Banner Image
بررسی کامل Galaxy M32؛ میان رده قدرتمند سامسونگ

بررسی کامل Galaxy M32؛ میان رده قدرتمند سامسونگ | پیندو

امتیاز دهید

اگر به دنبال خرید موبایل میان‌رده و اقتصادی هستید، M13 سامسونگ گزینه بسیار خوبی برای شماست. این دستگاه برای افرادی مناسب است که می‌خواهند موبایل هوشمندی بخرند که باتری فوق‌العاده‌ای داشته باشد. در این مطلب از وب‌سایت پیندو با ما همراه باشید تا به بررسی گوشی هوشمند M32 سامسونگ بپردازیم و درباره مشخصات این محصول صحبت کنیم.

معرفی M32 سامسونگ

معرفی M32 سامسونگ

M32 سامسونگ با رزولوشن 1080×2400 پیکسل

جهت بررسی مشخصات فنی سامسونگ ام 32 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

گوشی M32 سامسونگ
صفحه نمایش
Super AMOLED نوع
6.4 اینچ اندازه
1080×2400 پیکسل رزولوشن
پردازنده
Mediatek MT6769V/CU Helio G80 چیپست
8 هسته‌ای پردازنده مرکزی
Mali-G52 پردازنده گرافیکی
حافظه
4، 6 یا 8 گیگابایت رم
64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی
بله پشتیبانی از کارت حافظه
دوربین
64 مگاپیکسل دوربین اصلی
8 مگاپیکسل دوربین فوق عریض
2 مگاپیکسل دوربین ماکرو
2 مگاپیکسل دوربین عمق
20 مگاپیکسل دوربین سلفی
باتری
5000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت
لیتیوم یونی نوع
بله (25 وات) شارژ سریع
ابعاد و وزن
159.3×74×8.4 میلی‌متر ابعاد
180 گرم وزن

در این بخش برای بررسی گوشی M32 سامسونگ، اطلاعات جامع و کاملی را درباره ویژگی‌های مختلف این محصول به شما ارائه می‌دهیم:

طراحی و کیفیت ساخت

یکی از مواردی که پس از جعبه گشایی m32 با آن روبه‌رو می‌شوید، طراحی و ظاهر این موبایل است. سامسونگ در گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده خود همواره تلاش کرده است تا از فرمول مشخصی استفاده کند. این موضوع درباره ام 32 نیز صادق است و در آن شاهد بدنه پلاستیکی هستیم. این محصول از نظر طراحی، ظاهر نسبتا زیبایی دارد. قاب پشتی براق آن نیز به جذابیت آن می‌افزاید. همچنین ماژول دوربین‌های عقب به‌صورت دایره‌ای طراحی شده‌اند و در کنار آن، فلش LED و لوگوی سامسونگ قرار گرفته‌اند.

حسگر تشخیص اثر انگشت با دکمه پاور ادغام شده است و در لبه سمت راست گوشی قرار دارد. این حسگر دارای دقت و سرعت بالایی است. دکمه‌های تنظیم صدا هم در همین قسمت تعبیه شده‌اند و کیفیت مطلوبی دارند. در لبه پایینی دستگاه شاهد پورت USB-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون هستیم. تنها اسپیکر دستگاه نیز در همین قسمت قرار گرفته است.

با وجود باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی،M32  محصول بزرگ و سنگینی نیست و وزن آن تنها 196 گرم است و به لطف لبه‌های گرد، به خوبی در دست قرار می‌گیرد.

نمایشگر

نمایشگر

از دیگر ویژگی‌های این صفحه نمایش می‌توان به روشنایی بالای آن اشاره کرد

جهت بررسی گوشی M32 سامسونگ در بخش نمایشگر باید بگوییم که ام 32 در میان هم‌رده‌های خود با نمایشگری که دارد، حسابی خودنمایی می‌کند. در این محصول شاهد اندازه صفحه نمایش 6.4 اینچی از نوع Super AMOLED هستیم. این صفحه نمایش دارای وضوح Full HD+ و نرخ نوسازی 90 هرتز است. جهت محافظت از این صفحه نمایش نیز محافظ Gorilla Glass در آن قرار دارد.

نمایشگر M32 با وضوح Full HD+ و پنل  Super AMOLED، تصاویری زنده و شفافی را ارائه می‌دهد. از سوی دیگر نرخ نوسازی 90 هرتز این نمایشگر باعث می‌شود تا بتوانید تجربه کاربری روان‌تر و لذت‌بخش‌تری را در زمان استفاده از صفحه نمایش به‌دست بیاورید.

از دیگر ویژگی‌های این صفحه نمایش می‌توان به روشنایی بالای آن اشاره کرد که حتی در نور مستقیم خورشید هم می‌توانید به راحتی از گوشی خود استفاده کنید.

باتری و شارژدهی

یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث شده است تا خیلی از افراد برای خرید گوشی سامسونگ ام 32 اقدام کنند، باتری این دستگاه است. گلکسی M32 با باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که به دنبال موبایلی با عمر باتری بالا هستند. این باتری به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید یک روز کامل و حتی بیشتر، بدون نیاز به شارژ از گوشی خود استفاده کنید.

با توجه به ظرفیت باتری، این دستگاه از نظر قیمت از محصولات اقتصادی به‌شمار می‌آید. البته یکی از مشکلات رایج m32 سرعت شارژ پایین آن است. یکی از لوازم جانبی m32، شارژر 15 واتی این موبایل است. با استفاده از این شارژر، شارژ کامل این دستگاه چند ساعت طول می‌کشد. البته نسخه بین‌المللی این گوشی از شارژر 25 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

اسپیکر

اگر از افرادی هستید که دوست دارید با موبایل خود آهنگ گوش دهید، نیاز است تا به بررسی گوشی M32 سامسونگ در بخش اسپیکر بپردازید. در این بخش با توجه به نظر کاربران درباره m32 باید بگوییم که گوشی‌های ارزان‌قیمت معمولا دارای اسپیکرهای باکیفیتی نیستند و M32 نیز از این قاعده مستثنی نیست. این موبایل تنها به یک اسپیکر در لبه پایینی خود مجهز شده است که برای تولید صدای با حجم بالا و باس قوی مناسب نیست.

درواقع این اسپیکر قادر به تولید باس نیست و در هنگام پخش موسیقی با باس زیاد، عملا باس قابل تشخیصی وجود ندارد. با این‌حال اسپیکر M32 در پخش صداهای شفاف و واضح، عملکرد نسبتا خوبی دارد. صدای خواننده به وضوح شنیده می‌شود و کیفیت پخش صدای سازها نیز قابل قبول است.

به‌طور کلی اسپیکر M32 برای استفاده‌های معمولی مانند گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم و انجام بازی‌های مختلف مناسب است؛ اما اگر به دنبال موبایلی با اسپیکر قدرتمند برای تجربه صدای فراگیر و باس قوی هستید، M32 گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود.

رابط کاربری

رابط کاربری

در این موبایل سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری One UI 3 وجود دارد

یکی از مواردی که برای خرید گوشی M32 سامسونگ باید در نظر بگیرید، رابط کاربری آن است. در این موبایل سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری One UI 3 وجود دارد که به‌روزرسانی آن به اندروید 12 و One UI 4.1 نیز امکان‌پذیر است. از مهم‌ترین ویژگی‌های رابط کاربری این محصول می‌توان به امکان شخصی‌سازی بالا، رابط کاربری روان و جذاب، حالت Dark Mode و… اشاره کرد.

موبایل M32 از نظر نرم‌افزاری، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد؛ زیرا اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1، امکانات متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

دوربین

دوربین

اگر عکاسی با گوشی هوشمند برایتان دارای اهمیت بالایی است، بخش دوربین گلکسی M32 قطعا شما را مجذوب خود خواهد کرد

اگر عکاسی با گوشی هوشمند برایتان دارای اهمیت بالایی است، بخش دوربین گلکسی M32 قطعا شما را مجذوب خود خواهد کرد. با وجود اینکه قیمت سامسونگ m32 چندان زیاد نیست، در این گوشی شاهد دوربین‌های زیر هستیم:

  • دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی: این دوربین با وضوح بالا، تصاویر شارپ و پرجزییاتی را ثبت می‌کند و برای عکاسی در شرایط نوری مختلف مناسب است.
  • دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی: با استفاده از این دوربین می‌توانید مناظر و چشم‌اندازهای وسیع را به‌طور کامل در قاب تصویر خود جای دهید.
  • دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی: این دوربین برای عکاسی از سوژه‌های ریز و نزدیک مانند گلبرگ‌ها، حشرات و قطرات آب ایده‌آل است.
  • دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق: این دوربین با ایجاد افکت بوکه در تصاویر پرتره، سوژه را از پس‌زمینه به زیبایی جدا می‌کند.
  • دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی: با دوربین سلفیM32 می‌توانید برای ثبت خاطرات خود، عکس‌های باکیفیتی را بگیرید و تماس‌های تصویری خوبی را تجربه کنید.

رابط کاربری دوربین M32 مشابه سایر گوشی‌های سامسونگ است و استفاده از آن بسیار آسان و لذت‌بخش خواهد بود. با حرکت به سمت چپ و راست می‌توانید بین حالت‌های مختلف عکاسی و فیلمبرداری جابه‌جا شوید و با حرکت به سمت بالا و پایین بین دوربین سلفی و دوربین‌های پشتی سوئیچ کنید. به منظور بررسی گوشی M32 سامسونگ در بخش دوربین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دوربین اصلی

حسگر 64 مگاپیکسلی دوربین اصلی M32 در شرایط نوری مناسب، عکس‌هایی با جزئیات دقیق و رنگ‌های طبیعی به شما هدیه می‌دهد. دامنه داینامیکی گسترده این دوربین باعث می‌شود تا در عکس‌های خود شاهد جزئیات سایه‌ها و هایلایت‌ها نیز باشید. به لطف عملکرد عالی دوربین اصلی، M32 به گزینه‌ای ارزشمند برای علاقه‌مندان به عکاسی با موبایل تبدیل شده است و برای شما امکان ثبت خاطراتتان با کیفیتی چشم‌نواز را فراهم می‌کند.

عکاسی در شب

دوربین اصلی ام 32 در شب عملکرد متوسطی دارد. عکس‌هایی که در شب با این موبایل گرفته می‌شود، جزییات خیلی زیادی ندارند و در آن‌ها شاهد نویز هستیم. با این حال عکس‌های ثبت‌شده در شب چندان بد هم به نظر نمی‌رسند. دوربین اولتراواید نیز در شب عملکرد چندان خوبی ندارد و عکس‌های این دوربین در شب نویز خیلی زیادی دارند.

پرتره

دوربین پرتره M32، عکس‌های پرتره خیره‌کننده‌ای را ثبت می‌کند. این دوربین با جدا کردن دقیق سوژه از پس‌زمینه، تصویری واضح و شارپ را از فرد ارائه می‌دهد. تاری پس‌زمینه به زیبایی سوژه را برجسته می‌کند و سبب خلق حسی ظریف و هنری در عکس می‌شود. علاوه‌براین جزئیات چهره به‌طور کامل در عکس حفظ می‌شوند و وضوح تصویر در تمام نقاط آن یکسان است.

اولتراواید

دوربین اولتراواید M32 میدان دید گسترده‌ای دارد. حسگر 8 مگاپیکسلی این دوربین، عکس‌هایی با وضوح قابل قبول ارائه می‌دهد. با این دوربین می‌توانید از مناظر و چشم‌اندازهای وسیع، عکس‌های پانوراما و جذابی ثبت کنید. گرچه کیفیت این عکس‌ها به پای دوربین اصلی نمی‌رسد، اما همچنان برای ثبت خاطرات و به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی مناسب است.

سلفی

دوربین سلفی سامسونگ ام 31 فراتر از ثبت عکس‌های معمولی عمل می‌کند. با این دوربین می‌توانید عکس‌های واید بگیرید و از حالت پرتره برای ثبت عکس‌های سلفی هنری و خاص استفاده کنید.

فیلمبرداری

دوربین موبایل M32 برای فیلمبرداری روزمره عملکرد قابل قبولی دارد. با این دستگاه می‌توانید ویدئوهایی با جزئیات مناسب و رنگ‌های نسبتا دقیق ضبط کنید.

نقاط قوت و ضعف

نقاط قوت و ضعف

M32 با عملکرد بسیار خوب دوربین‌ها در نور روز

پیش از خرید گوشی ام 32 باید دید کاملی درباره نقاط قوت و ضعف این محصول داشته باشید. به منظور بررسی این موضوع می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نقاط قوت

  • قیمت مناسب
  • صفحه نمایش عالی
  • عملکرد بسیار خوب دوربین‌ها در نور روز
  • باتری باکیفیت

نقاط ضعف

  • عملکرد ضعیف گوشی در بعضی مواقع
  • عملکرد ضعیف دوربین ماکرو
  • اسپیکرهای نه چندان باکیفیت

بازی با  M32

ام 32 از تراشه مدیاتک هلیو G80 بهره می‌برد که برای انجام کارهای روزمره و حتی بازی‌های سبک مناسب است. با این‌حال اگر به دنبال انجام پردازش‌های سنگین یا اجرای بازی‌های رده‌بالا هستید، این گوشی گزینه ایده‌آلی برای شما نخواهد بود.

اگر از موبایل خود برای کارهای معمولی مانند استفاده از پیام‌رسان‌ها، وب‌گردی، تماشای ویدیو و انجام بازی‌های سبک استفاده می‌کنید، این محصول به خوبی نیازهای شما را برآورده خواهد کرد. برای بررسی دقیق‌تر توانایی پردازشی این گوشی، بازی Call of Duty Mobile را روی آن اجرا کردیم. این گوشی قادر به اجرای این بازی بود، اما برای دست‌یابی به نرخ فریم روان و گرافیک بالا باید تنظیمات بازی را به سطح متوسط یا پایین کاهش دهید.

مقایسه m32 با رقبا

ام 32 دارای رقبای مختلفی در بازار است. از مهم‌ترین رقبای این گوشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مقایسه m32 با m31

قیمت گوشی سامسونگ سری M همواره پایین بوده است و موبایل‌های این سری از محصولات اقتصادی به‌شمار می‌آیند. دو گوشی بسیار محبوب در این سری M32 و M31 هستند. سامسونگ گلکسی M32 در بیشتر جنبه‌ها نسبت به M31 ارتقاء یافته است.

M32 در مقایسه با پنل 60 هرتزی M31، دارای صفحه نمایشی با نرخ نوسازی 90 هرتزی است. M32 پردازنده کم‌مصرف‌تر، نوع ذخیره‌سازی سریع‌تر و درنتیجه عملکرد روان‌تری دارد. همچنین M32 در مقایسه با رم 6 گیگابایت M31، دارای 8 گیگابایت رم است. M32 یک باتری بزرگ‌تر 6000 میلی‌آمپر ساعتی در مقایسه با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی M31 دارد که به معنای عمر باتری کمی بیشتر است.

به‌طور کلی M32 نسبت به M31 نمایشگر بهتر، عملکرد سریع‌تر، عمر باتری بیشتر، شارژ سریع‌تر، نسخه نرم‌افزاری جدیدتر و برخی بهبودهای دوربین را ارائه می‌دهد.

مقایسه m32 با شیائومی ردمی نوت 11

در مقایسه بین Samsung Galaxy M32 و Xiaomi Redmi Note 11 باید بگوییم که  Redmi Note 11 دارای پردازنده Qualcomm Snapdragon 680 سریع‌تر در مقایسه با MediaTek Helio G80 در M32 است. این بدان معناست که Redmi Note 11 می‌تواند عملکرد بهتری برای بازی و برنامه‌های سخت‌گیرانه داشته باشد.

Redmi Note 11 دارای دوربین‌هایی با وضوح بالاتر است. با این‌حال مگاپیکسل همه چیز نیست و کیفیت تصویر می‌تواند تحت تاثیر عوامل دیگری مانند پردازش نرم‌افزار قرار گیرد. Redmi Note 11 سبک‌تر و باریک‌تر از M32 است؛ ولی M32 باتری بزرگ‌تری دارد.

جمع‌بندی و نظر نهایی

در این مطلب تلاش کردیم تا اطلاعاتی را که برای خرید آنلاین m32 باید به آن توجه کنید، به شما ارائه دهیم. همان‌طور که مشاهده کردید، ام 32 موبایلی است که با وجود قیمت مناسب، سخت‌افزار قابل توجه و به‌ویژه باتری قدرتمندی دارد و می‌تواند نیاز بسیاری از کاربران را برطرف کند. اگر قصد خرید با گارانتی m32 را دارید، می‌توانید از طریق سایت پیندو برای این منظور اقدام کنید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + پانزده =