور کمد لباس را بچینیم؟

4.    استایل شیک و رسمی با پافر

چنین تیپی یک تلفیق جالب و جذاب از لباس‌های رسمی با لباس مدرن و امروزی چون پافر است. این استایل بیشتر برای موقعیت‌ها و رویدادهای خاصی که نیاز به لباس‌های اداری و رسمی دارند در فصل زمستان مناسب است. در ادامه بیشتر در مورد اینکه برای استایل رسمی با پافر چی بپوشم توضیح داده شده است.

·        انتخاب پافر مناسب

انتخاب پافر مناسب برای چنین استایل اهمیت زیادی دارد؛ زیرا این لباس در ظاهر برای استایل راحتی و اسپرت کاربرد دارد و ست کردن با  لباس‌های رسمی آن ممکن است برای شما سخت باشد. برای این کار باید از پافری با رنگ‌های کلاسیک و متناسب با تنوع رنگ لباس‌های رسمی خود استفاده کنید.

استایل شیک و رسمی با پافر

چنین تیپی یک تلفیق جالب و جذاب از لباس‌های رسمی با لباس مدرن و امروزی چون پافر است

·        انتخاب لباس‌های مکمل و کفش درست

ترکیب پافر با لباس‌های رسمی مانند یقه‌اسکی و حتی کت جذاب خواهد شد. بهتر است لباسی که برای زیر پافر انتخاب می‌کنید دارای برش و دوخت شیک بوده و مناسب برای موقعیت رسمی باشد. همچنین رنگ آن ترجیحاً کلاسیک و دارای هماهنگ با رنگ پافر  داشته باشند. کفش چرم یا بوت با کمی پاشنه نیز این استایل را تکمیل می‌کند.

·        انتخاب اکسسورهای و کیف مناسب

استفاده از اکسسورهای شیک مانند گردنبند‌ها، گوشواره‌ها یا دستبند‌های جواهراتی و انتخاب یک ساعت با طراحی‌های کلاسیک برای این استایل مناسب است. همچنین می‌توانید انتخاب از یک کیف‌دستی یا کیف زنانه برای تکمیل ظاهر خود استفاده کنید که حالت رسمی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:چگونه کاپشن چرم را بشوییم

5.     استایل اسپرت با پافر

استایل اسپرت و راحتی با پافر یک تلفیق از لباس‌های ورزشی با لمس‌های مدرن و راحتی است. این استایل عالی برای فعالیت‌های ورزشی، پیاده‌روی، یا فعالیت‌های روزانه است و به شما امکان می‌دهد در عین راحتی، شیک و مدرن ظاهر شوید. در زیر توضیحات بیشتری درباره استایل ورزشی و راحتی با پافر آورده شده است:

·        انتخاب پافر مناسب

انتخاب پافر با برش‌ها و جزئیات مناسب برای فعالیت‌های ورزشی، مانند پافرهای ضدآب و سبک برای چنین استایلی عالی است. توصیه می‌شود برای انتخاب رنگ هم کمی جسور باشید و محصولی با رنگ طبیعت یا زنده و شاد انتخاب کنید.

·        انتخاب لباس‌های مکمل و کفش درست

ترکیب پافر با لباس‌های ورزشی مانند تی‌شرت‌ها، شلوارهای ورزشی، یا لگ به شما کمک می‌کند تا جذاب و اسپرت‌تر به نظر برسید. اگر پافری سبک انتخاب کرده‌اید، بهتر است زیر آن حتماً بافت یا لباسی با آستین‌بلند بپوشید تا گرم بمانید. کفش‌های ورزشی با زیره‌های انعطاف‌پذیر و ظاهر مدرن هم انتخاب خوبی برای تکمیل آن هستند.

استایل اسپرت با پافر

استایل اسپرت و راحتی با پافر یک تلفیق از لباس‌های ورزشی با لمس‌های مدرن و راحتی است

·        انتخاب اکسسوری مناسب و کیف

استفاده از اکسسورهای اسپرت مانند ساعت‌های هوشمند و دستبند‌ها یا مچ‌بندهای هوشمند به همراه کلاه‌های ورزشی استایل شما را تکمیل خواهد کرد. همچنین می‌توانید از کیف کمری نیز برای استایل اسپرت با  پافر استفاده کنید و از جذابیت ظاهری خود لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:کاپشن گورتکس چیست

6.     استایل مونوکروم با پافر

اگر از سر تا پا یک رنگ بپوشید، حتی ابتدایی‌ترین تیپ‌ها هم می‌توانند فکرشده به نظر برسند. به این سبک پوششی استایل مونوکروم گفته می‌شود.  اگر مدام از خود می‌پرسید که برای چنین ظاهری با پافر چی بپوشم به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • بهتر است تمام قطعات لباس از شلوار تا تی‌شرت و … از یک رنگ باشند.
  • اگر لباس‌های همرنگ ندارید جای نگرانی نیست چون می‌توانید از یک طیف رنگی استفاده کنید.
  • پافر کوتاه در این استایل را هم با شلوار و هم با دامن همرنگ ست کنید.
  • لزومی ندارد که کیف و کفش دقیقاً رنگ دیگر اجزا را داشته باشد، اما همخوانی و هماهنگی رنگ‌ها را فراموش نکنید.
استایل مونوکروم با پافر

• اگر لباس‌های همرنگ ندارید جای نگرانی نیست چون می‌توانید از یک طیف رنگی استفاده کنید

سخن پایانی

در این مطلب انواع سبک پوشش و استایل دخترانه با پافر بررسی شد تا ظاهری جذاب و مدرن حتی با این لباس زمستانی داشته باشید و به جواب سؤال خود یعنی با پافر چی بپوشم برسید. فراموش نکنید که در هر یک از این استایل‌ها، مهم‌ترین نکته این است که پافر به‌عنوان یک لباس بخصوص با سبک کلی استایل هماهنگ شود تا یک ظاهر امروزی و جذاب داشته باشید. در زمستان نیاز است تا در کمد هر دختری یک پافر جذاب باشد و با آن مثل ستاره در هر جمعی بدرخشد.

سوالات متداول

  • بهترین استایل با پافر چیست؟

اگر این سوال را در ذهن دارید که با پافر چی بپوشم تا جذاب‌تر به چشم بیایم، باید بدانید که سلیقه شخصی شما بهترین راهنما است و در دنیای مد بهترین ظاهر آن چیزی به شمار می‌رود که به شما اعتمادبه‌نفس بدهد.

  • زیر پافر چی بپوشم؟

می‌توان انواع تی‌شرت، پیراهن، کراپ، بافت، هودی و حتی کت را زیر پافر پوشید. فقط دقت داشته باشید که باعث نشود هنگام پوشیدن پافر حس خفگی و تنگ بودن لباس به شما دست بدهد به‌خصوص در ناحیه آستین کشیده و تنگ به نظر نرسد.

  • آیا می‌توان پافر دخترانه را با دامن ست کرد؟

بله، هیچ محدودیتی برای پاسخ به این سوال که با با پافر چی بپوشم وجود ندارد. فرقی ندارد پافر کوتاه یا بلند باشد، یک دامن جذب بافت یا یک دامن پشمی گشاد را می‌توان راحت با آن ست کرد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =