Banner Image
بررسی سامسونگ s24 شمشیر دو لبه سامسونگ

بررسی سامسونگ s24 شمشیر دو لبه سامسونگ

امتیاز دهید

اگر می‌خواهید برای خرید یکی از ارزان‌ترین و البته خوش‌دست‌ترین پرچمداران شرکت سامسونگ اقدام کنید، می‌توانید گوشی سامسونگ اس 24 را در نظر بگیرید و از این محصول استفاده کنید. در‌صورتی‌که علاقه‌مند به خرید این موبایل هستید، با ما در این مطلب از وب‌سایت پیندو همراه باشید تا به نقد و بررسی سامسونگ s24 بپردازیم و درباره مشخصات فنی این دستگاه صحبت کنیم.

معرفی سامسونگ  s24

معرفی سامسونگ s24

سامسونگ s24 با رزولوشن 1080×2340 پیکسل

موضوع مهمی که برای خرید گوشی اس 24 باید به آن توجه کنید، مشخصات فنی این دستگاه است. جهت بررسی و ارزیابی مشخصات فنی این گوشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

گوشی S24 سامسونگ
صفحه نمایش
Dynamic LTPO AMOLED 2X نوع
6.2 اینچ اندازه
1080×2340 پیکسل رزولوشن
پردازنده
Exynos 2400 در مدل بین‌المللی

Qualcomm SM8650-AC Snapdragon 8 Gen 3 در مدل مخصوص آمریکا، کانادا و چین

چیپست
8 یا 10 هسته‌ای پردازنده مرکزی
Xclipse 940 در مدل بین‌المللی

Adreno 750 در مدل مخصوص آمریکا، کانادا و چین

پردازنده گرافیکی
حافظه
8 یا 12 گیگابایت رم
128، 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی
خیر پشتیبانی از کارت حافظه
دوربین
50 مگاپیکسل دوربین اصلی
12 مگاپیکسل دوربین فوق عریض
10 مگاپیکسل دوربین تله فوتو
12 مگاپیکسل دوربین سلفی
باتری
4000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت
لیتیوم یونی نوع
بله شارژ سریع
ابعاد و وزن
147×70.6×7.6 میلی‌متر ابعاد
167 گرم وزن

اگر بخواهیم به نقد و بررسی سامسونگ s24 در بخش‌های مختلف بپردازیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

طراحی و کیفیت ساخت

در دنیای موبایل‌های هوشمند پرچمدار،S24  با ظاهری شیک و مینیمال، وزنی سبک و ابعاد جمع‌وجور، گزینه‌ای ایده‌آل برای آن‌هایی است که به دنبال گوشی خوش‌دست و خوش‌صورت هستند. طراحی این گوشی به‌گونه‌ای است که در نگاه اول نظر هرکسی را به خود جلب می‌کند. شرکت سامسونگ S24 را با ظرافت تمام در 7 رنگ جذاب و متنوع عرضه کرده است که هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. این برند با استفاده از فریم مات و تخت به جای فریم براق گرد، حس خوش‌دستی این دستگاه را دوچندان کرده است. در این فریم تخت نه تنها از لبه‌های تیز و آزاردهنده خبری نیست، بلکه اصطکاک گوشی را در دست افزایش می‌دهد و از افتادن آن جلوگیری می‌کند.

جنس بدنه

شرکت سامسونگ در طراحی بدنه گلکسی S24 از آلومینیوم استفاده کرده است؛ این جنس بدنه کمک می‌کند تا S24 مقاومت قابل توجهی پیدا کنید.

مقاومت در برابر خط و خش و ضربه

در کنار جنس بدنه، موبایل S24 سامسونگ مقاومت قابل توجهی در برابر خط و خش و ضربه دارد. در این گوشی شاهد استفاده از شیشه Corning Gorilla Glass هستیم. این محافظ باعث شده است تا نمایشگر گوشی در برابر خط و خش و ضربه بسیار مقاوم باشد.

گواهینامه‌های IP مقاومت در برابر آب و گرد و غبار

با خرید گوشی گلکسی s24 دیگر لازم نیست نگران نفوذ آب به گوشی خود باشید. این محصول با مقاومت چشمگیر در برابر آب تا عمق 1.5 متر به مدت 30 دقیقه، گواهی IP68 را کسب کرده است که بالاترین سطح استاندارد محافظت در برابر آب برای گوشی‌های هوشمند به‌حساب می‌آید. این ویژگی باعث شده است تا موبایلS24  خیال شما را از نفوذ قطرات مزاحم راحت نگه دارد.

ظاهر و زیبایی گوشی

ظاهر و زیبایی گوشی

از نظر ظاهر و زیبایی،S24 سامسونگ طراحی شیک، خوش‌دست و رنگ‌های متنوعی دارد

از نظر ظاهر و زیبایی،S24  سامسونگ طراحی شیک، خوش‌دست و رنگ‌های متنوعی دارد. این گوشی با طراحی زیبا و مینیمال به راحتی در دست جای می‌گیرد و به یکی از سبک‌ترین و خوش‌دست‌ترین پرچمداران سال‌های اخیر تبدیل شده است.

البته در نگاه اول، طراحی S24 تفاوت چندانی با S23 ندارد؛ اما سامسونگ با تغییراتی جزئی، S24  را نسبت به نسل قبل ارتقاء داده است. از جمله این تغییرات می‌توان به استفاده از فریم مات و تخت به جای فریم براق گرد اشاره کرد. این فریم جدید، حس بهتری در دست ایجاد می‌کند و لبه‌های تیز آن را از بین برده است.

همچنین شاهد آن هستیم که اس 24 در 7 رنگ متنوع عرضه شده است و شما می‌توانید این گوشی را در رنگ‌های جذاب زیر خریداری کنید:

  • مشکی
  • خاکستری
  • بنفش
  • زرد انبه‌ای
  • سبز
  • نارنجی
  • ارغوانی

این تنوع رنگی، سلیقه کاربران مختلف را پوشش خواهد داد. البته ممکن است پیدا کردن رنگ‌های فانتزی‌تر در ایران کمی دشوار باشد.

پنل گوشی

پنل گوشی

به منظور نقد و بررسی سامسونگ s24 در بخش پنل آن باید بگوییم کهS24 نسبت به S23 حاشیه‌های باریک‌تری دارد

به منظور نقد و بررسی سامسونگ s24 در بخش پنل آن باید بگوییم کهS24  نسبت به S23 حاشیه‌های باریک‌تری دارد که به سامسونگ اجازه می‌دهد تا با حفظ ابعاد گوشی، صفحه نمایش بزرگ‌تری را در تولید آن به‌کار ببرد. دوربین سلفی این گوشی به‌صورت پانچ هول در بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. همچنین شاهد آن هستیم که اسپیکرهای استریو به‌طور نامحسوس در لبه پایین و بالای صفحه نمایش جایگذاری شده‌اند. از طرف دیگر حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش قرار دارد و عملکردی سریع و دقیق را ارائه می‌دهد.

در بخش پنل پشتی، دوربین‌ها به‌صورت عمودی در پشت گوشی چیده شده‌اند و هرکدام با حلقه فلزی محافظت می‌شوند. رنگ‌بندی این گوشی نیز زیبا و چشم‌نواز است و به لطف پنل پشتی مات، جلوه دوچندانی پیدا می‌کند.

اسپیکر

اسپیکر

گوشی S24 با مجهز شدن به اسپیکرهای استریو، تجربه‌ صوتی فوق‌العاده را برای کاربران به ارمغان می‌آورد

گوشی S24 با مجهز شدن به اسپیکرهای استریو، تجربه‌ صوتی فوق‌العاده را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این اسپیکرها علاوه بر اینکه بسیار قدرتمند هستند، از فناوری دالبی اتموس (Dolby Atmos) نیز پشتیبانی می‌کنند تا صدایی فراگیر و سینمایی را برای شما رقم بزنند.

اسپیکر اصلی گوشی در لبه پایینی و در کنار پورت شارژر قرار گرفته و اسپیکر دوم نیز به ظرافت در حاشیه بالای صفحه نمایش تعبیه شده است. هر دو این اسپیکرها به‌رغم اندازه کوچکشان، صدایی واضح، رسا و با جزئیات دقیق را ارائه می‌دهند.

وزن و ضخامت گوشی

گلکسی S24 از نظر وزن و ضخامت در شمار یکی از خوش‌دست‌ترین موبایل‌ها قرار می‌گیرد. این دستگاه وزن 167 گرمی و ضخامت 7.6 میلی‌متری دارد. برخلاف S24 اولترا، غول پرچمداران سامسونگ، کار با S24 با یک دست نیز به آسانی امکان‌پذیر است که این ویژگی آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای کسانی تبدیل می‌کند که به دنبال موبایلی جمع‌وجور و خوش‌حالت هستند.

حسگر اثر انگشت

حسگر اثر انگشت

حسگر اثر انگشت S24 در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است و شاهد عملکردی فوق‌العاده‌ای با سرعتی شگفت‌انگیز در آن هستیم

حسگر اثر انگشت S24 در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است و شاهد عملکردی فوق‌العاده‌ای با سرعتی شگفت‌انگیز در آن هستیم. بررسی‌های انجام‌شده روی S24 سامسونگ نشان می‌دهند که باز کردن قفل گوشی با استفاده از حسگر اثر انگشت بسیار سریع و آسان است. محل قرارگیری حسگر نیز به‌گونه‌ای است که به راحتی می‌توانید با انگشت شصت خود آن را لمس کنید.

صفحه نمایش

سامسونگ بار دیگر با تولید اس 24 و نمایشگر فوق‌العاده آن، مرزهای تکنولوژی را جابه‌جا کرده است. این پنل 6.2 اینچی Dynamic LTPO AMOLED 2X نه تنها نسبت به نسل قبل برتری دارد، بلکه به یکی از بهترین نمایشگرهای موجود در بازار تبدیل شده است.

از ویژگی‌های کلیدی این نمایشگر می‌توانیم تکنولوژی LTPO را نام ببریم. این تکنولوژی به گوشی اجازه می‌دهد تا نرخ تازه‌سازی را با توجه به محتوای در حال نمایش به‌طور خودکار تنظیم کند. به‌طور مثال هنگام تماشای فیلم، نرخ تازه‌سازی به 24 هرتز که استاندارد فیلم است، کاهش می‌یابد و در رابط کاربری و وب‌گردی به 120 هرتز افزایش می‌یابد. این امر نه تنها باعث می‌شود تا تجربه کاربری روان‌تر و سریع‌تر شود، بلکه مصرف انرژی را نیز به‌طور قابل توجهی کاهش می‌دهد و به عمر باتری می‌افزاید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نمایشگر، روشنایی فوق‌العاده آن است. با حداکثر روشنایی 2600 نیت، اس 24 سامسونگ 50درصد روشن‌تر از نسل قبلی خود است. این به معنای وضوح تصویر عالی حتی در زیر نور مستقیم آفتاب خواهد بود؛ بدون اینکه ذره‌ای از کیفیت رنگ‌ها کاسته شود. برخلاف برخی گوشی‌های دیگر با روشنایی بالا، اس 24 در سطوح پایین روشنایی نیز عملکرد ایده‌آلی دارد؛ به این معنی که می‌توانید حتی در تاریکی مطلق بدون اذیت شدن چشمانتان از گوشی استفاده کنید.

در این صفحه نمایش شاهد رزولوشن 1080×2340 پیکسل و تراکم پیکسلی 416  ppi هستیم که باعث می‌شود تا این نمایشگر جزئیات دقیق و تصاویر واضحی را ارائه دهد. همچنین این صفحه نمایش از HDR10+  پشتیبانی می‌کند که طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها و کنتراست را برای تجربه‌ای سینمایی به ارمغان می‌آورد.

نرم افزار

اگر بخواهیم به نقد و بررسی سامسونگ s24 در بخش رابط کاربری و نرم‌افزار آن بپردازیم، باید بگوییم که گلکسی S24  با One UI 6.1 بر پایه اندروید 14 عرضه می‌شود. سامسونگ آپدیت‌های نرم‌افزاری را تا 7 سال، یعنی تا اندروید 21، تضمین می‌کند. همچنین یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باعث شده تا خیلی از افراد برای خرید آنلاینS24  اقدام کنند، این است که این گوشی به هوش مصنوعی مجهز شده که شامل تنظیم خودکار والپیپر، ترجمه زنده تماس تلفنی، خلاصه کردن متن و موارد دیگر است. البته برخی از این قابلیت‌ها تا پایان سال 2024 رایگان هستند و پس از آن نیاز به پرداخت هزینه اشتراک دارند.

سخت افزار

سخت افزار

سامسونگ مدعی است که Exynos 2400 عملکردی مشابه Snapdragon 8 Gen 3 دارد

یکی از ویژگی‌هایی که باید حتما در زمان خرید s24 به آن توجه کنید، سخت‌افزار این دستگاه است. این موبایل در ایران با پردازنده Exynos 2400 عرضه می‌شود؛ در حالی‌که در بازارهای آمریکا، کانادا و چین، مدلSnapdragon 8 Gen 3  نیز وجود دارد. سامسونگ مدعی است که Exynos 2400 عملکردی مشابه Snapdragon 8 Gen 3 دارد؛ البته تست‌های انجام‌شده و نظر کاربران درباره s24 نیز این ادعا را تایید می‌کنند.

این پردازنده با لیتوگرافی 4 نانومتری ساخته شده که به معنای مصرف برق کمتر و عملکرد بهتر است. از نقاط قوت این پردازنده می‌توانیم به گرافیک ساخت AMD اشاره کنیم که عملکردی در حد M1 اپل و Alder Lake  اینتل دارد. لازم به ذکر است کهS24  به NPU نیز مجهز شده که وظایف مربوط به هوش مصنوعی را بر عهده دارد.

S24 در نسخه‌های مختلف با حافظه و رم‌های متنوع عرضه می‌شود. شما می‌توانید این دستگاه را در مدل‌های 128 گیگ با 8 گیگ رم، 256 گیگ با 8 گیگ رم، 256 گیگ با 12 گیگ رم و 512 گیگ با 12 گیگ رم خریداری کنید.

دوربین سامسونگ  s24

دوربین سامسونگ s24

سامسونگ از همان ترکیب دوربین‌های S23 در این نسل هم استفاده کرده است

اگرچه در نگاه اول به نظر می‌رسد که دوربین‌های S24 و S24+ تفاوتی با نسل قبلی خود یعنی S23 و S23+ ندارند، اما سامسونگ در این نسل تغییرات ظریف کاربردی را اعمال کرده است. در این دستگاه شاهد استفاده از سنسورهای زیر هستیم:

  • دوربین اصلی: 50 مگاپیکسل واید
  • دوربین اولتراواید: 12 مگاپیکسل
  • دوربین تله فوتو: 10 مگاپیکسل با زوم 3 برابری
  • دوربین سلفی: 12 مگاپیکسل واید

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، سامسونگ از همان ترکیب دوربین‌های S23 در این نسل هم استفاده کرده است. با این‌حال گفته می‌شود که شاهد بهبودهایی در مواردی مانند عکاسی در نور کم و فیلمبرداری خواهیم بود. در ادامه به نقد و بررسی سامسونگ s24 در بخش دوربین آن می‌پردازیم:

دوربین اصلی

دوربین اصلی

تصاویر کمی کنتراست بیشتری دارند و شاهد ثبت عکس‌ها با رنگ‌های عالی هستیم.

به منظور ارزیابی عملکرد دوربین اصلی S24 باید به این موضوع اشاره کنیم که این دستگاه در مقایسه با S23، در زمان عکاسی در روز تفاوت قابل توجهی در کیفیت عکس‌های گرفته‌شده ندارد. البته تصاویر کمی کنتراست بیشتری دارند و شاهد ثبت عکس‌ها با رنگ‌های عالی هستیم.

دوربین فوق عریض

در بخش دوربین فوق عریض، گلکسی S24 مجهز به سنسور 12 مگاپیکسلی  Sony IMX564با اندازه سنسور 1/2.55 اینچ و اندازه پیکسل 1.4 میکرومتر است. از مشکلات رایج s24 می‌توانیم به عدم وجود فوکوس خودکار در این سنسور اشاره کنیم. در ارتباط با کیفیت عکس‌های ثبت‌شده با دوربین فوق عریض نیز باید بگوییم که شاهد تصاویری با جزئیات مناسب هستیم؛ اما افت جزئیات در زوم وجود دارد. این دوربین گسترده دارای دینامیکی خوب، کنتراست و وضوح مناسب و کاهش نویز بهتری نسبت به نسل قبل است؛ اما افت شدید کیفیت در نور کم در عکس‌ها مشاهده می‌شود.

نکته مهم دیگر این است که عملکرد این سنسور در شب چندان چشمگیر نیست و در نور کم، تصاویری بسیار پرنویز خواهید داشت که جزئیات بخش‌های تاریک در آن‌ها بسیار کم است. البته حالت نایت‌مود این موبایل با افزایش جزئیات، شارپنس، کنتراست و گستره دینامیکی، کیفیت تصاویر را بهبود می‌بخشد.

دوربین پریسکوپ تله فوتو

دوربین تله فوتو اس 23 با ثبت تصاویر با جزئیات دقیق و زوم قدرتمند خود شناخته می‌شود. این دوربین سنسور 10 مگاپیکسلی Samsung S5K3K1 با ابعاد 1/3.9 اینچ و پیکسل‌های 1.0 میکرومتری دارد و دارای زوم اپتیکال 3 برابر و زوم دیجیتال 30 برابر است.

عکس‌های این دوربین باکیفیت هستند و در آن‌ها جزئیات دقیق و شارپنس بالایی نیز وجود دارد. همچنین عملکرد خوبی را در زوم 3 برابری دوربین تله فوتو شاهد هستیم. البته افت کیفیت جزئی در زوم 10 برابر و افت قابل توجه در زوم‌های بالاتر نیز موضوع دیگری است که با آن مواجه خواهید شد.

دوربین سلفی

به منظور بررسی دوربین سلفی گلکسی S24 باید بگوییم که این دوربین، سنسور 12 مگاپیکسلی Samsung S5K3LU با دیافراگم f/2.2 دارد و قابلیت پشتیبانی از فوکوس خودکار تشخیص فاز دو پیکسلی برای این موبایل در نظر گرفته شده است. عکس‌های سلفی ثبت‌شده با S24 جزئیات قابل توجهی دارند و نویز آن‌ها نسبت به نسل قبلی به‌طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته است. در حالت پرتره، سوژه به‌طور دقیق از پس‌زمینه جدا می‌شود و تاری دلنشینی در پشت زمینه دیده خواهد شد.

به‌طور کلی دوربین سلفی گلکسی S24 عملکرد ایده‌آلی دارد و عکس‌های باکیفیت و پرجزئیاتی را ثبت می‌کند.  نمونه عکس‌های گرفته‌شده با این دوربین گواه این ادعاست. بدون شک S24 یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار برای گرفتن سلفی‌های باکیفیت است.

فیلمبرداری

گلکسی S24 به شما اجازه فیلمبرداری با کیفیت سینمایی را می‌دهد. با این گوشی می‌توانید ویدئوهایی با کیفیت خیره‌کننده 8K  و سرعت 30 فریم در ثانیه را ضبط کنید. S24  همچنین دارای قابلیت پشتیبانی از ضبط ویدئو با کیفیت 4K  با سرعت 30 یا 60 فریم در ثانیه است. برای داشتن ویدئوهایی با سرعت آهسته می‌توانید رزولوشن FHD و سرعت 30، 60 یا 240 فریم در ثانیه را در نظر بگیرید.

در محیط‌های با نور کافی، دوربین S24 جزئیات را با دقت بالا ثبت می‌کند و از رنج دینامیکی گسترده و جذب نور دقیق بهره می‌برد. لرزش‌گیر این گوشی نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و ویدئوهایی کاملا نرم و روان را به شما تحویل می‌دهد. حتی در شرایطی که اس 24 را به شدت تکان می‌دهید یا از پله‌ها پایین می‌آیید، لرزش‌گیر به خوبی لرزش‌ها را خنثی می‌کند و ویدئویی بدون افت کیفیت را ارائه می‌دهد.

عمر باتری s24

ظرفیت باتری S24 با افزایش 100 میلی‌آمپر ساعت نسبت به نسل قبل، به 4000 میلی‌آمپر ساعت رسیده است. انتظار می‌رفت با توجه به افزایش ظرفیت و نرخ نوسازی پویای نمایشگر LTPO، شارژدهی به‌طور قابل توجهی بهبود یابد، اما در عمل تفاوت چشمگیری با S23 مشاهده نمی‌شود.

بررسی انجام‌گرفته نشان می‌دهد که شما می‌توانید با این گوشی 23.5 ساعت مکالمه، 9.45 ساعت وب‌گردی، 17.4 ساعت پخش محتوا و به مدت 7.5 ساعت بازی را تجربه کنید. در استفاده معمولی S24  می‌تواند یک روز کامل دوام بیاورد. همچنین شاهد پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی در این محصول هستیم. البته شرکت سامسونگ از شارژ سریع 45 واتی در مدل‌های Plus  و Ultra استفاده کرده است که آن را در این مدل نمی‌بینیم.

مقایسه s24 با رقبا

در رنج قیمت گوشی سامسونگ سریs ، شاهد رقبای مختلفی برای اس 24 در بازار هستیم. به منظور مقایسه s24 با رقبای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مقایسه s24 با s23

در مقایسه سامسونگ گلکسی اس ۲۴ در مقابل اس ۲۳ باید بگوییم که هر دو این گوشی‌ها از صفحه نمایش‌هایی با رزولوشن یکسان بهره می‌برند. در بخش دوربین نیز شاهد تفاوتی بین این دو دستگاه نیستم. با این‌حال اس ۲۴ نمایشگر کمی بزرگ‌تر و روشن‌تری دارد؛ از پردازنده کم‌مصرف‌تری در آن استفاده شده است و در بخش باتری نیز S24 باتری بزرگ‌تری دارد.

مقایسه s24 با شیائومی 12

در مقایسه سامسونگ گلکسی S24 و شیائومی 12 نخستین تفاوتی که به چشم می‌خورد، این است که گلکسی اس 24 صفحه نمایش 6.8 اینچ دارد که کمی بزرگ‌تر از شیائومی 12 با نمایشگر 6.3 اینچ است. صفحه نمایش گلکسی اس 24 رزولوشن بالاتر نسبت به شیائومی 12 را ارائه می‌دهد. در بخش دوربین نیز گلکسی اس 24 از حسگر اصلی با مگاپیکسل بالاتر بهره می‌برد؛ البته شیائومی 12 نسبت به گلکسی اس 24 باتری بزرگ‌تری دارد.

تست گیمینگ  s24

تست گیمینگ s24

در تست‌های انجام‌شده، گلکسی S24 عملکرد فوق‌العاده‌ای در اجرای بازی‌ها از خود نشان داده است

در تست‌های انجام‌شده، گلکسی S24 عملکرد فوق‌العاده‌ای در اجرای بازی‌ها از خود نشان داده است. این گوشی می‌تواند سنگین‌ترین بازی‌ها مثل Genshin Impact را با بالاترین تنظیمات گرافیکی و نرخ فریم ریت مناسب اجرا کند. همچنین Call of Duty Mobile نیز بر روی این گوشی به‌طور کاملا روان و بدون افت فریم اجرا می‌شود.

البته در این بررسی پس از حدود 30 دقیقه بازی، دمای گوشی افزایش یافت؛ البته داغ شدن S24 چندان آزاردهنده یا مشکل‌ساز نبود. با این‌حال تست‌های استرس نشان می‌دهند که پس از یک ساعت بازی مداوم ممکن است شاهد افت 50درصدی عملکرد این گوشی باشید.

نقاط قوت و ضعف  s24

از نقاط قوت و ضعف  s24 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نقاط قوت

  • طراحی زیبا و کیفیت ساخت عالی
  • صفحه نمایش باکیفیت
  • پشتیبانی نرم‌افزاری عالی
  • داشتن قابلیت‌های هوش مصنوعی
  • قدرت خوب تراشه اگزینوس ۲۴۰۰
  • شارژدهی مناسب باتری
  • دوربین‌های مناسب

نقاط ضعف

  • تغییر نکردن دوربین‌ها نسبت به نسل قبلی
  • قیمت بالا

جمع‌بندی

پس از نقد و بررسی سامسونگ s24 می‌توان گفت که این موبایل در بررسی‌ها عملکرد خوبی داشته و با ارائه امکاناتی مثل کیفیت ساخت بالا، طراحی جذاب، دوربین‌های قدرتمند، نمایشگر عالی و رابط کاربری پر از قابلیت‌های هوش مصنوعی، نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. با این‌حال قیمت بالای S24 آن را به یکی از گران‌ترین گوشی‌های بازار تبدیل می‌کند. البته با توجه به عدم رجیستری آیفون‌های جدید و قیمت بالای پرچمداران دیگر، S24 می‌تواند گزینه مناسبی برای کسانی باشد که به دنبال گوشی پرچمدار کامپکت و خوش‌ساخت هستند. اگر می‌خواهید با بهترین قیمت برای خرید با گارانتی s24 اقدام کنید، می‌توانید از طریق فروشگاه پیندو به این هدف برسید. در سایت پیندو این امکان برای شما فراهم شده است تا انواع لوازم جانبی s24 را نیز با کمترین قیمت خریداری کنید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 15 =