Banner Image
بررسی دقیق گلکسی s24 اولترا

بررسی دقیق گلکسی s24 اولترا: غول جدید دنیای موبایل

امتیاز دهید

اگر برای خرید گوشی به دنبال یکی از قدرتمندترین موبایل‌های اندرویدی هستید، پیشنهاد ما این است که از بین محصولات موجود در بازار به سراغ S24 Ultra بروید و برای خرید آن اقدام کنید. اما برای خرید این موبایل باید اطلاعات جامع و کاملی را درباره آن به‌دست بیاورید. پس با ما همراه باشید تا در این مطلب از سایت پیندو به نقد و بررسی گلکسی S24 اولترا بپردازیم.

معرفی سامسونگ s24 اولترا

معرفی سامسونگ s24 اولترا

سامسونگ s24 ultra با پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای

پیش از صحبت از نقد و بررسی گلکسی S24 اولترا در بخش‌های مختلف، باید شما را با مشخصات فنی این دستگاه آشنا کنیم. مشخصات فنی s 24 ultra به شرح زیر است:

گوشی S24 Ultraسامسونگ
صفحه نمایش
Dynamic LTPO AMOLED 2X نوع
6.8 اینچ اندازه
3120×1440 پیکسل رزولوشن
پردازنده
Qualcomm SM8650-AC Snapdragon 8 Gen 3 چیپست
8 هسته‌ای پردازنده مرکزی
Adreno 750 پردازنده گرافیکی
حافظه
12 گیگابایت رم
256، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه داخلی
خیر پشتیبانی از کارت حافظه
دوربین
200 مگاپیکسل دوربین اصلی
12 مگاپیکسل دوربین فوق عریض
10 مگاپیکسل دوربین تله فوتو
50 مگاپیکسل دوربین تله فوتو پریسکوپ
12 مگاپیکسل دوربین سلفی
باتری
5000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت
لیتیوم یونی نوع
بله (45 وات) شارژ سریع
ابعاد و وزن
162.3×79×8.6 میلی‌متر ابعاد
232 گرم وزن

در ادامه به نقد و بررسی گلکسی S24 اولترا در بخش‌های مختلف آن می‌پردازیم:

طراحی و کیفیت ساخت

سامسونگ S24 اولترا با ظاهری شیک و مدرن و البته با برخی تغییرات کلیدی نسبت به نسل قبل، پا به عرصه گذاشته است. به‌طور کلی این موبایل طراحی جذابی دارد و این موضوع باعث خاص بودن این دستگاه شده است. در ادامه درباره بخش‌های مختلف طراحی این دستگاه صحبت می‌کنیم:

جنس بدنه

جنس بدنه

برای اولین بار در سری S، سامسونگ از فریم تیتانیومی در اس 24 اولترا استفاده کرده است

برای اولین بار در سری S، سامسونگ از فریم تیتانیومی در اس 24 اولترا استفاده کرده است که علاوه بر استحکام بالا، حس لوکس بودن را نیز به گوشی القاء می‌کند. برخلاف مدل‌های قبلی که پوشش مات برای آن‌ها در نظر گرفته شده بود، S24  اولترا فریم براقی دارد که باقی ماندن اثر انگشت روی آن را به حداقل می‌رساند. قاب پشتی گوشی نیز همچنان شیشه‌ای و مات و چیدمان دوربین‌ها مشابه نسل قبل است.

مقاومت در برابر خط و خش و ضربه

در کنار بدنه تیتانیومی که باعث شده است تا این گوشی مقاومت قابل توجهی پیدا کند، در گلکسی S24 اولترا شاهد پوشش Gorilla Glass Armor هستیم که روی صفحه نمایش این دستگاه قرار گرفته است. این پوشش کمک می‌کند تا صفحه نمایش این موبایل، ۴ برابر مقاومت بیشتری در مقابل خراشیدگی داشته باشد.

گواهینامه‌های IP(مقاومت در برابر آب و گرد و غبار)

درست مانند موبایل‌های نسل قبل، شرکت سامسونگ در S24 Ultra از گواهی IP68 استفاده کرده است. به دلیل این ویژگی، اس 24 اولترا می‌تواند ۳۰ دقیقه در عمق ۱٫۵ متری آب قرار بگیرد و با مشکلی مواجه نشود.

ظاهر و زیبایی گوشی

از نظر ظاهر و زیبایی، S24 Ultra به شکلی است که نظر هر کاربری را به خود جلب می‌کند. در وهله اول در این دستگاه حاشیه‌های باریک اطراف صفحه نمایش را مشاهده می‌کنیم که به زیبایی آن می‌افزایند و تجربه بصری فراگیرتری را ارائه می‌دهند. بدنه S24 Ultra از شیشه و فلز ساخته شده است که حس کیفیت و ظرافت را به کاربر منتقل می‌کند. در پشت گوشی نیز محفظه‌ای شیشه‌ای برای دوربین‌ها تعبیه شده که ظاهری مدرن و لوکس به آن داده است.

S24 Ultra  در رنگ‌های متنوعی از جمله مشکی، خاکستری، بنفش، زرد، آبی، سبز و نارنجی به فروش می‌رسد. رنگ‌های این گوشی خاص و چشم‌نواز هستند و به شما کمک می‌کنند تا استایلی منحصربه‌فرد داشته باشید.

اسپیکر

S24 Ultra پرچمدار جدید سامسونگ به‌شمار می‌آید که بار دیگر با دو اسپیکر استریو در بالا و پایین گوشی، تجربه صدای فراگیر را به کاربران ارائه می‌دهد. بلندگوی اصلی که در لبه پایینی قرار گرفته است، به‌طور یکپارچه طراحی شده و ظاهری مدرن‌تر به گوشی بخشیده است. اسپیکر دوم نیز در بالای نمایشگر، وظیفه اسپیکر مکالمه را بر عهده دارد.

سامسونگ که در S23 Ultra از اسپیکرهای باکیفیت استفاده کرده بود، در S24 Ultra پا را فراتر گذاشته و این بخش را ارتقاء داده است. صدای خروجی از S24 Ultra شفاف‌تر، بلندتر و با تفکیک صدای بهتر است. این موضوع کمک می‌کند تا S24 Ultra به یکی از گوشی‌های برتر بازار از نظر کیفیت اسپیکر تبدیل شود و به راحتی با رقبای خود در این زمینه برابری کند.

وزن و ضخامت گوشی

اگر برای خرید گوشی گلکسی s24 اولترا، وزن و ضخامت موبایل برای شما مهم است، باید بگوییم که این دستگاه وزنی برابر ۲۳۳ گرم دارد. از نظر ضخامت نیز باریک‌تر از نسل قبل شده و ضخامت آن به ۸٫۶ میلی‌متر رسیده است.

حسگر اثر انگشت

حسگر اثر انگشت

سامسونگ گلکسی S24 اولترا از یک حسگر اثر انگشت اولتراسونیک جدید و پیشرفته بهره می‌برد.

سامسونگ گلکسی S24 اولترا از یک حسگر اثر انگشت اولتراسونیک جدید و پیشرفته بهره می‌برد. این حسگر در بخش پایین صفحه نمایش دستگاه قرار گرفته است و کیفیت بالایی دارد.

صفحه نمایش

صفحه نمایش

سامسونگ بار دیگر با گلکسی S24 اولترا ثابت کرد که در ساخت نمایشگر بی‌رقیب است

سامسونگ بار دیگر با گلکسی S24 اولترا ثابت کرد که در ساخت نمایشگر بی‌رقیب است. اگرچه این گوشی در ظاهر شباهت زیادی به نسل قبلی خود دارد، اما در برخی از زمینه‌ها به‌طور قابل توجهی ارتقا‌ء یافته است. پنل به‌کار رفته در این دستگاه 6.8 اینچی از نوع Dynamic LTPO AMOLED 2X است. این نمایشگر رزولوشن  1440×3120 پیکسل دارد و در آن شاهد تراکم پیکسلی 505 هستیم. نرخ نوسازی این صفحه نمایش 120 هرتز تطبیقی است. همچنین این موبایل از فناوری HDR10+ پشتیبانی می‌کند.

به‌طور کلی این صفحه نمایش کیفیت تصویر ایده‌آلی دارد و رنگ‌های زنده و شارپ، محتوای HDR خیره‌کننده و وضوح فوق‌العاده را در آن می‌بینیم. این صفحه نمایش باعث کاهش انعکاس نور هم می‌شود و مشاهده محتوا در محیط‌های روشن را آسان می‌کند. با توجه به مشخصات که اس 24 اولترا در بخش صفحه نمایش دارد، باید گفت که صفحه نمایش این دستگاه یکی از بهترین نمایشگرهای موجود در بازار است. سامسونگ با ارتقاء روشنایی، کاهش انعکاس نور و حفظ کیفیت تصویر عالی، بار دیگر محصولی شاهکار خلق کرده است.

نرم افزار

نرم افزار

در این گوشی شاهد رابط کاربری One UI 6.1 بر پایه اندروید 14 هستیم

یکی از مواردی که برای خرید آنلاین s24 اولترا باید به آن توجه کنید، مشخصات نرم‌افزاری این دستگاه است. در این گوشی شاهد رابط کاربری One UI 6.1 بر پایه اندروید 14 هستیم. سامسونگ وعده 7 سال آپدیت نرم‌افزاری و امنیتی را به خریداران این دستگاه داده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این موبایل می‌توانیم به هوش مصنوعی جدید سامسونگ به نام Galaxy AI اشاه کنیم که برای راحتی و کارایی بیشتر طراحی شده و نظر کاربران نیز درباره s24 اولترا در بخش هوش مصنوعی آن مثبت بوده است. از مهم‌ترین و جذاب‌ترین قابلیت‌های Galaxy AI می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Circle to Search: با نگه داشتن دکمه هوم و کشیدن دایره به دور سوژه مورد نظر با قلم S Pen یا دست، گوشی آن را در وب جستجو می‌کند و نتایج را نمایش می‌دهد.
  • ترجمه لحظه‌ای تماس: شما می‌توانید مکالمه خود را با این گوشی به هر زبانی انجام دهید و سامسونگ آن را در لحظه به زبان دیگری ترجمه کند.
  • Chat Assist: با این فناوری می‌توانید چت‌های خود را به راحتی ترجمه کنید؛ در لحن متن، تغییر ایجاد کنید یا طول آن را افزایش دهید. غلط‌های املایی و گرامری نیز با قابلیت Chat Assist این گوشی تصحیح می‌شوند.
  • Transcript Assist: با این فناوری می‌توانید صدای ضبط‌شده را به متن تبدیل کنید و حتی ترجمه آن به زبان دیگر را انجام دهید. هوش مصنوعی می‌تواند ویس را به متن خلاصه‌شده نیز تبدیل کند.

البته یکی از مشکلات رایج s24 اولترا این است که هوش مصنوعی این دستگاه تا پایان سال 2025 میلادی رایگان است و پس از آن باید برای استفاده از آن اشتراک تهیه کنید.

سخت افزار

به منظور نقد و بررسی گلکسی S24 اولترا در بخش سخت‌افزار باید گفت که این موبایل مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 با معماری 4 نانومتری است. در این دستگاه شاهد پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای هستیم و پردازنده گرافیکی آن نیز Adreno 750 است. سامسونگ ادعا می‌کند که سیستم خنک‌کنندهS24  اولترا 90درصد بزرگ‌تر از نسل قبلی است. با این‌حال تست‌های انجام‌شده نشان می‌دهند که S24 اولترا پس از 4 بار اجرای یک تست خاص، تا 45درصد از عملکرد خود را از دست می‌دهد. با وجود این افت عملکرد، دمای گوشی تا حداکثر 44درجه افزایش می‌یابد که آزاردهنده نیست. این گوشی حتی بعد از یک ساعت بازی نیز بدون مشکل به فعالیت خود ادامه می‌دهد. به‌طور کلی گلکسی S24 اولترا از نظر سخت‌افزاری، دستگاه قدرتمندی است که می‌تواند با آیفون 15 پرو مکس رقابت کند و حتی در برخی موارد از آن پیشی بگیرد. این محصول برای انجام بازی‌ها و کارهای سنگین گرافیکی مناسب است.

دوربین سامسونگ s24 اولترا

دوربین سامسونگ s24 اولترا

یکی از مهم‌ترین دلایلی که خیلی از افراد برای خرید گوشی سامسونگ s24 اولترا اقدام می‌کنند، دوربین آن است

یکی از مهم‌ترین دلایلی که خیلی از افراد برای خرید گوشی سامسونگ s24 اولترا اقدام می‌کنند، دوربین آن است. در ادامه به نقد و بررسی گلکسی S24 اولترا در بخش دوربین آن می‌پردازیم:

دوربین اصلی

دوربین اصلی

گلکسی S24 اولترا از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی Samsung ISOCELL HP2 بهره می‌برد

گلکسی S24 اولترا از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی Samsung ISOCELL HP2 بهره می‌برد که عکس‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و رنج دینامیکی گسترده را به ثبت می‌رساند. این سنسور 1.3 اینچی با پیکسل‌های 1.0 میکرومتر، به همراه لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، فوکوس خودکار تشخیص فاز و فوکوس لیزری، عملکردی چشمگیر را در نور روز ارائه می‌دهد. با وجود وضوح بالا، تصاویر به‌طور پیش‌فرض با رزولوشن 12.5 مگاپیکسل جهت افزایش جذب نور و کاهش نویز ذخیره می‌شوند.

در مقایسه گلکسی S24 اولترا با S23 Ultra، تغییرات دوربین اصلی جزئی به نظر می‌رسند. تصاویر تا حد زیادی مشابه نسل قبل هستند و ارتقاء قابل توجهی در جزئیات یا وایت بالانس مشاهده نمی‌شود. هوش مصنوعی به بهبود جزئی در حذف نویز کمک می‌کند، اما  به‌طور کلی کیفیت عکس‌ها در سطح S23 Ultra باقی می‌ماند. در نور کم و شب، دوربین جزئیات قابل قبولی را ثبت می‌کند و رنج دینامیکی به خوبی حفظ می‌شود. همچنین حالتNight Mode  به تعادل بخش‌های روشن و تاریک کمک می‌کند و هاله نور در اطراف منابع نوری به حداقل می‌رسد. با این‌حال هنگام زوم کردن، نویز در تصاویر شب مشهود می‌شود و کنتراست و وضوح کمی کاهش می‌یابد.

دوربین فوق عریض

دوربین فوق عریض گلکسی S24 اولترا ثبت مناظر وسیع با کیفیتی قابل قبول را امکان‌پذیر می‌کند. دوربین فوق عریض پرچمدار جدید سامسونگ، با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی خود، عملکردی مشابه نسل قبل ارائه می‌دهد. تصاویر ثبت‌شده با این دوربین، اعوجاج کمی در لبه‌ها دارند و دارای نویز پایینی نیز هستند. اگرچه سطح جزئیات در مقایسه با دوربین اصلی پایین‌تر است، اما همچنان می‌توانید روی کیفیت تصاویر حساب کنید.

کیفیت عکس‌های فوق عریض در مقایسه با نسل قبلی تفاوت قابل توجهی ندارد. جزئیات تصاویر در حد مطلوبی هستند و دامنه دینامیکی وسیعی را در آن می‌بینیم. اعوجاج در لبه‌ها به چشم نمی‌خورد، اما برخی از سوژه‌های کناری تصویر با وضوح پایین‌تر و جزئیات کمتر ثبت می‌شوند. کنتراست و وضوح تصاویر درمجموع رضایت‌بخش است و می‌توانید عکس‌های فوق عریض باکیفیتی را با این دوربین ثبت کنید؛ با این حال به خاطر داشته باشید که کیفیت این تصاویر به پای تصاویر ثبت‌شده با دوربین اصلی نمی‌رسد.

دوربین فوق عریض به لطف قابلیت فوکوس خودکار می‌تواند به جای دوربین ماکرو نیز مورد استفاده قرار گیرد. تصاویر ثبت‌شده در حالت ماکرو دارای جزئیات بسیار خوبی هستند و به شما امکان می‌دهند عکس‌های خلاقانه و جذابی را از سوژه‌های ریز به ثبت برسانید. بدون شک کیفیت عکس‌های ماکرو ثبت‌شده با این دوربین به مراتب بهتر از عکس‌های ماکرو گوشی‌های میان‌رده است که با دوربین‌های اختصاصی ماکرو گرفته می‌شوند.

دوربین پریسکوپ تله فوتو

دوربین پریسکوپ تله فوتو در گلکسی S24 اولترا دستخوش تغییراتی شده است. سامسونگ در این نسل، رزولوشن را به 50 مگاپیکسل افزایش داده و زوم اپتیکال را به 5 برابر کاهش داده است. عکس‌های زوم 5 برابر به‌طور قابل توجهی با جزئیات بیشتر، کنتراست بهتر و وضوح بالاتر نسبت به S23 Ultra ارائه می‌شوند. همچنین پردازش تصویر این سنسور بهبود یافته است و شاهد افزایش غیرطبیعی کنتراست یا وضوح نیستیم.

به‌طور کلی دوربین پریسکوپ تله فوتو در گلکسی S24 اولترا به‌رغم کاهش زوم اپتیکال، عکس‌های باکیفیت‌تر، به‌ویژه در زوم 5 برابر، ارائه می‌دهد. اگرچه زوم 10 برابر عملکرد ضعیف‌تری نسبت به S23 Ultra دارد، اما در اکثر موارد زوم 5 برابر برای اکثر کاربران کافی خواهد بود.

دوربین تله فوتو

دوربین تله فوتو در گلکسی S24 اولترا با حفظ سنسور 10 مگاپیکسلی نسل قبل، توانایی زوم اپتیکال 3 برابری را ارائه می‌دهد. این دوربین تصاویر پرتره باکیفیتی را ثبت می‌کند و سوژه‌ها را با وضوح بالا به نمایش می‌گذارد. اگرچه سطح جزئیات در مقایسه با دوربین پریسکوپ تله فوتو پایین‌تر است، اما همچنان عکس‌ها شارپ هستند و تفکیک‌گذاری بین اجسام به خوبی انجام می‌شود. دامنه دینامیکی و کنتراست نیز در تصاویر ثبت‌شده با این دوربین رضایت‌بخش است. وجود دو دوربین تله فوتو معمولی و پریسکوپ در گلکسی S24 اولترا، دست کاربران را برای عکاسی در شرایط مختلف و از فاصله‌های گوناگون باز می‌گذارد. به این ترتیب می‌توان با توجه به موقعیت و سوژه، بهترین عکس ممکن را ثبت کرد.

دوربین سلفی

دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی گلکسی S24 اولترا بار دیگر ثابت می‌کند که سامسونگ در زمینه عکاسی سلفی جایگاه ویژه‌ای در بازار دارد. این دوربین عکس‌هایی با جزئیات بالا و رنگ‌های دقیق و نزدیک به واقعیت ثبت می‌کند. علاوه بر کیفیت عالی عکس‌ها، حفظ جزئیات در پس‌زمینه نیز قابل توجه است. این موضوع به‌ویژه در عکس‌های پرتره که سوژه از پس‌زمینه جدا می‌شود، اهمیت زیادی دارد. در این حالت شاهد محو شدن طبیعی و دلنشین پس‌زمینه هستیم؛ بدون اینکه وضوح و جزئیات آن به‌طور غیرطبیعی افزایش یافته باشد.

عملکرد دوربین سلفی در حالت پرتره نیز بسیار رضایت‌بخش است. جداسازی سوژه از پس‌زمینه با دقت بالا انجام می‌شود و کاربر می‌تواند میزان محو شدن را به دلخواه خود تنظیم کند. به‌طور کلی دوربین سلفی گلکسی S24 اولترا یکی از نقاط قوت این گوشی به‌حساب می‌آید و می‌تواند به خوبی نیازهای کاربران به عکاسی سلفی را، چه در مواقع عادی و چه در شبکه‌های اجتماعی، برآورده کند.

فیلمبرداری

شما می‌توانید با گلکسی S24 اولترا ویدئوهایی با کیفیت 8K با نرخ 30 فریم و 4K با نرخ 120 فریم را ثبت کنید. فیلم‌های گرفته‌شده با این دوربین کیفیت بسیار خوبی دارند و تحسین‌برانگیز هستند. به‌طور کلی گلکسی S24 اولترا با ارائه قابلیت‌های جدید و پیشرفته در زمینه فیلم‌برداری، گامی بزرگ و رو به جلو برداشته و به یکی از قدرتمندترین گوشی‌های حال حاضر در این زمینه تبدیل شده است. اگرچه هنوز در رقابت با آیفون‌ها حرف آخر را نمی‌زند، اما بدون شک انتخابی عالی برای علاقه‌مندان به فیلم‌برداری با گوشی‌های هوشمند خواهد بود.

عمر باتری s24 اولترا

سامسونگ در گلکسی S24 اولترا از همان باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی نسل قبل استفاده کرده است، اما به لطف تراشه بهینه‌تر اسنپدراگون 8 نسل 3 و رابط کاربری One UI 6 که مصرف منابع را هوشمندانه‌تر مدیریت می‌کند، شاهد ارتقاء قابل توجهی در زمینه شارژدهی آن هستیم.

S23  اولترا یکی از گوشی‌های با باتری برتر بازار محسوب می‌شد و S24 اولترا این عملکرد را به سطحی دیگر ارتقاء داده است و خود را مدعی اصلی جایگاه بهترین باتری در بین پرچمداران معرفی می‌کند. غول کره‌ای سامسونگ حتی از آیفون 15 پرومکس نیز در این زمینه پیشی گرفته است و با استفاده معمولی می‌تواند تا دو روز کامل شما را همراهی کند. بدون شک یکی از نقاط قوت بارز S24 اولترا، باتری فوق‌العاده قدرتمند آن است.

در زمینه فناوری شارژ سریع، سامسونگ نسبت به نسل قبل محافظه‌کارانه عمل کرده است و همچنان از شارژ سریع 45 واتی استفاده می‌کند. با این‌حال S24 اولترا در 30 دقیقه می‌تواند از 0 تا 70درصد شارژ شود و برای شارژ کامل به حدود 1 ساعت زمان نیاز دارد. اگرچه این سرعت در دنیای گوشی‌های هوشمند بهترین نیست، اما از رقیب اصلی خود، آیفون 15 پرو مکس، پیشی گرفته است. پرچمدار کره‌ای همچنین از شارژ بی‌سیم 15 واتی و شارژ معکوس بی‌سیم 4.5 واتی پشتیبانی می‌کند.

مقایسه s24 اولترا با رقبا

در رنج قیمت گوشی سامسونگ سری s، شاهد رقبای مختلفی برای اس 24 اولترا هستیم. اگر بخواهیم شما را با رقبای این دستگاه آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مقایسه s24 اولترا با s23 اولترا

مقایسه s24 اولترا با s23 اولترا

جهت مقایسه بین S24 Ultra و S23 Ultra باید گفت که پردازنده S24 Ultra دارای اسنپدراگون نسل 3 جدیدتر است

جهت مقایسه بین S24 Ultra و S23 Ultra باید گفت که پردازنده S24 Ultra دارای اسنپدراگون نسل 3 جدیدتر است که عملکرد بهتری به‌ویژه برای دوام آینده ارائه می‌دهد. همچنین نمایشگر S24 Ultra دارای حداکثر روشنایی کمی بالاتر است. دوربینS24 Ultra  نیز قدرت بالاتری دارد که باعث می‌شود تا بتوانید تصاویر باکیفیتی را ثبت کنید.

مقایسه s24 اولترا با آیفون 15 پرو مکس

برای مقایسه سامسونگ گلکسی S24 اولترا و آیفون 15 پرو مکس باید بگوییم کهS24  اولترا از صفحه نمایش 6.8 اینچی Dynamic AMOLED 2X با رفرش ریت 120 هرتز بهره می‌برد. این در حالی است که در آیفون 15 پرومکس شاهد صفحه نمایش مشابه 6.7 اینچ با تکنولوژی OLED اپل و رفرش ریت 120 هرتز هستیم. در بخش دوربینS24  اولترا، دارای سنسور 200 مگاپیکسلی به همراه لنزهای اضافی است؛ اما سنسور اصلی آیفون 15 پرومکس با حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی تولید شده است. در حالی که تعداد مگاپیکسل آیفون کمتر است، اما آیفون‌ها به پردازش عالی تصویر شهرت دارند.  S24اولترا به جدیدترین پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 و 12 گیگابایت رم برای عملکرد قدرتمند مجهز شده است؛ از سوی دیگر آیفون 15 پرومکس از تراشه A17 Bionic اپل بهره می‌برد که به سرعت بالا مشهور است.

تست گیمینگ s24 اولترا

اگر قصد شما از خرید سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا، بازی کردن با آن است، باید بگوییم که پردازنده گرافیکی گلکسی S24 اولترا در بازی‌ها حتی نسبت به آیفون 15 پرومکس، عملکردی عالی دارد. شما می‌توانید با این گوشی بازی‌های زیر را با نرخ فریم‌های بالا تجربه کنید:

  • Genshin Impact: بالاترین تنظیمات گرافیکی؛ 57 فریم بر ثانیه
  • Fortnite: تنظیمات اتوماتیک؛ 60 فریم بر ثانیه
  • Shadowgun Legends: تنظیمات فوق‌العاده بالا؛ 60 فریم بر ثانیه
  • Call of Duty Mobile: تنظیمات بسیار بالا؛ 60 فریم بر ثانیه

به‌طور کلی s24 اولترا یکی از قدرتمندترین موبایل‌های اندرویدی است که می‌توانید برای انجام بازی خریداری کنید. این دستگاه با قدرت پردازش گرافیکی فوق‌العاده، برای گیمرها انتخابی ایده‌آل به‌شمار می‌آید.

نقاط قوت و ضعف s24 اولترا

نقاط قوت و ضعف s24 اولترا

گلکسی s24 اولترا مجهز به هوش مصنوعی کاربردی

به منظور نقد و بررسی گلکسی S24 اولترا بهتر است که شما را با نقاط قوت و ضعف این دستگاه آشنا کنیم:

نقاط قوت

  • فریم تیتانیومی و مقاومت بالا
  • صفحه نمایش خیره‌کننده
  • پشتیبانی نرم‌افزاری ۷ ساله
  • مجهز به هوش مصنوعی کاربردی
  • قدرت سخت‌افزاری بی‌رقیب
  • دوربین‌های بسیار خوب
  • باتری فوق‌العاده
  • نمایشگر تخت با حاشیه‌های باریک و یک‌دست

نقاط ضعف

  • بهبود ناچیز عملکرد دوربین نسبت به نسل قبل
  • رایگان بودن قابلیت‌های هوش مصنوعی تا 2025

جمع‌بندی

در این مطلب به نقد و بررسی گلکسی S24 اولترا پرداختیم. با توجه به مواردی که گفتیم، اگر می‌خواهید بهترین گوشی اندرویدی را بخرید و از نظر بودجه محدودیتی ندارید، می‌توانید برای خرید این موبایل اقدام کنید. به‌طور کلی این گوشی با کمترین نقص و بدون هیچ نقطه ضعف بزرگی به بازار عرضه شده است. اگر به دنبال خرید با گارانتی s24 اولترا هستید، می‌توانید این موبایل را از طریق فروشگاه اینترنتی پیندو بخرید. شما این امکان را دارید که برای خرید لوازم جانبی s24 اولترا نیز از خدمات این فروشگاه اینترنتی استفاده کنید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 4 =